آیا قیمت عمده رنگ پیکوکالر مقرون به صرفه است؟

قیمت عمده رنگ پیکو کالر در بازار با توجه به نوسانات ارزی متغیر است. از میان تنوع بالای رنگ پیکو کالر، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب می توانید خرید کنید.

 امروزه در مراکز بزرگی نظیر مدارس، بیمارستان ها، کلینیک ها، مجتمع های تجاری برای تهیه انواع رنگ خریدهای خود را بیشتر به صورت عمده انجام می دهند؛ تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

 همچنین افرادی که به فکر سلامتی خود و خانواده هستند به جای استفاده از رنگ های روغنی که به مرور ایجاد سرب می کنند، از محصولات پیکوکالر استفاده می کنند. در زیر بیشتر با قیمت این محصول آشنا می شوید.

قیمت عمده رنگ پیکوکالر چقدر است؟

قیمت عمده رنگ پیکوکالر چقدر است؟

قیمت عمده رنگ پیکو کالر با توجه به نوع رنگ و درجه کیفیت و نوع مواد مصرفی آن متفاوت است؛ اما انواع این رنگ ها با ویژگی های ثابتی نظیر موارد زیر را دارند؛ که بسیار آن ها را محبوب کرده اند.

سازگاری با محیط زیست

عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر

 استفاده از مواد اولیه اروپایی

 بدون بو

دارا بودن پوشش خوب و اعمال آسان آن بر روی سطوح

مقاومت در برابر نفوذ آب

 مقاومت در برابر آلودگی های سطوح

 عدم جذب چرک، غلظت بالا

 فروشگاه های زیادی در سراسر کشور انواع این رنگ را در 16000 رنگ‌بندی به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ اکریلیک سحر

تفاوت قیمت عمده رنگ پیکوکالر با قیمت خرده آن

تفاوت قیمت عمده رنگ پیکوکالر با قیمت خرده آن

همان‌طور که می دانید قیمت عمده رنگ پیکو کالر نسبت به قیمت خرده شامل تخفیف می شود و فروشگاه ها و مراکز بزرگ عمدتاً برای پر کردن موجودی خود خرید عمده را ترجیح می دهند.

هر اندازه حجم سفارش شما بیشتر باشد؛ قیمت کمتری را پرداخت می کنید. همچنین می توانید در فروشگاه های اینترنتی معتبر پیکو کالر در هر حجمی که خواستید محصول خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و از هزینه های جانبی و اتلاف وقت جلوگیری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.