ارزانترین قیمت رنگ پلی یورتان کاراملی ممتاز

رنگ پلی یورتان کاراملی یکی از رنگ های محبوب به شمار می آید که همیشه طرفداران خاصی را داشته و به آسانی از مد نمی افتد. از این رنگ پلی یورتان در دکوراسیون، فلز و سطوح مختلف بسیار استفاده می شود . با ترکیب با رنگ های قهوه ای تیره یا شکلاتی و شتری جلوه فوق العاده جذابی پیدا می کند و عموما ترکیب درست چند رنگ بسیار چشم نواز خواهد شد.

موارد موثر در رنگ آمیزی اصولی با پلی یورتان

سال هاست تعداد افراد زیادی در زمینه هنر رنگ آمیزی صنعتی  تحصیل می کنند و مشغول به فعالیت می باشند. در رابطه با موارد موثر در رنگ آمیزی اصولی پارچه در ابتدا باید به خوبی با چرخه رنگ، ویژگی ها و تاثیرات آن ها و رنگ های مکمل آشنایی داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار، دانش صحیح انتخاب رنگ و نحوه ترکیب آن ها می باشد. رنگ های اصلی شامل رنگ های زرد، قرمز و آبی بوده به گونه ای که به صورت طبیعی وجود دارند و حاصل ترکیب رنگ ها نمی باشند.

در این بین ما به رنگ هایی که از ترکیب رنگ های اصلی پدید می آیند، رنگ های فرغی می گوییم مانند بنفش،سبز و نارنجی. هر یک از رنگ ها درجه حرارت خاصی را دارا می باشند و به دو گروه رنگ های گرم و سرد تقسیم بندی می شوند. در ذیل فاکتور های موثر دیگری را نام می بریم :

  • برای رنگ آمیزی صنعتی و فلزات از رنگ مخصوص پارچه ها استفاده می شود
  • فلزهای را که می خواهید رنگ آمیزی کنید، باید دارای بافت محکمی باشد.
  • فلز با رنگ انتخابی سازگار باشد
  • پس از رنگ آمیزی به منظور خشک کردن به دور از نور مستقیم خورشید قرار گیرد.
بیشتر بخوانید :  فروش انواع رنگ پلی اورتان فلز کالباسی با کیفیت

عرضه بی نظیر رنگ پلی اورتان فلز کاراملی

رنگ کاراملی پلی یورتان از ترکیب رنگ های قهوه ای، طلایی و شکلاتی به وجود می آید و تناژ رنگی گرمی دارد و به دو صورت روشن و تیره در بازار وجود دارد. شرکت های تولید کننده رنگ، انواع رنگ پلی یورتان را با بالاترین کیفیت به صورت عمده و خرده تولید و عرضه می کنند و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. فروشنده های لوازم صنعتی در شهرستان ها گاها برای رفع نیاز یک ساله خود به خرید به صورت عمده اقدام می کنند.

کارخانجات مختلف، بهترین رنگ پلی یورتان را از طریق نمایندگی های فروش، فروشگاه های اینترنتی و مراکز اصلی خرید لوازم صنعتی در سر تا سر ایران با قیمت های گوناگون به مردم ارائه می کنند. برای خرید و تهیه رنگ ها بهتر است به فروشگاه های هنری آنلاین نیز مراجعه کرده تا از بازه قیمت ها اطلاع پیدا کنید و در صورت لازم از متخصصین آن ها مشورت بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.