ارزانترین قیمت رنگ پلی اورتان خودرو

برای کسب اطلاع از ارزانترین و بهترین و مرغوبترین رنگ پلی اورتان خودرو میتوانید به نمایندگی های مجاز در سراسر کشور رجوع کنید و حتی تماس بگیرید و یا از طریق سایت های فروش اینترنتی اقدام به خرید و کسب اطلاع از آخرین و بروزترین قیمت ها کنید. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را میکنیم تا مرغوبترین ها را با ارزانترین قیمت ارائه دهیم زیرا هدف ما جلب رضایت مشتری است.

ارزانترین قیمت رنگ پلی اورتان خودرو

علت استفاده از رنگ پلی اورتان برای خودرو

علت استفاده از رنگ پلی اورتان برای خودرو

یکی از مهمترین موارد در زیبایی و شکوه یک خودرو رنگ آن میباشد. استفاده از رنگی زیبا، مقاوم در برابر نور و حرارت و رطوبت از مهمترین مسایلی است که خریداران معمولا به آن توجه ویژه میکنند. یکی از انواع این رنگ ها رنگ پلی اورتان خودرو است. بدلیل گرمای خورشید بسیاری از خودرو ها در معرض این نور هستند و در دراز مدت باعث خرابی و استهلاک رنگ میشود‌. استفاده از رنگی که مقاومت بالایی داشته باشد و زود خراب نشود مزیتی است که رنگ پلی اورتان دارد و این علت استفاده از این رنگ در صنعت خودروسازی است. 

از ویژگی های برجسته این رنگ میتوان به ضربه پذیری بالای آن هم اشاره نمود. چسبندگی بسبار خوب به بدنه خودرو و مقاومت آن در برابر رطوبت و گرما و اشعه ماورای بنفش از ویژگی های دیگر ان است. 

این رنگ ها با تنوع و فراوانی در محصول و کیفیت بالا و مقاومت مورد استفاده در صنعت خودروسازی است‌. خودروسازان این رنگ را بدلایلی که در بالا ذکر شد، استفاده میکنند. 

بیشتر بخوانید :  کارخانجات رنگ پلی یورتان پارس اشن با کیفیت

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو

همانطور که میدانید یکی از انواع رنگ خودرو رنگ پلی اورتان است. کارخانه های تولید کننده این محصول با پیشرفته ترین و بروزترین تکنولوژی مشغول به فعالیت هستند تا همواره رضایت مشتری را فراهم آورند  و گامی بزرگ در جهت اشتغال و خود کفایی باشد. در شرایطی تحریمی چرخ اقتصاد بر مبنای اتکا به توان داخلی میچرخد و اهمیت این موضوع زمانیکه اشتغال تعداد زیادی نیروی کار فراهم میشود حتی بیشتر هم میشود. 

با تولید محصولی درجه یک با بهترین مواد تشکیل دهنده و مرغوبیت بالا توانسته ایم محصولی ارائه دهیم که نه تنها نیاز داخل کشور عزیزمان ایران بلکه نیاز کشور های همسایه را هم برطرف میکنیم. صادرات رنگ خودرو به کشور دوستمان ‌عراق، در سالی که گذشت بسیار زیاد بود. از مرزهای مشترک چندگانه با این کشور صادرات زیادی داشته ایم. حتی در این زمینه موفق به صادرات این محصول به برخی کشورهای اروپایی هم شده ایم‌ که گامی بزرگ در جهت تحقق ارمان های کشورمان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.