اطلاعاتی در خصوص قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس

قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس با توجه به معیارهایی نظیر کیفیت مواد اولیه مصرفی و رعایت استانداردها در پروسه تولید تعین می شود. شرکت هاویلوکس با بیش از نیم قرن سابقه و با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات اروپایی توانسته است بهره وری و تولید محصولات خود را افزایش دهد.

رنگ پلاستیک هاویلوکس با استفاده از دانش روز شرکت کاپارول آلمان و بر پایه آب تولید می شود و در گروه رنگ های ساختمانی قرار دارد.

قیمت پایین این محصول به خوبی توانسته است نیاز بسیاری از صنایع خانگی وصنعتی را برآورده کند و نقاشان تمایل بیشتری برای استفاده‌ این محصول داشته باشند. در متن زیر قصد داریم هر آنچه که بر قیمت رنگ پلاستیک هاویلوکس تأثیر می گذارد را بیان کنیم.

قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس چگونه تعیین می شود؟

قیمت رنگ تمام پلاستیک هلویلوکس

قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس نسبت به محصولات هم رده خود و رنگ های روغنی و مولتی کالر هاویلوکس پایین است. رنگ پلاستیک بر پایه رزین امولسیونی پلی وینیل استات کوپلیمر می باشد. این رزین وارداتی می باشد و جزو بهترین مواد اولیه اروپایی می باشد به همین دلیل نوسانات ارزی مستقیماً بر روی قیمت رنگ تأثیر می گذارد.

رنگ های پلاستیک با داشتن ویژگی هایی نظیر خشک شوندگی سریع، چسبندگی بالا، پوشش دهی انواع سطوح گچی، سیمانی، بتونی و آجری، بدون مواد مضر و حساسیت زا، کاربرد و اجرای آسان،سازگار با محیط زیست،سازگار با شرایط محیطی متفاوت، یکسان بودن فام رنگ، نداشتن عوارض برای انسان و حیوان و غیر قابل اشتعال بودن از فروش بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید :  عایق رطوبتی نمای ساختمان و کاربردهای آن

رنگ پلاستیک هاویلوکس بر اساس کیلوگرم و به صورت عمده و خرده در حجم های گالن، کوارت و دبه قیمت گذاری می شود.

اطلاعات لازم در خصوص قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس

پایین بودن قیمت رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس باعث شده است که از دیر باز تاکنون این رنگ برای نقاشی دیوارها و سقف ساختمان ها و ادارات و محیط های آموزشی و … استفاده شود. قبل از استفاده از رنگ بهتر از سطح مورد نظر کاملاً تمیز شود برای بعضی سطوح بهتر است ابتدا از پرایمر استفاده شود تا رنگ نهایی کیفیت مورد انتظار را داشته باشد.

رنگ های هاویلوکس در تمام فروشگاه های عرضه‌ رنگ و محصولات ساختمانی و نمایندگی های مجاز هاویلوکس به فروش می رسد. قیمت در این مراکز با قیمت مصوب کارخانه عرضه می شود و مصرف کنندگان می تواند از این فروشگاه ها به صورتی حضوری محصول مورد نظر را تهیه کنند.

اما از آنجا که تقاضا برای رنگ تمام پلاستیک هاویلوکس همیشه زیاد بوده است، عرضه کنندگان این محصول اقدام به فروش اینترنتی کرده اند.

در فروشگاه های اینترنتی می توانید تمام مشخصات محصول، ویژگی ها و قیمت محصول را مشاهده و با بررسی کامل اطلاعات محصول خرید خود را تکمیل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.