بازرگانی رنگ پلی یورتان نیمه مات اصل

رنگ پلی یورتان نیمه مات از جمله رنگ های کلاسیک می باشد که مناسب با هر نوع سلیقه و قابل استفاده در هر نوع فصلی است و به دلیل خاص بودن و برخورداری از طرفدار فراوان در طراح های صنعتی ، پلی یورتان نیمه مات رنگ برای کوتینگ و پوشش انواع ورق های فلزی به کار برده می شود و همین امر باعث گستردگی استفاده از رنگ پلی یورتان نیمه مات در صنعت و ساختمان سازی برای تولید انواع محصولات فلزی می باشد. برای تأمین رنگ پلی یورتان نیمه مات اصل در تناژ بالا می توانید از طریق شرکت بازرگانی ترنج، به وسیله راه های ارتباطی ذکر شده اقدام نمایید.

مشخصات بهترین رنگ پلی یورتان نیمه مات

مشخصات بهترین رنگ پلی یورتان نیمه مات

عملیات رنگ کردن فلز در صنایع ساختمان و صنایع پالایشگاهی تکامل گسترده ای یافته است. در گذشته برای رنگ آمیزی فلز از رنگ های طبیعی تولید شده از حیوانات و گیاهان استفاده می شد ولی امروزه در صنعت انواع رنگ پلی یورتان نیمه مات مصنوعی به کار گرفته می شود. کیفیت رنگ فلز ، ثبات و دوام آن بستگی به نوع رنگ رویه پلی اورتان و رنگ آستر اپوکسی آن دارد که هنگام طراحی سامانه پوششی استفاده می شود.

بیشترین رنگ های صنعتی و شیمیایی به کار برده شده در صنعت و ساختمان سازی تولید ایران هستند که برای ایجاد ثبات در رنگ آن ها از رزین اپوکسی و رزین پلی اورتان استفاده می شود به همین دلیل به رنگ های کرمی مشهور هستند. رنگ های کرمی در مقابل نور خورشید و شوینده های قلیایی بسیار مقاوم بوده و باعث دوام و ثبات در رنگ فلز می شوند.

بیشتر بخوانید :  رنگ پلی اورتان رنگین زره را با قیمت درب کارخانه خرید نمایید

کارخانجات صنعتی از بهترین دستگاه های مکانیزه برای رنگ کردن فلزات استفاده می کنند و همین امر سبب می شود رنگ فلز تولید شده کیفیت مناسبی داشته باشد. کارخانجات به دو روش به فلز رنگ می دهند. روش اول که در کارخانه فلز را را رنگ کرده و سپس آن را به پروزه ارسال می کنند.

روش دوم برای رنگ بخشیدن به فلز ، پس از تولید فلز آن را در محل نصب  رنگ می کنند که روش اول و رنگ کردن فلز در کارخانه  در ثبات رنگ فلز تولید شده بسیار مؤثرتر است. از ویژگی های رنگ پلی یورتان نیمه مات مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگام شستشو  و باران روی فلز رنگ ندهد.
  • با دوام باشد و در مجاورت با نور خورشید فلز تغییر رنگ ندهد.
  • در اثر شستشو با مواد شوینده قلیایی رنگ فلز ثابت بماند.
  • باعث خشکی و ایجاد ضخامت فیلم نهایی خشک در فلز نگردد.
  • دوام و کیفیت فلز را متزلزل نکند.

افزایش فروش رنگ پلی یورتان نیمه مات

رنگ پلی اورتان نیمه مات می‌تواند در داخل و خارج ساختمان استفاده شود. این رنگ دارای خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی و اشعه UV است که آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی می‌کند.

همچنین، این رنگ دارای پوششی قوی و ماندگاری بالاست که باعث می‌شود برای پوشش سطوح مختلف از جمله دیوارها، سقف‌ها، پوشش‌های فلزی و چوبی و … استفاده شود. با این حال، برای استفاده در خارج ساختمان، بهتر است که این رنگ با یک لایه اضافی از پوشش محافظ مانند لاک یا رنگ ضد خش و ضد آب پوشش داده شود تا ماندگاری و مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی بیشتر شود.

بیشتر بخوانید :  صادرات رنگ پلی اورتان مات دو جزئی

رنگ پلی یورتان نیمه مات که به آن رنگ رویه پلی اورتان هم می گویند از خانواده رنگ‌های کرم و قهوه‌ای بیشتر استفاده دارد ، این رنگ کمی تیره‌ تر از کرم و اندکی روشن‌ تر از قهوه‌ ای می باشد. رنگ پلی یورتان نیمه مات به فلز وقار و سنگینی می بخشد و مناسب برای هر کاربری و هر سامانه پوششی می باشد.

همخوانی رنگ فلزات رنگ پلی یورتان نیمه مات با سایر دستگاه های فلزی و یا اجزای نمای ساختمان های دیگر بسیار راحت است زیرا با اکثریت رنگ ها هماهنگ می باشد. افزایش استفاده از پلی یورتان نیمه مات باعث رونق بخشیدن به بازار فروش رنگ آن شده است و بازرگانان با وارد کردن این رنگ از حاشیه سود مناسبی بهره می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.