برترین تولیدکنندگان رنگ مخصوص آلومینیوم

رنگ مخصوص آلومینیوم دارای تنوع بسیار بالایی می باشد زیرا این نوع رنگ صنعتی که از جنس اپوکسی است و در زمره رنگ های های دو جزئی می باشد کاربردهای بسیار متنوعی در تولید محصولات آلومینیومی برای مصارف صنعتی، تجاری و اداری و همچنین انواع اکسسوری های داخل منزل و ماشین دارد. رنگ مخصوص آلومینیوم خاستگاهی اروپایی و مربوط به اویل قرن بیستم دارد و با نام اصلی واش پرایمر شناخته می شود زیرا اولین شرکت تولید این رنگ مربوط به اروپا می باشد ولی در ایران به دلیل ورود اولیه توسط برترین تولید کنندگان این رنگ  معروف شد.

ویژگی انواع رنگ مخصوص آلومینیوم

رنگ مخصوص آلومینیوم جزء بهترین رنگ  در دنیاست. این رنگ فرانسوی اصل دارای قدرت رنگی بسیار زیاد در کنار کیفیت فوق العاده می باشد. همانطور که در بالا اشاره شد رنگ مخصوص آلومینیوم از جنس اپوکسی دو جزئی است و اپوکسی از رزین و در ترکیب با هاردنر ساخته می شود؛ در ساختار رنگ مخصوص آلومینیوم از اپوکسی و هاردنر استفاده می شود که میزان استفاده از هرکدام نوع رزین اپوکسی و همچنین وزن آن را متغیر می کند به این معنا که استفاده از رزین بیشتر باعث می شود هاردنر بیشتر تر و گران تر شود، البته کیفیت بالا تری هم پیدا می کند.

ویژگی انواع رنگ مخصوص آلومینیوم

در کنار تنوع رنگ رویه مخصوص آلومینیوم می توان این نوع رنگ را در انواع کاربردهای دیگر تولیدی محصولات صنعتی با توجه به سلیقه مشتریان نهایی و مصرف کنندگان تهیه کرد.معمولا واش پرایمر همان رنگ مخصوص آلومینیوم در ایران شناخته می شود و  مناسب تولید انواع محصولات و اکسسوری ها ساختمان های تجاری و مسکونی و اداری می باشد و در پانل های نمای ساختمان هم استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین قیمت رنگ اپوکسی دو جزئی سوله

مرکز فروش رنگ پارچه مخصوص آلومینیوم

وب سایت ترنج مرجع فروش بهترین رنگ اپوکسی در ایران است که با متنوع ترین رنگهای داخلی و خارجی با نازل ترین قیمت تمام نیاز شما را برطرف می کند.

کیفیت بالای رنگ های مخصوص آلومینیوم حائز اهمیت می باشد زیرا با توجه ترکیب رنگ مختلف در تولید رنگ مخصوص آلومینیوم و یا حتی شبه اپوکسی خاصیت رنگ دهی متفاوتی نیز دارند که می بایست در طول زمان و قرار گیری در معرض نور خورشید و شست و شو های مکرر پایداری خود را از دست نداده همچنین به سطح آلومینیوم نیز آسیبی وارد نکند.

شرکت رنگ ترنج با سابقه طولانی در صنعت تولید و عرضه انواع رنگ همواره تلاش نموده با کیفیت مناسب در کنار مشتریان خود فعالیت کرده و پشتیبان مشتریان خود در تمام مراحل مشاوره رایگان خرید تا دریافت محصولات در محل مورد نیاز مشتری باشد.

در صورت نیاز می توانید با شماره های ذیل جهت دریافت اطلاعات فنی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما