بهترین تولیدکننده رنگ ضد حریق نانو

رنگ ضد حریق نانو یکی از ترکیبات نانو کامپوزیت سرامیکی بر پایه آب میباشد که در برابر حرارت مقاوم هستند.
این رنگ ها بر پایه سیلیکا ساخته می شوند و در هنگام آتش سوزی لایه ای از عایق زغالی بر روی سطح این رنگ ها تولید می شود که از سطح زیرین در برابر آتش محافظت می نماید.
 حداکثر ضخامت این رنگ ها ۴ میلیمتر می باشد و از این رنگ ها در سازه های فلزی ساختمانی، نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و مخزن های فلزی استراتژیک و سازه های بتنی استفاده می شود.

بهترین تولیدکننده رنگ ضد حریق نانو

آشنایی با انواع رنگ نانو

آشنایی با انواع رنگ نانو رنگهای نانو برای بهبود کیفیت، افزایش مقاومت و افزایش طول عمر مصالح در انواع سازه ها استفاده می شود که به بررسی انواع رنگ نانو می پردازیم:

رنگ خود تمیز شونده:

این رنگ ضد آب می باشد و برای کلیه مصالحی که سطح آنها متخلخل میباشد و حفره های ریز و درشت دارد بسیار مناسب است و مانع جذب گرد و غبار، کثیفی و لکه بر روی خط این مصالح می‌شود.

رنگ عایق رطوبتی نانو:

این رنگ موجب ایجاد یک سطح یکنواخت و ضد آب بر روی مصالح میشود و پس از اجرا بر روی مصالح با آب واکنش میدهد و خشک می شود و از نفوذ آب به داخل مصالح جلوگیری می کند.
همچنین این رنگ در برابر شرایط جوی و آب و هوایی و اشعه فرابنفش خورشید مقاومت است.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ نانو نیلی فام

 رنگ عایق حرارتی نانو:

این رنگ بعد از استفاده در مصالح بر روی خود سوراخ هایی ایجاد می‌کند که از خروج و نفوذ  گرما جلوگیری میکند.
 این رنگ به صورت مایع می باشد و استفاده از آن بسیار راحت می باشد و در تمامی شرایط و محیط ها قابل اجرا میباشد.

رنگ ضد حریق نانو:

رنگ ضد حریق نانو بر روی سازه های فلزی و  مواد آتش زا استفاده می شود و ضد آتش بودن این رنگ به معنی افزایش مقاومت مصالح مانند فولاد در برابر آتش و دیرتر ذوب شدن مصالح می باشد.
 این رنگ در برابر آتش پف میکند و از انتقال حرارت جلوگیری میکند.

رنگ نانو آنتی باکتریال :

از این رنگ ها می توان به عنوان دیوارپوش استفاده نمود و بیشتر در مکان هایی مانند بیمارستان و درمانگاه استفاده می شوند و این رنگ ها مانع انتشار و رشد باکتری ها و میکروب ها می شوند.

فروش ویژه رنگ ضد حریق نانو

فروش ویژه رنگ ضد حریق نانو ما برای جلب رضایت خریداران و مشتریان بروی انواع رنگ های نانو تخفیفات ویژه ای گذاشته ایم تا شما بتوانید به این رنگ ها با قیمت بسیار مناسب دسترسی داشته باشید.
فروش رنگ نانو به صورت عمده و جزئی می باشد و علاوه بر خرید حضوری می توانید به وب سایت فروش ما مراجعه نماید و با استفاده از مشاوره های کارشناسان فروش ما خریدی مقرون به صرفه تر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما