بهترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی زینک فسفات با کیفیت

اپوکسی زینک فسفات از جمله رنگ آستر رنگی هستند که زیبایی خاص خود را دارند. برای پوشش فلزات بیشتر از رنگ اپوکسی زینک فسفات به عنوان آستر رنگ رویه استفاده می شود. این نمونه دارای غلظتی بالا بوده و در منافذ فلز و سطح فلز به راحتی نفوذ کرده و تمام اجزای آن را به رنگ آغشته می کند.

تنوع در این رزین ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل فلز های رنگ شده با سیستم پوشش آستری زینک فسفات در بازار رنگ بندی بسیار بالایی دارند. بهترین تولیدکنندگان این رنگ در ایران فعالیت می کنند و محصول تولید شده را در بسته بندی های مجزایی در دسترس مشتریان قرار می دهند.

چگونگی رنگ کردن آستری اپوکسی زینک فسفات

برای رنگ کردن فلز صنعتی ابتدا باید رنگ آستر مرغوب و با کیفیت را انتخاب کنیم. برای انجام این کار باید ابتدا سطحی که قرار است رنگ شود به خوبی تمیز باشد سپس مقداری از رنگ آستر اپوکسی زینک فسفات را با هاردنر مخلوط کرده تا به خوبی ترکیب شوند و هیچ گونه ناخالصی در آن نباشد. پس از آن تینر را به صورت نسبت صحیح با آن ها قاطی کنیم.

نسبت اختلاط که به درستی رعایت گردید و به خوبی هم زده شد فلز را با استفاده از این مخلوط با قلم مو و یا پیستوله و یا ایرلس رنگ آمیزی می نماییم. در این زمان باید ان را به صورت مرتب زیر و رو کنید تا رنگ به همه اجزا نفوذ کند و به خوبی جذب فلز شود.

بیشتر بخوانید :  معرفی آستری زینک فسفات اپوکسی پلی آمین

زمانی که رنگ آمیزی تمام می شود به هیچ وجه فلز را با آب یا مواد شوینده شست و شو ندهید. بگذارید تا رنگ آستر زینک فسفات اپوکسی روی فلز  بماند و بافت آن را آغشته کند و خشک شود و هرچه زینک آن یشتر باشد دیرتر خشک می شود.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.چگونگی رنگ کردن آستری اپوکسی زینک فسفات

چگونه می‌توان رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات را بهترین شکل ممکن اعمال کرد؟

برای اعمال بهترین شکل رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات، باید به مراحل زیر توجه کرد:

1- آماده سازی سطح: برای اعمال رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات، سطح باید آماده سازی شود.

این شامل تمیز کردن سطح از هرگونه چربی، روغن، زنگ و غیره است. برای این کار، می‌توان از مواد شوینده‌ای مانند الکل، اسید استیک و غیره به کار ببرید.

2- آماده‌سازی رنگ: پس از پیش‌تیمار سطح، رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات را آماده کنید. برای این کار، باید رنگ را به خوبی ترکیب کرده و با توجه به نسبت دقیقی که در دستورالعمل رنگ مشخص شده است، آماده کنید.

3- اعمال رنگ: پس از آماده‌سازی رنگ، باید آن را روی سطح اعمال کنید. برای این کار، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند پاشش، رولر و غیره استفاده کرد. در هر صورت، باید مطمئن شوید که رنگ به خوبی روی سطح اعمال شده و هیچ جای خالی وجود ندارد.

4- خشک شدن: پس از اعمال رنگ، باید آن را به خوبی خشک کنید. برای این کار، می‌توان از هوای گرم و خشک استفاده کرد و یا از دستگاه‌های خشک کننده به کار ببرید.

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی زینک فسفات با کیفیت

5- پوشش دوم: در صورت نیاز، می‌توانید پوشش دوم را اعمال کنید. این کار بهترین شکل ممکن را برای رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات فراهم می‌کند.

با رعایت این مراحل، می‌توانید رنگ آستری اپوکسی زینک فسفات را بهترین شکل ممکن اعمال کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

بهترین فروشندگان رنگ اپوکسی زینک فسفات

این سایت جز بهترین فروشندگان رنگ اصل آستر اپوکسی است که توانسته با ارائه محصولی با کیفیت و مناسب به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد و به محبوبیت و اعتبار خود نیز بیفزاید. کیفیت و کارایی بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

فروش به صورت اینترنتی امروزه طرفداران زیادی دارد و در این روش محصولات و قیمت ها به صورت یکجا و خیلی سریع به نمایش گذاشته می شود و مشتری می تواند با مقایسه آن ها در کمترین زمان و تنها با زدن چند کلیک ساده سفارش خود را به صورت عمده و با نرخی ارزان تر ثبت کند.

اگر فروش به صورت عمده انجام شود نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد. بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.