بهترین فروشندگان رنگ ضد حریق خارجی

به کلی رنگ در احساسات دخالت می کند و باعث می شود احساسی که شخص به آن چیز دارد تغییر پیدا کند . در این موضوع رنگ ساختمان می تواند به محل کاری و یا خانه ، زیبایی ببخشد و در بهبود و افزایش مشتریان ، کمک بسیار زیادی کند . از این جهت توصیه می شود رنگ ضد حریق خارجی شرکت ترنج رنگ( Toranj Paint ) خریداری کنید .

بهترین فروشندگان رنگ ضد حریق خارجی

آشنایی با مشخصات رنگ ساختمانی اصل

آشنایی با مشخصات رنگ ساختمانی اصل مشخصات و ویژگی های یک رنگ خارجی ضد حریق و همچنین با کیفیت از شرکت بزرگ ترنج رنگ ، دارای ویژگی های زیر می باشد که هر کدام متفاوت می باشند :

روکش بلکا 

این پوشش دیواری از جنسی تولید شده است که کاملا قابل شست و شو بوده و هنگام وارد شدن فشار آب به آن اثری از رنگ ریختگی مشاهده نمی شود . همچنین باید خوبی های ویژه ای از جمله ضد ضربه بودن در برابر دمای بسیار پایین و یا بسیار بالا به آن اضافه کرد . شاید این نوع رنگ برای کسانی که هزینه کمی دارند مناسب باشد .

مولتی کالر

این نوع رنگ دارای خوبی هایی از جمله خشک شدن سریع می باشد و همینطور مانند روکش بلکا ، به راحتی می توانید دیوار های ساختمان را با آب شستشو دهید و از ضربه ندیدن و یا کم رنگ نشدن لذت ببرید .

رنگ جنس روغنی 

استفاده از رنگ و روغن معمولا در داخل خانه صورت می گیرید و از بین نرفتن و ثابت ماندن کیفیت و همینطور ضد حریق بودن آن در برابر آب باعث شده است تا جزء بهترین ها در لیست محصولات خریداری شده مشتریان باشد ولی تنها مشکل ، این می باشد که خشک شدن آن به مدت زیادی به طول می انجامد و به سریع بودن مولتی کالر نیست .

بیشتر بخوانید :  قیمت ضد زنگ آهن ساختمان

رنگ پلاستیک 

همانطور که میدانید این رنگ از طرفداران کمی برخوردار بوده است . مشکل این است که رنگ پلاستیک گرد و خاک موجود در هوا را به خود جذب کرده و به سختی می توان کثیفی را از روی آن پاک نمود و همچنین مانند رنگ های قبلی که توضیح دادم ضد حریق در برابر آب نبوده و زود از بین می رود . تقریبا تنها استفاده این نوع رنگ در مکان های غیر قابل دسترسی می باشد .

معتبرترین مرکز رنگ ضد حریق خارجی

معتبرترین مرکز رنگ ضد حریق خارجی ترنج رنگ ( Toranj Paint ) یکی از بهترین شرکت های موجود در زمینه فروش رنگ و همچنین انواع رنگ اساختمانی می باشد و توانسته در سراسر ایران محصولات خود را به شهر های مختلف ارائه دهد . از جهتی دیگر این شرکت دارای سایت بوده است که می توانید برای خرید محصول خود به ترنج رنگ مراجعه کرده و از قیمت های محصول مورد نظر طلع شده و همچنین از مشاوره همکاران در پشتیبانی سایت راهنمایی دریافت کنید . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما