رنگ اپوکسی و هاردنر صنعتی درجه یک

یکی از مهمترین رنگ های صنعتی که مورد استفاده بسیاری از بخش های مختلف است، رنگ اپوکسی می باشد. کاربرد رنگ اپوکسی به صورت گسترده برای پوشش فلزات و سایر سطوح در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی می باشد.

رنگ اپوکسی و هاردنر  بسیار زیاد و متنوع است رنگ صنعتی به رنگ هایی میگویند که از ترکیبی از مواد اولیه هم چون رزین اپوکسی و یا رزین پلی اورتان و هاردنر صنعتی و سایر افزودنی ها ار قبیل همتراز کننده رنگ تشکیل می شود .

همانطور که می دانید رنگ صنعتی اپوکسی و پلی اورتان یکی از نیازهای مهم صنایع پالایشگاه و پتروشیمی و ساختمان سازی  برای صنعتگران و سازندگان به شمار می‌رود و در بازار با انواع و اقسام  رنگ اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی های گوناگون روبرو می شوید که از نظر نسبت اختلاط رزین و هاردنر و جنس با هم متفاوت هستند و دارای طرح های مختلف و رنگهای متنوع هستند.

مشخصات بهترین رنگ اپوکسی

انواع رنگ اپوکسی پلی آمید  در پوشش فلزات  جذابیت خاصی را دارد هر کدام به نحوی زیبایی دارد فلزات اسکلت فلزی  رنگ پذیر است و به همین دلیل از رنگ اپوکسی و هاردنر میتوان برای پوشش انواع فلز استفاده کرد و به دلیل رنگ های مختلف و طرح های زیبایی که دارد می توان از آن در پوشش فلزات لوله ها استفاده کرد حتی در تولیدی مبل نیز از این رنگ های دو جزئی استفاده میشود و میتوان از این رنگ به عنوان پر فروش ترین رنگ صنعتی یاد کرد و استفاده های زیادی دارد .

بیشتر بخوانید :  ارائه کننده ضد زنگ اپوکسی المینیوم

کاربرد رنگ های اپوکسی و هاردنر در صنایع مختلف

خرید رنگ اپوکسی و هاردنر با توجه به شرایط گسترده آن برای استفاده در بسیاری از بخش های مختلف صنعتی صورت می گیرد. رنگ اپوکسی جزء رنگ های صنعتی دو جزئی است که با افزودنی های مختلفی مثل هاردنر ترکیب می شود. این نوع از رنگ جزء نمونه رنگ های صنعتی پرطرفدار است که مورد استفاده بسیاری از کارگاه های تولیدی، کارخانه ها، پالایشگاه ها و …قرار می گیرد. تولید این ماده برای اهداف مختلفی مثل پوشش سطح فلزات و جلوگیری از اکسید شدن آنها انجام شده است. با توجه به کاربرد و نوع استفاده از این رنگ، مقدار مواد افزودنی مثل هاردنر که با آن ترکیب می شود، متغیر است. البته کیفیت انواع رنگ اپوکسی که توسط مراکز تولیدی مختلف ساخته می شود نیز با یکدیگر متفاوت بوده و برای استفاده در مکان ها و شرایط گوناگون تهیه می شود.

کاربرد رنگ های اپوکسی و هاردنر در صنایع مختلف

عرضه عالی انواع رنگ اپوکسی فلز دو جزئی

کوتینگ و اجرای پوشش روی فلزات در معرض اسید و قلیا بسیار حساس است و از آن  به عنوان سامانه های پوششی صنعتی با لایه های مختلف رنگ آستر صنعتی و آستر اپوکسی و آستر میانی ام آی ا اپوکسی یاد می کنند.

روش ها و رنگ های متنوعی از این نوع  سیستم های پوششی در بازار پیدا می شود برخی از انواع رنگ های اپوکسی  که رنگ مشکی دارند به عنوان کولتار اپوکسی شناخته می شوند.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  فروشنده رنگ اپوکسی فلزات

برای پوشش لوله های مدفون در خاک مناسب هستند. بین رنگ های متنوع این رنگ آستر اپوکسی رنگ آستر اپوکسی زینک ریچ  به دلیل خاص بودنش طرفدار های زیادی دارد و بیشتر مورد پسند قرار می گیرد جنس زینک مقاومت و ضخامت خاصی دارد حتما باید با همزن برقی  آن را شل کرد.و البته جنس این نوع رنگ های دو جزئی بر اساس میزان زینک آن می‌توانند بسیار قوی باشد این رنگ اپوکسی صنعتی بر اساس نسبت اختلاط شامل رزین یا هاردنر و تینر مخصوص اپوکسی سخت یا در هم پیچیده هستند رنگ اپوکسی پلی آمید که از معروف ترین رنگ اپوکسی صنعتی فلزهستند این نوع رنگ یکی از مقاوم ترین رنگ ها به شمار می رود رنگ اپوکسی دوو جزئی جز رنگ های مقاوم و گران قیمت به شمار می رود رنگ آستر اپوکسی  بر روی فلزات خام و یا رنگ شده  درخشندگی و شفافیت زیادی را نشان می‌دهد یکی دیگر از انواع رنگ های اپوکسی ، رنگ پلی اورتان نام دارد که از آن می توان برای انواع رنگ رویه فلز فولاد و بدنه دستگاه در معرض آفتاب استفاده کرد فلزهای رنگ شده با ان  دوام بالایی دارد .

روش های خرید رنگ اپوکسی و هاردنر در بازار

یکی از فاکتورهای مهم و متغیری که هنگام خرید رنگ اپوکسی و هاردنر با آن روبرو می شویم، قیمت عرضه آن است. رنج قیمت محصول با توجه به برخی از ویژگی ها و نوع عرضه آن در بازار متغیر است. این امر باعث می شود تا خریداران این محصول اقدام به بررسی قیمت آن از مراکز و نمایندگی مختلف کنند. از عوامل تاثیرگذار روی قیمت عرضه رنگ اپوکسی و هاردنر، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• حجم خرید محصول
• نوع عرضه آن توسط مراکز مختلف فروش و نمایندگی ها
• برند یا شرکت تولید کننده
• تولید داخل یا خارجی بودن محصول
• نیاز بازار به نوع یا برند خاصی از محصول

بیشتر بخوانید :  تولیدکننده رنگ اپوکسی آهن عمده

خرید رنگ اپوکسی و هاردنر صنعتی درجه یک

هر کدام از موارد بالا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم روی قیمت خرید رنگ اپوکسی و هاردنر تاثیرگذارند. فروشگاه ترنج یکی از نمایندگی های فروش عمده رنگ اپوکسی و هاردنر به صورت اینترنتی است. برای تجربه یک خرید اینترنتی مطمئن، می توان با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط گرفت و نسبت به رنج قیمت و مشخصات محصول، اطلاعات لازم را کسب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما