توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز و قیمت آن در بازار

توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز و قیمت آن در بازار

توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز از لحاظ کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و از این رو به عنوان یکی از با کیفیت ترین رنگ های ضد زنگ بدل شده است.

همانطور که می دانید توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن به کیفیت و نوع ان بستگی دارد. از این رو تولیدکنندگان این ضد زنگ همواره می کوشند تا در ابعاد مختلف و قوطی های متفاوت در اندازه این ضد زنگ ها را توزیع کنند.

بیشترین کاربردی که توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز دارد، در پنجره ها و چارچوب های فلزی است که تردد و فعالیت در این قسمت ها بسیار بالا است.

ضد زنگ طوسی پارس اشن با تجهیزات پیشرفته ای در کارخانه ها تولید می شود و از این رو بازار صادرات آن هم بسیار پررونق می باشد.

توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز و قیمت آن در بازار

 

ضد زنگ طوسی پارس اشن بهتر است یا ضد زنگ اخرایی آن ؟

ضد زنگ طوسی پارس اشن بهتر است یا ضد زنگ اخرایی آن ؟

در این بین یک سوال پیش می آید که ضد زنگ طوسی پارس اشن را بیشتر استفاده کنیم یا ضد زنگ اخرایی پارس اشن را و هر کدام از این فام های رنگی پرکاربرد ضد زنگ برای چه کاربردهایی استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه رنگ صنعتی اهواز درجه یک

البته یک دستورالعمل کلی در زمینه این که چه موقع از کدام فام رنگی ضد زنگ استفاده کنیم وجود دارد و آن این است که اگر در موقعیتی قرار داشته باشیم ؛که رنگ رویه ای که باید روی ضد زنگ بخورد از طیف رنگ های تیره مانند قهوه ای و یا قهوه ای تیره و قرمز و مشکی و یا هر فام رنگی تیره دیگری باشد، بهتر آن است؛ که از ضد زنگ اخرایی یا قرمز تیره که آن هم در خود رنگ قرمز دارد استفاده کنیم .

با این وصف نتیجتا برای رنگ های رویه روشن مثلا رنگ سفید اگر از ضد زنگ طوسی که معمولا با رال رنگ ۷۰۰۰ و یا ۷۰۳۵ در رال رنگ کد جهانی عرضه می گردد؛ به عنوان لایه زیرین استفاده شود، دیگر نیازی به زدن چند دست رنگ روشن رویه نخواهد بود و تنها با دو دست زدن رنگ رویه پوشش مورد نظر حاصل خواهد شد.
به دلیل استقبال بالای مشتریان از ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز ، می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. توزیع ضد زنگ مخصوص فلز به صورت عمده و یا در قوطی و ابعاد متفاوت امکان پذیر است. از کاربردهای صنعتی که ضد زنگ طوسی پارس اشن می تواند در آن موثر عمل کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• پوشش سطح ماشین آلات
• پوشش سطح لوازم خانگی
• بدنه خارجی بسیاری از مخازن

ضد زنگ طوسی پارس اشن بهتر است یا ضد زنگ اخرایی آن ؟

توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز و پوششی دهی بالا

توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز پوشش دهی فوق العاده بالایی است که دارد. به همین دلیل است که می تواند سطح فلز را از زنگ زدگی محافظت کند و در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم عمل کند. چسبندگی بالای این ضد زنگ نیز می تواند در توزیع ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز و قیمت مناسب آن موثر باشد. از ترکیبات درون این ضد زنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• زینک کرومات
• زینک فسفات
• رویه آلکیدی براق
• رویه آلکیدی مات
که تمامی ترکیبات در ضد زنگ طوسی پارس اشن مخصوص فلز با رنگ مخصوص طوسی پارس اشن ترکیب می شوند و به صورت عمده و یا قوطی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ پارچه گیپور با کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.