توزیع کننده رنگ پلی استر پارس اشن با کیفیت

بررسی تمام ویژگی های رنگ پلی استر

بررسی تمام ویژگی های رنگ پلی استر

رنگ های پلی استر رنگ هایی شفاف و بی رنگ هستند. حلال این رنگ ها تینر فوری و اتیلن می باشد. رنگ پلی استر پارس اشن در مقابل رطوبت و گرما، پاک کننده های متفاوت، چربی ها و روغن ها، مرکب، جوهر و … تا حد بسیار زیادی مقاوم هستند و همین مسئله باعث شده است؛ تا این رنگ کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد.
رنگ پلی استر پارس اشن به عنوان یک لایه ی نازک، بر روی سطح وسایل و ساخته های چوبی، اعمال می شود.
این رنگ باعث می شود تا چوب از اکسید شدن در امان بماند. همچنین چوب با داشتن این رنگ بر روی خود، به قارچ یا سایر آفات و باکتری ها آلوده نخواهد شد و دوام بیشتری پیدا خواهد کرد.

در زبان فارسی، به پلی استر رزین پلی استر نیز گفته می شود. از این رنگ علاوه بر کار بر روی چوب، می توان برای ساخت ساعت، آبنما، مجسمه و… استفاده کرد. رنگ های پلی استر و نیم پلی استر دو جزئی به صورت براق و نیم براق در بازار رنگ و رزین عرضه می گردند.

رنگ پلی استر پارس اشن به دو دسته ی نیم پلی استر و پلی استر تقسیم می شود. هرکدام از این رنگ ها کاربرد خاص خود را دارند. رنگ نیم پلی استر نیاز به هیچگونه پولیشی ندارد. رنگ نیم پلی استر خود به دو نوع مات و براق تقسیم می شود.
در رنگ های پلی استر در کنار ماده ی اصلی رنگ، از سخت کننده یا هاردنر استفاده می کنند. این رنگ ماده ی حل کننده یا ماده ی رقیق کننده ندارد.

بیشتر بخوانید :  خرید ویژه رنگ نسوز سیلیکونی مات

صادرکننده عمده رنگ پلی استر پارس اشن

رنگ پلی استر پارس اشن

امروزه بازارهای رنگ و رزین و همچنین بازار صنایع چوبی و صنایع مبلمان ، در ایران و خاورمیانه در اختیار بازرگانانی هست که صادر کننده عمده رنگ پلی استر پارس اشن در مدل های براق و نیم براق و مات این برند هستند.
رنگ های پلی استر تولید شده در کارخانه ی پارس اشن، جز محصولات برتر موجود در بازار می باشند. اگر به دنبال یک بستر صادرکننده عمده رنگ و خرید از یک توزیع کننده رنگ معتبر هستید، می توانید محصولات با کیفیت تولید شده در پارس اشن را از فروشگاه ترنج، خریداری نمایید. فروشگاه ترنج محصولات خود را با قیمتی مناسب و به صورت عمده به فروشگاه داران رنگ عرضه می نماید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما