تولیدکننده معتبر رنگ بدنه خودرو با کیفیت

رنگ بدون شک جز مهمترین موارد در هنگام خرید خودرو است، رنگ بدنه خودرو دارای طیف رنگ بندی فراوانی است، همچنین از لحاظ کیفیت نیز در دسته بندی‌های جداگانه‌ایی قرار می‌گیرند، کشورمان  جز تولید کنندگان رنگ خودرو است، در این مطلب برای علاقه‌مندان به حوزه رنگ خودرو مطلبی را آماده کرده‌ایم تا با انواع  رنگ بندی خودرو آشنا شوند.

تولیدکننده معتبر رنگ بدنه خودرو با کیفیت

طیف رنگی انواع رنگ خودرو

طیف رنگی انواع رنگ خودرواز لحاظ طیف رنگی انواع رنگ خودرو، دسته بندی‌های مختلفی وجود دارد.

این طیف رنگی به دو گونه ساده و کدر یا مات وجود دارد.

رنگ‌های ساده عمدتا به رنگ‌های سفید‌، مشکی، آبی، قرمز و خاکستری می‌گویند که دارای یک لایه رنگ ساده و یک پوشش بدون رنگ است که باعث می‌شود سطح بدنه خودرو براق شود و از آسیب رسیدن خارجی و خط و خش جلوگیری به عمل آید.

رنگ‌های کدر یا مات از رنگ ساده تشکیل شده است با این تفاوت که دارای پوشش اپوکسی و لایه پی وی سی است و به همین دلیل براقیت رنگ گرفته شده است و به شکل کدر و مات در آمده است.

رنگ‌های ساده، ارزان قیمت‌تر از نوع کدر آن است و در ماشین‌های مدل پایین بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود اما رنگ‌های کدر بیشتر در رنگ آمیزی ماشین‌های لوکس به کار می‌روند.

رنگ‌های ساده در هنگام رنگ آمیزی با یک مرتبه رنگ کردن کاملا به بدنه خودرو می‌چسند و از لحاظ تعمیر رنگ به راحتی قابل تعمیر هستند.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ خودرو گیلاسی ممتاز

اما رنگ کدر و مات به خاطر ویژگی ظاهری که دارد، کار برای تعمیر آن مشکل تر است و  تطبیق رنگ تعمیر شده با بقیه رنگ خودرو تقریبا مشکل است.

از لحاظ انواع رنگ خودرو می‌توان گفت، این رنگ‌ها دارای دو نوع، ساده و متالیک هستند.

فرق رنگ متالیک با ساده در این است که مقداری پودر فلز در مقدار کم را به رنگ ساده اضافه می‌کنند و رنگ متالیک را تشکیل می‌دهند.

این رنگ در مقایسه با رنگ ساده براق‌تر است و نور را بیشتر منعکس می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود خط و خش خوددو کمتر دیده شود، البته این رنگ در صورتی درخشان و براق می‌ماند که کاملا بدنه خودرو تمیز باشد.

مرکز عرضه رنگ بدنه خودرو اصل

مرکز عرضه رنگ بدنه خودرو اصل کشورمان نیز یکی از تولید کنندگان انواع رنگ بدنه اصل خودرو است و حتی در برخی از موارد با رنگ شرکت‌های مطرحی همچون پژو، رنو و … قابل مقایسه است.

این مرکز تولید رنگ با بهره گیری از بهترین ماشین آلات صنعتی و با بهره گیری از تخصص کارشناسان و وجود آزمایشگاه‌های با کیفیت، بهترین نوع رنگ بدنه اصل خودرو را تامین و روانه بازار می‌کند.

این مرکز انواع رنگ‌های عامه‌پسند و خاص را برای مشتریان تولید و روانه بازار می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما