تولیدکنندگان رنگ استخری عایق درجه یک

رنگ استخری عایق رنگی بر پایه رزین های اکریلیک و اپوکسی است که جایگزینی مناسبی برای قیر، ایزوگام، ورق های پلیمری و سایر وسایل سنتی است که علاوه بر جلوه ی زیبایی که دارد باعث دوام و مقاومت بیشتری از پوسته رویی استخر در مقابل عوامل محیطی، رطوبت زیاد و تغییرات زیاد دمای محیط می شود. رنگ های عایق استخری باید علاوه بر زیبایی، چسبندگی و قابلیت ارتجاعی زیادی نیز داشته باشند. انواع رنگ استخری وجود دارد، از جمله رنگ استخری برپایه رزین، برپایه اکریلیک، برپایه اپوکسی، برپایه پلوراتان و … و انواع رنگ عایق از جمله رنگ های عایق رطوبتی، رنگ عایق حرارتی و… ولی محصول تولیدی این مجموعه هر دو ویژگی رنگ برای استخر که هم عایق و هم رنگ استخری باشد را دارا است.

تولیدکنندگان رنگ استخری عایق درجه یک

چند نکته جالب در مورد انواع رنگ عایق

چند نکته جالب در مورد انواع رنگ عایق این رنگ ها از رزین های آکریلیک بر پایه ی آب هستند، که در آن از بهترین کامپوزیت ها استفاده شده است که باعث عایق شدن رنگ تولیدی در مقیاس رنگ دانه های آن می شود به گونه ای که رنگ دانه های این کامپوزیت ها در رزین آن نفوذ می کنند. حفره های خالی رزین را پر کرده است و باعث انسجام، چسبندگی زیاد این محصول شده است، که موجب شده عایق بسیار مناسبی برای استخر باشد به گونه ای که حتی مولکول های آب نیز که سایز بسیار کوچکی دارند قادر به عبور از این ماده ی زمینه نمی باشند! این رنگ ها حتی کف استخر را برابر گرما و سرما، رطوبت، درمقابل عوامل نامساعد جوی و حتی اشعه ماوراء بنفش خورشید که مضر می باشد، محافظت می کند.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ استخری رنگسازی ایران با کیفیت بالا

قیمت استثنایی رنگ استخری عایق

قیمت استثنایی رنگ استخری عایق رنگ های استخری عایق هم ویژگی استخری بودن، استفاده از رزین مناسب برای این نوع پوشش و هم ویژگی عایق بودن که بر پایه ساختار و الیاف باشند را دارا هستند. این مهم به دست نمی آید مگر در سایه ی استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی به روز و استفاده از کادر مجرب و مهندسی شده ای که همه برای راحتی و استفاده از برترین ابزار های برای زیبا سازی اطراف شما است. این مجموعه در نظر گرفته رنگ های استخری عایق را با بهترین و استثنایی ترین قیمت های بازار به شما عزیزان عرضه کند. با استفاده از این رنگ های استخری عایق به استخر ها و محیط تفریح و فراغت خود جلوه و زیبایی منحصر به فرد ببخشید، از آنجایی که امروزه استفاده از محصولی که علاوه بر ظاهر زیبا کارایی مطمئن را نیز داشته باشد توصیه می شود، با استفاده از این رنگ های استخری عایق در واقع شما علاوه بر پوششی تضمین شده برای استخر خود، به جلوه ی آن نیز روح بخشیده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما