توزیع مستقیم رنگ روغنی سفید مات

معرفی رنگ روغنی سفید مات

رنگ های روغنی، به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین رنگ های صنعتی و پلیمری و از سری محصولات با کیفیت شرکت ترنج، دارای کاربردهای بسیاری در رنگ آمیزی نمای داخلی و تجهیزات ساختمان ها، از جمله دیوارها و سقف های گچی و سیمانی، کابینت ها و کمدها، درب و پنجره می باشد. این رنگ آلکیدی تک جزئی بر پایه رزین آلکیدی خشک شونده حاصله از الکل و اسیدهای چرب اشباع نشده، ساخته شده و به صورت های مات، نیمه مات، براق و نیمه براق تولید می شود.

قابلیت مهم رنگ روغنی سفید مات، استفاده از آن برای نقاشی ها و رنگ آمیزی های تزئینی نمای داخلی ساختمان ها بوده و باعث پوشش و رفع ایرادات و نواقص سطوح دیوارها و سقف ها و همچنین، زیبایی شماتیک کلی فضای ساختمان می شود.

قابلیت دریافت پوشش مجدد و عدم محدودیت در رنگ آمیزی چند لایه ای روی سطوح، مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش، استحکام بالا در مقابل پوسیدگی، ترک خوردگی و شکاف و قدرت پوشش عالی ناهمواری ها، ایرادات و کجی های سطوح دیوارها، سقف ها و درون کمدهای دیواری به دلیل خاصیت جذب نور بالا، از مهم ترین مشخصه های رنگ روغنی سفید مات می باشد.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ روغنی سفید مات

شماتیکی از نمای داخلی ساختمان حاوی پوشش رنگ روغنی سفید مات
۱٫ به عنوان لایه نهایی دارای مقاومت بالا در برابر اشعه های مخرب فرابنفش
۲٫ دارای چسبندگی قوی روی سطوح سازه های گچی و سیمانی
۳٫ دارای قابلیت دریافت پوشش مجدد و رنگ آمیزی نا محدود چند لایه ای سطوح
۴٫ دارای قابلیت جذب نور بالا و رفع ایرادات و کجی های سطوح
۵٫ بسیار مناسب برای سطوح ابزارها و سازه های تزئینی و حساس، از جمله سطوح دیوارها، سقف ها، کمدها و کابینت ها
۶٫ دارای زمان خشک شدن بسیار سریع
۷٫ دارای انعطاف پذیری بالا در برابر ترک خوردگی و شکاف
۸٫ دارای مقاومت مکانیکی بالا در مقابل سایش، خراش و ضربه
۹٫ قابل شستشو با آب و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
۱۰٫ دارای قیمت مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج به صورت ارائه عمده

بیشتر بخوانید :  سازنده بهترین رنگ نما شیروانی

قیمت رنگ روغنی سفید مات

قیمت رنگ روغنی سفید مات
رنگ روغنی سفید مات، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی و محصولی با کیفیت از شرکت ترنج، دارای قیمت های عمده مناسبی بوده و با کیفیت و مقاومت بالایی که دارد، موجب افزایش پایداری و ماندگاری بالای تجهیزات و سازه های گچی، سیمانی و چوبی شده و در صورت وجود ایرادات و نواقص در سطوح دیوارها و سقف ها، باعث رفع آن ها با جذب بالای نور و پوشش مناسب می شود. همچنین، هزینه های مربوط به پوسیدگی یا فرسودگی ابزارها یا سازه ها، با وجود این رنگ به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

توزیع مستقیم رنگ روغنی سفید مات

توزیع مستقیم رنگ روغنی سفید مات
جهت دریافت رنگ روغنی سفید مات به شکل مستقیم از درب کارخانه ، راه ها و روش های نوینی وجود دارد، که از جمله مراجعه به فضای مجازی و ارتباط با سایت های اینترنتی معتبری هست، که نمایندگی فروش مستقیم و یا مسئولیت فروش مستقیم رنگ روغنی سفید مات ، را برای معماران، نقاشان ساختمانی، پیمانکاران بر عهده دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما