دوام فلزات با ضد زنگ اخرایی قرمز

دوام فلزات با ضد زنگ اخرایی قرمز

پرایمر آلکیدی که معمولا آن را به نام ضد زنگ اخرایی می شناسیم یک رنگ آستری است که بر پایه رزین آلکید و اکسید آهن ساخته شده است. همان طور که میدانیم اجسام فلزی مانند در و پنجره در اثر مرور زمان و در مجاورت با اکسیژن، اکسید شده و اصطلاحا زنگ می زنند یا به خاطر رطوبت پوسیده می شوند. برای جلوگیری از این اتفاق و افزایش عمر سازه های فلزی از ضد زنگ استفاده می شود.
در محیط های مختلف ساختمانی و نیمه صنعتی هر جا که سطوح آهنی، سازه های فلزی و تاسیسات وجود دارد، چه در لوازم خانگی و چه در لوازم اداری از ضد زنگ اخرایی قرمز استفاده می شود. در تمام قطعات فلزی ضد زنگ اخرایی قرمز باعث جلوگیری و دوام بیشتر می شود و زدن ضد زنگ باید پیش از جوشکاری و نصب قطعات باشد.

زنگ زدن آهن به مرور زمان توسط اکسیژن هوا

زنگ زدن آهن به مرور زمان توسط اکسیژن هوا

ضد زنگ اخرایی قرمز یک عایق با کیفیت برای فلزات با کاربری آسان است. پوشش دهی مناسبی دارد و قابلیت چسبندگی آن زیاد است. چه با غلتک از ضد زنگ استفاده می کنید چه قلم مو یا پیستوله، بهتر است یک بار دیگر گوشه ها، لبه ها، و قسمت هایی که به نوعی ناهموار هستند را ضد زنگ بزنید تا از پوشش آن مطمئن شوید. ضد زنگ اخرایی قرمز از نظر زمان خشک شدن نیز مطلوب است.

با این که در هر آب و هوایی زمان خشک شدن متفاوت است زمان تقریبی آن ۸ ساعت می باشد تا کاملا خشک شود. البته پس از ۳ ساعت یک خشک شدن سطحی نسبتا خوبی اتفاق می افتد.

نحوه نگهداری از ضد زنگ اخرایی قرمز در خرید های عمده

نحوه نگهداری از ضد زنگ اخرایی قرمز در خرید های عمده

اگر ضد زنگ اخرایی قرمز را در دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد، یعنی به دور از سرما و یخ زدگی در یک محیط سربسته نگهداری کنید حدودا تا سه سال قابلیت های خود را حفظ می کند. در این مدل ضد زنگ اخرایی قرمز باید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ مولتی کالر ضد حرارت ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما