رنگ روغنی کرومات قیمت درب کارخانه

رنگ روغنی کرومات در پیشرفته ترین و مجهز ترین آزمایشگاه ها تولید می شود. در این آزمایشگاه ها کیفیت رنگ ها تحت نظر کارشناسان با تجربه کنترل می شود تا با کیفیت ترین رنگ به دست خریدار برسد. کیفیت محصول بالا است به همین دلیل خریداران زیادی دارد و جز رنگ های روغنی پرفروش می باشد.
برای ساخت رنگ های کرومات از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و مصرف کنندگان با استفاده از رنگ های روغنی کرومات متوجه کیفیت آن خواهند شد.
رنگ های روغنی بر خلاف رنگ ها پلاستیکی قابلیت شستشو دارند همچنین دوام و ماندگاری بالا تری هم دارند.

انواع رنگ روغنی کرومات


انواع رنگ روغنی کرومات
تنوع محصول در کرومات بالا است و انتخاب محصول برای خریدار آسان تر خواهد بود. رنگ های روغنی کرومات شامل پوشرنگ روغنی براق روشن آلکیدی،پوشرنگ جوهری آلکیدی، پوشرنگ روغنی مات سفید آلکیدی، پوشرنگ روغنی مات مشکی آلکیدی، پوشرنگ روغنی مات آلکیدی (قهوه ای-سبز)، پوشرنگ روغنی براق مشکی آلکیدی، پوشش زیرین آلکیدی(سفید-مشکی-طوسی)،پوشش زیرین آلکیدی (آبی-قرمز-سبز-زرد)،پوشرنگ روغنی براق سفالی آلکیدی، روغنی نیمه براق سفید می باشد

همچنین در بخش رنگ های دکوراتیو که از خانواده رنگ های روغنی و پایه حلال محسوب می شوند پوشرنگ طلایی کرومات و همچنین روغن جلا وارنیش و رنگ چکشی طوسی کرومات از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و نقاشان و سازندگان استقبال زیادی از محصولات رنگ روغنی کرومات در پروژه های رنگ آمیزی و اجرایی خود به عمل آورده اند.

بیشتر بخوانید :  خرید عمده رنگ مایع کوره ای

خرید رنگ روغنی کرومات درب کارخانه

خرید رنگ روغنی کرومات درب کارخانه

رنگ روغنی کرومات را می توان از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر با قیمت مناسب درب کارخانه خریداری کرد، نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر عرضه عمده هم انجام می دهند که قیمت آن ها تفاوت چندانی با قیمت درب کارخانه کرومات ندارد و خریداران در اندازه و حجم زیاد هم می توانند این رنگ ها را خریداری کنند.
سایت های فروش رنگ ها هم، رنگ های روغنی کرومات را موجود دارند و با ارائه توضیحات در مورد محصول در سایت، خریداران می توانند خرید آسان تری داشته باشند. در این سایت ها قیمت محصولات به روز می شود و خرید را می توان به راحتی انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.