عرضه ارزان اپوکسی پرایمر کف درجه ۱

انواع اپوکسی پرایمر های سطوح کف

عرضه ارزان اپوکسی پرایمر کف درجه ۱ در فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش رنگ های صنعتی در حال انجام است و پیمانکاران و مجریان سیستم های اپوکسی می توانند با مناسب ترین قیمت این محصول زا تهیه نمایند.

اپوکسی پرایمر کف برای بسیاری سطوح به عنوان آستر استفاده می شود تا ناهمواری ها و خلل و فرج را یکدست نماید. این پرایمر برای سطوح سنگی، بتنی و فلزی کارکرد خوبی دارد و با چسبندگی مناسبی که دارد یک زیر کار معقول به حساب می آید.
از ویژگی های پرایمر های اپوکسی کف مقاومت بالا در برابر صدمات، استفاده آسان، غلظت مناسب آن جهت نفوذ و پایداری شیمیایی آن می باشد.
برای استفاده از آن بهتر است کاربرد های آن را دانست و در موارد درست از آن استفاده نمود تا کارایی و بازده لازم را داشته باشد.

رنگ های محبوب اپوکسی پرایمر کف وانواع آن

رنگ های محبوب اپوکسی پرایمر کف وانواع آن
اپوکسی پرایمر های کف مختلف با برندهای متفاوتی وجود دارند از قبیل اپوکسی پرایمر کف الوان، جوتن،سحر و برنده های دیگر که هر کدام متقاضیان خود را دارند.

اپوکسی پرایمر های کف مخصوص بتن که به عنوان اپوکسی سیلر بتن نیز شناخته می شود و قبل از اجرای اپوکسی های مخصوص کف حتما باید با دقت اجرا شود.

محبوب ترین رنگ در میان اپوکسی پرایمر ها رنگ طوسی روشن است معمولا با رال رنگ ۷۰۰۰ یا ۷۰۰۵ تا کمترین تاثیر را بر روی رنگ رویه داشته باشد و به راحتی پوشانده شود.

بیشتر بخوانید :  تولید کنندگان انواع رنگ اپوکسی روناس

خرید اپوکسی پرایمر

خرید اپوکسی پرایمر
برای خرید اپوکسی پرایمر فروشگاه ها و نمایندگی هایی هستند که آن ها را به فروش می رسانند و با راهنمایی فروشندگان می توان بهترین برند ها را انتخاب و خریداری کرد.
این نمایندگی ها و فروشگاه ها عرضه عمده هم انجام می دهند که با قیمت مناسب تری برای خریدار تمام می شود و به صرفه تر خواهد بود.
علاوه بر خرید حضوری، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هم شروع به فعالیت کرده اند و همه ی تجهیزات مانند پرایمر های اپوکسی را برای فروش، در اختیار مشتریان قرار می دهند.
قیمت این پرایمر ها بسته به برند تا حدودی متفاوت می باشند و قبل از خرید می توان قیمت آن ها را در فروشگاه های مختلف مقایسه نمود سپس خریداری شوند.

اعمال پرایمر اپوکسی کف

جهت اعمال پرایمر اپوکسی کف می توان از غلطک استفاده کرد در این حالت حداکثر ضخامتی که توسط غلطک می توان اعمال نمود 40 میکرون می باشد که برای اعمال پرایمر اپوکسی کف که فقط نقش ایجاد چسبندگی رنگ کفپوش اپوکسی به کف را ایفا می نماید ؛ کافی است.

از ان جا که پرایمر اپوکسی کف دو جزئی است می بایستی حتما نسبت جزء  آ و جزء ب به خوبی رعایت گردد تا بهترین نتیجه به دست بیاید.

هر یک کیلو پرایمر اپوکسی کف در برخی موارد تا 15 تا 20 متر مریع را در سطح پوشش می دهد پس قیمت نهایی کاملا به صرفه ای خواهد داشت.

3

  1. برای پرایمر نسبت به جنس کف فرق نمی کنه؟ من برای سطح سیمانی یا گچی لازم دارم. قیمت و کیفیت چطوره ؟

    • پرایمر مخصوص سطوح مختلف متفاوت است و از نظر کیفیت در بهترین سطح و مناسب ترین قیمت ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.