عرضه انواع رنگ استخری پایه آب

رنگ استخری پایه آب چیست؟

صادرات انواع رنگ استخری پایه آب
برای رنگ آمیزی سطح داخلی استخرها، از رنگ‌های خاصی استفاده می‌شود که فرمولاسیون تولید آن‌ها کاملا مناسب رنگ آمیزی استخرها می‌باشد.

این رنگ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که مواد و اجزای سازنده هر یک از آن‌ها، با یکدیگر متفاوت اما مخصوص همین مورد، یعنی رنگ آمیزی سطوح داخلی استخرها می‌باشد. از انواع رنگ‌های مناسب برای رنگ آمیزی انواع مختلف استخرها، می‌توان به رنگ استخری پایه آب اشاره کرد.

رنگ استخری پایه آب ساختاری شامل مواد و ذرات غیر فعال همچون رزین و پلیمرهایی می‌باشد که در صورت اضافه نمودن مقدار مشخصی آب، این ذرات فعال شده و تاثیری که باید را به جا می‌گذارند.

رنگ آمیزی سطوح داخلی استخرها با رنگ استخری پایه آب، سطحی کاملا صاف و صیقلی را به وجود می‌آورد و با نفوذ این رنگ به تمام شکاف‌ها و خلل‌هایی که در سطح استخر قرار دارد،

استخر مورد نظر به طور کامل عایق بندی می‌شود و از نفوذ هر گونه ذراتی که باعث ورود آسیب به آن می‌شوند، به دور می‌ماند.

نکته مهم در مورد این رنگ آن است که با وجود کیفیت بسیار بالا و فرمولاسیون کاملا درجه یک و مقاومی که دارد، قیمت خرید آن به نسبت سایر رنگ‌های استخری به صرفه‌تر بوده و می‌توان با تهیه آن به همان کیفیتی دست پیدا کرد

که از دیگر رنگ‌های استخری حاصل می‌شود؛ آن هم با قیمتی ارزان.

از ویژگی‌های مهم رنگ پایه آب استخری آن است که در هر اقلیم آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و قابلیت استفاده را خواهد داشت. ضد جلبک بودن این رنگ ویژگی مهم دیگر آن است.

صادرات انواع رنگ استخری پایه آب

رنگ استخری پایه آب
گروه معتبر ترنج که یکی از اصلی‌ترین مراکز تولید و عرضه انواع رنگ‌های صنعتی همچون رنگ استخری درجه یک در انواع گوناگون می‌باشد،

بیشتر بخوانید :  پخش کننده رنگ استخری پلیمری در ایران

خدماتی ویژه را در زمینه صادرات تولید رنگ استخری با بالاترین کیفیت در مقابل سایر تولیدکنندگان نیز ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند برای تهیه انواع رنگ‌ها به شکل حضوری و غیرحضوری در این سایت معتبر، درخواست ثبت کنند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.