عرضه بهترین رنگ عمده خودرو متالیک با کیفیت

رنگ خودرو متالیک نوعی رنگ است که به صورت کوره ای برای بدنه خودروها استفاده می شود و دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و همچنین ضد خش می باشد و ذرات ریزی مانند اکلیل روی آن وجود دارد که منعکس کننده نور هستند.

عرضه بهترین رنگ خودرو متالیک با کیفیت بسته به سفارش مشتریان در هر شهری متفاوت می باشد ولی معمولاً رنگ متالیک با کیفیت از ترکیب دو رنگ اکلیل دار با یکدیگر به دست می آید.

رنگ متالیک در انواع خودروها استفاده می شود که جلوه زیبا و خاصی به خودرو می بخشد و همچنین باعث جذب نگاه مشتریان می شود.

عرضه بهترین رنگ خودرو متالیک با کیفیت

مشخصات فنی انواع رنگ خودرو متالیک

مشخصات فنی انواع رنگ خودرو متالیکرنگ متالیک به نسبت مشخص از دو رنگ اکلیل دار که با یکدیگر ترکیب شده اند به دست می آید که این رنگ را باید به صورت کوره ای روی بدنه ماشین یا قسمت های دیگر قرارداد.

همچنین رنگ متالیک نسبت به رنگ های معمولی روغنی ومت بیشتری در برابر حرارت و نور دارد و اصلاً آفتاب سوخته نمی‌شود و همچنین بعضی از انواع این رنگ‌ها ضد خش می باشد.

رنگ متالیک براق بوده و نیاز به براق کننده ها بعد از پایان کار ندارد ولی رنگ روغن بعد از پاشیدن روی ماشین یا هر جایی که نیاز به افزودن مواد براق کننده اعم از کیلر و پولیش دارد ولی رنگ متالیک خود براق بوده و نیاز به براق کننده ها ندارد.

بیشتر بخوانید :  فروش ارزان رنگ پلی اورتان فلز شکلاتی درجه یک

همچنین رنگ متالیک قابل استفاده برای درب و پنجره و همچنین برای چاپ نیز می توان از آن استفاده کرد و همانند رنگ روغن دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

نسبت ترکیب دو رنگ برای ساخت رنگ متالیک باید به یک اندازه باشد و چنانچه از یک رنگ مقدار بیشتری اضافه شود و دیگر خصوصیات یک رنگ‌متالیک با کیفیت را نخواهد داشت.

کارخانه های سازنده انواع ماشین آلات و وسایل حمل و نقل به وفور از رنگهای متالیک استفاده می کنند زیرا که هم کیفیت رنگ بهتری دارند و هم کار با آنها بسیار ساده و راحت تر نسبت به رنگ روغن می باشد.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

فروش ویژه رنگ خودرو متالیک به صورت مستقیم

فروش ویژه رنگ خودرو متالیک به صورت مستقیمفروش رنگ خودرو متالیک به صورت مستقیم و ثبت سفارش مشتریان متفاوت است ولی معمولاً نمونه رنگ ها به صورت عمده و کلی به فروش می‌رسند و همچنین به سایر شهرها و کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود که در آن جا هم مورد رضایت و جلب توجه مصرف کنندگان و مشتریان قرار گرفته اند.

فروش ویژه رنگ خودرو متالیک بسته به میزان و حجم آن متفاوت است ولی معمولاً این رنگ ها را فارش و درخواست کارخانه‌ها و شرکت‌ها ترکیب کرده و به فروش می‌رساند.

2

  1. سلام.
    قلم خشگیر یا رنگ برای رفع خط و خش خودرو به رنگ قهوه ای متالیک. دارین،؟

  2. میشه نحوه رنگ زدن رو توضیح بدید ،خودمم میتونم رنگ بزنم یا بدم به صافکار ونقاش ماهر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.