عرضه بهترین رنگ اپوکسی استخوانی

رنگ های ساختمانی و صنعتی به عنوان یک لایه پوشش دهنده روی لایه های نازک کاری در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند. در سال های اخیر، تولید کننده گان برای جلب رضایت مشتریان خود رنگ با فرمول های متنوعی ساخته و به بازار عرضه نموده اند. یکی از این نوع رنگ ها رنگ اپوکسی است که رنگ اپوکسی استخوانی در بین انواع آن محبوبیت فراوانی دارد.

عرضه بهترین رنگ اپوکسی ستخوانی

آشنایی با انواع رنگ اپوکسی

آشنایی با انواع رنگ اپوکسیبهتر است اول بدانید که رنگ اپوکسی چیست. اجرای اپوکسی دارای دو بخش است. یک بخش رنگ پس زمینه که می تواند پرایمر اپوکسی باشد و یک بخش رنگ های رویه اپوکسی که مانند با غلطک روی آن اجرا می شود.

برای اجرای رنگ اپوکسی ابتدا باید رنگ پرایمر اپوکسی را اجرا نمایید. برای رنگ پرایمر اپوکسی می توانید از هر گونه ابزاری مانند قلمو، غلطک و یا پمپ و اسپری استفاده نمایید و بخش زیرین کار را به صورت یک دست اجرا نمایید. پس از اینکه رنگ پس زمینه اجرا شد، یک رنگ دوم با تفاوت رنگی، به وسیله اسپری و پمپ مخصوص روی آن به صورتلایه نهایی رنگ پاشیده می شود. اجرای اپوکسی فقط با اسپری مخصوص اپوکسی قابل اجراست و اسپری های نوع دیگر توانایی اجرای آن را ندارند. نکته دیگر اینکه لزوما اینگونه نیست که باید یک رنگ به صورت اپوکسی تک لایه روی رنگ پس زمینه اسپری شود، بلکه گاهی چند رنگ با همدیگر روی پس زمینه پاشیده و اجرا می گردد. فقط باید دقت داشته باشید که بین انتخاب رنگ پرایمر و اپوکسی نوعی هماهنگی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ اپوکسی نمای ساختمان

حال اگر بخواهیم بگوییم بهترین رنگ استخوانی اپوکسی چیست؟ جواب این است که رنگ استخوانی در پس زمینه وقتی زیباست که با اپوکسی هماهنگی اجرا شود و آن نیز به محیط مورد استفاده بستگی دارد. رنگ استخوانی می تواند با قهوه ای، نارنجی، مشکی و حتی آبی اجرا گردد.

انواع اپوکسی بیشتر برای اماکن اداری، مدارس و اینگونه اماکن استفاده می شوند و به دلیل اجرای دو جزئی و دشوار  اغلب در منازل استفاده کمتری دارند.

فروش ویژه انواع رنگ اپوکسی استخوانی

فروش ویژه انواع رنگ اپوکسی استخوانی رنگ های اپوکسی نیز مانند سایر رنگ ها در بازار رنگ و ابزار یافت می شوند و با مراجعه به نمایندگی شرکت های تولید کننده قیمت های مناسب را به راحتی خواهید یافت. علاوه بر آن بسیار از شرکت های تولید کننده با حضور در نمایشگاه های تخصصی صنعت ساختمان، محصولات خود را از جمله انواع رنگ های اپوکسی به غرفه های اختصاصی خود عرضه نموده و گاهی اوقات تخفیفات ویژه ای را نیز برای مراجعه کننده گان به غرفه های مربوطه ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.