عرضه عمده رنگ کنیتکس بنفش درجه یک

رنگ کنیتکس بنفش نوعی رنگ با کاربرد ساختمانی است. ویژگی رنگ کنیتکس برجستگی آن می باشد و در صنایع ساختمانی پرکاربرد است. این نوع رنگ در انواع مختلفی تولید شده و هر کدام مناسب برای بخشی از ساختمان می باشد. تولید کنندگان رنگ، این نوع رنگ را با دستگاه های اتوماتیک تولید کرده به به بازار عرضه می کنند. آیا می دانید رنگ کنیتکس چه کارایی و ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به این مباحث می پردازیم

عرضه عمده رنگ کنیتکس بنفش درجه یک

کارایی انواع رنگ کنیتکس در سازه

کارایی انواع رنگ کنیتکس در سازه رنگ کنیتکس از دسته رنگ های ساختمانی است که ویژگی منحصر به فرد این رنگ برجستگی آن می باشد. این رنگ به دلیل برجستگی عایق صوت و حرارت است.

از انواع رنگ کنیتکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ کنیتکس روغنی: این نوع رنگ بر پایه حلال بنزین است. رنگ کنیتکس روغنی ضد آب بوده و به همین جهت برای نما ساختمان نیز استفاده می شود. هم چنین به جهت برجستگی آن، جلوه زیبایی به ساختمان می دهد. تنها معایب آن، موقع اعمال رنگ است که به دلیل حضور بنزین قابل اشتعال می باشد و باید مراقب بود.
  • رنگ کنیتکس پلاستیک: این رنگ ضد آب نمی باشد و حلال مورد استفاده آن، آب می باشد. به همین جهت برای نمای بیرونی ساختمان قابل استفاده نیست. مزیت این نوع رنگ، خشک شدن سریع می باشد و برای دیوارهای داخلی خانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • رنگ کنیتکس آکرولیک: این نوع رنگ تلفیقی از دو نوع رنگ قبلی رو دارد و نسبت به آن ها پرکاربرد تر است. حلال رنگ کنیتکس آکریلیکی برپایه آب است و خشک شدن سریع از مزایای آن می باشد. هم چنین این رنگ قابلیت شست و شو دارد و به راحتی می توان برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها به کاربرد. اعمال این نوع رنگ بر روی سطوح صاف و حتی زبر به آسانی اجرا شده و تنوع رنگ بسیار زیادی دارد.  بافت این رنگ این خاصیت را دارد که دیوار و فضا را برجسته تر نمایش می دهد و به همین علت اتاق های کوچک را به صورت بزرگ تر نشان می دهد.
بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی

بهترین تولیدکنندگان رنگ کنیتکس بنفش

بهترین تولیدکنندگان رنگ کنیتکس بنفش تولید کنندگان رنگ، انواع رنگ کنیتکس در رنگ های متنوع متناسب با درخواست مشتری ها تولید می کنند. رنگ کنیتکس بنفش از بهترین رنگ کنیتکس به شمار می رود که در فروشگاه های رنگ و نمایندگی های فروش موجود است و خریداری می شود.

در صورت تمایل به خرید رنگ کنیتکس بنفش با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هم از قیمت روز این نوع رنگ مطلع شوید و بتوانید رنگ مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.