فروشندگان رنگ آلکیدی نسکافه ای مرغوب

امروزه رنگ آمیزی داخلی ساختمان در زیبایی و جلوه ی خانه تاثیر زیادی دارد، یکی از رنگ هایی که این روز ها طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است «رنگ آلکیدی نسکافه ای» می باشد، که در ادامه بیشتر با ابعاد مختلف این رنگ شیک و زیبا آشنا می شویم.

فروشندگان رنگ آلکیدی نسکافه ای مرغوب
ماندگاری رنگ نسکافه ای آلکیدی

ماندگاری رنگ نسکافه ای آلکیدی
انواع رنگ آلکیدی: رنگ های آلکیدی را می توان به دو نوع. «مات آلکیدی» و «براق آلکیدی» تقسیم کرد.
رنگ های مات آلکیدی:
دارای مقاومت خوبی در برابر آب هستند و با رطوبت میانه ی خوبی دارند و رطوبت باعث افزایش ماندگاری آنها می شود، این رنگ ها در بازار کمتر دیده می شوند، و مشتری کمتری دارند.
رنگ براق آلکیدی:
بطور کلی رنگ ها «براق آلکیدی» کاربرد بیشتری نسبت به نوع اول دارند، زیرا در بازار قابل دسترس تر هستند، و در مقایسه با رنگ های «مات آلکیدی» از ماندگاریه کمتری برخوردارند، اما دارای قیمت مناسب تری هستند.
و اما نکاتی برای ماندگاری بیشتر رنگ آلکیدی :
* خشک شدن اولیه رنگ آلکیدی 72 ساعت زمان نیاز دارد، و برای خشک شدن کامل آن باید 7 روز زمان صرف کنید.
* برای بالا بردن کیفیت و ماندگاری رنگ آمیزی بین هر بار رنگ آمیزی 2 ساعت یا بیشتر فاصله بزارید.
* برای رنگ آمیزی، سطح کاملا باید آماده سازی شده باشد. زیرا اگر سطح آماده نباشد رنگ را به خودش جذب نمی کند، و به مرور زمان رنگ پوسته پوسته و خراب می شود، برای آماده سازی سطوح قبل از آغاز رنگ آمیزی می توانید از سمباده ی 150 استفاده کنید.
و بطور کلی ماندگاری این نوع رنگ ها به آب و هوا میزان رطوبت فضایی که در آن از این نوع رنگ استفاده شده و شیوه ی نگهداری افراد ساکن در مکان بستگی دارد.
امیدواریم نکات گفته شده برای شما عزیزان مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید :  بازرگانی رنگ آلکیدی نما در سراسر ایران

عرضه انواع رنگ آلکیدی نسکافه ای با کیفیت

عرضه انواع رنگ آلکیدی نسکافه ای با کیفیت
«رنگ آلکیدی نسکافه ای» بسیار رنگ خاص و مورد پسندی است که در بین سلایق مختلف مشتریان به مرور زمان جایگاه خوبی را برای خودش باز کرده است، از انواع رنگ نسکافه ای می توان به «نسکافه ای روشن» و «نسکافه ای تیره» اشاره کرد، که درست کردن آن کار هر کسی نیست و برای تهیه این نوع رنگ بهتر است از افراد مجرب و کار بلد استفاده شود. این نوع رنگ به ندرت در بازار بصورت آماده پیدا می شود، و برای تهیه ی آن باید به مغازه های رنگ فروشی سفارش بدهید، اما یک شرکت بصورت کاملا با کیفیت و تضمین شده این نوع رنگ و یا هر رنگی که مد نظر شما باشد به شما ارائه می دهد.
برای سفارش می توانید از طریق سایت https://toranjcolor.ir/ اقدام نمایید.

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.