قیمت رنگ اپوکسی فلز ارزان

رنگ اپوکسی فلز ارزان از بهترین عالی ترین رنگ ها برای مراقبت از فلز می باشد که البته می تواند جنبه زیبایی بسیار عالی نیز برای فلزات مختلف داشته باشد قیمت گذاشته شده روی این محصول به قدری خارق‌العاده است که می توانیم بگوییم بالاترین میزان فروش را از این نوع رنگ در کشور داشته است و همواره در روزهای خاصی از سال تخفیفات بسیار مناسبی روی آن گذاشته شده است.

رنگ اپوکسی یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین رنگ های پلیمری در رنگ آمیزی سازه ها و تجهیزات مختلف صنعتی و تولیدی می باشد. این رنگ دارای تنوع تولید بالا بوده و به شیوه های مختلف برای پوشش سطوح وسیله ها و ابزارهای فلزی به کار می رود که از جمله این رنگ ها می توان به رنگ اپوکسی میانی های بیلد، رنگ اپوکسی رویه پلی آمید/آمین، رنگ آستری زینک ریچ اپوکسی و پرایمر زینک کرومات اپوکسی اشاره کرد. توزیع عمده رنگ اپوکسی فلز توسط شرکت تولید کننده ترنج در کلیه نقاط کشور با قیمت مناسب صورت می گیرد و همچنین، در سایت فروش عمده مربوطه دارای اطلاعات کافی به عنوان راهنمای خرید بهتر و نیز مشاوره تلفنی و اینترنتی خرید می باشد.

قیمت رنگ اپوکسی فلز ارزان

رنگ اپوکسی فلز در چه مواردی استفاده می شود؟

رنگ اپوکسی فلز در چه مواردی استفاده می شود؟ رنگ اپوکسی صادراتی برای موارد بسیار به خصوصی به کار گرفته می‌شود بنابراین در این قسمت از محتوا از شما می‌خواهیم اگر علاقمند هستید در مورد رنگ اپوکسی فلز بیش از پیش بدانید و بدانید و بدانید که در چه مواردی بیشترین کاربرد را دارد تا انتها این محتوا با ما همراه باشید و از مطالبی که در این محتوا به شما در مورد این نوع از رنگ می گوییم استفاده عالی را ببرید.

اولین کاربرد هر نوع رنگی در هر مکانی می تواند جنبه زیبایی و جلا دهی به جسمی که می‌خواهیم بر روی آن استفاده بکنیم باشد به عبارت دیگر زمانی که یک فلز مانند یک لوله و یا یک چارچوب و یا هر فلز دیگری مانند در یک خودرو دچار رنگ پریدگی و از بین رفتن رنگ میشود نیازمند این است که از یک رنگ بسیار عالی و بی نظیر برای پوشش دهی مجدد آن استفاده شود تا بتواند وضعیت ظاهری قبلی خود را احیا کرده و همچنین پوشش خوبی از رنگ داشته باشد. به این منظور رنگ های اپوکسی متنوعی برای فلز ها طراحی و تولید شده که تنوع بسیار مختلفی در این رنگ ها دیده می شود یکی از این انکار رنگ های براق و از دیگر رنگها رنگهای مات می باشد که هر کدام از اینها تنوع دیگری در انواع خود دارند.

بیشتر بخوانید :  توزیع رنگ اپکسی کالر کد سفید درجه یک

کاربرد دیگر رنگ اپوکسی فلز که در این مطلب می‌خواهیم از آن یاد بکنیم این است که جنبه محافظت بسیار خوبی از فلش خواهد داشت چرا که همانطور که می دانیم فلزاتی مانند آهن دچار اکساید شدند و یا به اصطلاح عامیانه زنگ زدگی در برابر رطوبت و یا سایر موارد موجود در طبیعت می شوند که بهتر است برای جلوگیری از این امر از رنگ‌های بسیار مقاوم و خوب استفاده بکنیم تا از پوسیدگی و زنگ زدگی آنها جلوگیری بشود و رنگ اپوکسی می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای این امر به حساب بیاید.

مرکز خرید رنگ اپوکسی صادراتی

مرکز خرید رنگ اپوکسی صادراتی اپوکسی ارزان قیمت که توسط این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شود دارای تنوع بسیار بالا قیمت بسیار خوب و کیفیت بسیار مناسب می باشد که همین امر موجب شده که خریداران بسیار زیادی از نقاط دور و نزدیک جهان به خصوص توسط کشورهای همسایه خریداری نوع از رنگ باشند و از آن استقبال بکند بنابراین می توانیم بگوییم که بهترین و عالی ترین نوع از رنگ را داریم که حتی توجه خریداران خارجی را نیز به خود جلب کرده است و بیشترین فروش را توسط صادرات از این رنگ تاکنون دیده ایم پس یک مرکز خرید بسیار کامل و جامع داریم که فروش بسیار خوبی به تمام جهان انجام می‌دهد.

راهنمای استفاده از رنگ اپوکسی فلز

رنگ اپوکسی فلز آبی برای مخزن و لوله
رنگ‌ اپوکسی فلز که یک لایه‌ی آستری محسوب می‌شود، بر اساس رزین اپوکسی و همچنین به عنوان یک سخت کننده پلی آمید توسط اکسید آهن میکایی غنی می‌شود و در معرض تولید و عرضه قرار می‌گیرد.

ساختار تولیدی این رنگ طوری است که در مقابل محیط‌های قلیایی و اسیدی، آب و رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد.

این محصول برای حفظ قابلیت حفظ کنندگی خود به یک پوشش رویه و میانی که متناسب با شرایط محیطی ‌باشد نیاز دارد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ اپوکسی براق

جهت رنگ‌آمیزی خطوط لوله و انتقال، سوله‌های صنعتی، کلیه سازه‌های فلزی در مناطق ساحلی و سازه‌های فلزی از قبیل پل‌ها به عنوان رنگ میانی می‌توان از رنگ اپوکسی فلز استفاده نمود.

روش استفاده از این رنگ به این صورت است که ابتدا باید جزء A را با یک همزن مخصوص کاملا مخلوط کرده به حدی که حالت یکنواخت به خود بگیرد.

بعد از اینکه اطمینان لازم از یکنواخت و یک دست شدن جزء A حاصل شد باید جزء B را به این ترکیب اضافه کرد.

این دفعه لازم است که این دو جزء را با هم با همزن مخصوص مخلوط کنید.

بعد از آن باید حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا واکنش بین این دو جزء رخ دهد و در نهایت بعد از گذشت این بازه‌ی زمانی رنگ اپوکسی فلز آماده‌ی استفاده می‌باشد.

ارائه‌کننده بهترین رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی فلز رنگی برای لوله ها
رنگ اپوکسی فلز از جمله رنگ‌های صنعتی به شمار می‌رود که توسط کارخانجات معتبر ایران تولید و در دست توزیع قرار می‌گیرد. این شرکت‌‌های تولیدی سعی در بهترین ارائه کننده رنگ اپوکسی و رنگ صنعتی در عرصه‌ی بازار دارد. چرا که رنگ اپوکسی فلز مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی از خود نشان می‌دهند. نمایندگی‌های فروش در زمینه تولید رنگ اپوکسی کمک شایانی به خریداران این محصولات می‌کنند. نمایندگی‌های فروش نقش واسطه بین خریداران و کارخانجات ارائه‌دهنده‌ی بهترین رنگ اپوکسی فلز را بازی می‌کنند و از این طریق با قیمت مناسب این محصولات را به معرض فروش قرار می‌دهند.

راهنمای انتخاب رنگ اپوکسی فلز

رنگ اپوکسی لوله

 

برای رنگ آمیزی سطوح سازه ها و دستگاه های فلزی حوزه های مختلف صنعتی و ساختمانی، بایستی آن دسته رنگ های اپوکسی را انتخاب کرد که سازگاری لازم با سطوح این وسیله ها داشته باشد.

شرکت ترنج دارای رنگ های اپوکسی مخصوص رنگ آمیزی سطوح فلزی می باشد که در روی بسته های رنگ این نکات با توضیحات کامل درج شده است و به دلیل وجود مواد سازنده ضد خورنده ای چون زینک، کروم و فسفات در ساختار آن ها، پایداری و استحکام بالایی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی از خود به نمایش می گذارند و بدین طریق سالانه حجم بالایی صادرات رنگ اپوکسی از این مرکز به کشورهای اروپایی صورت می گیرد.

پوشش رنگ اپوکسی فلزات یک راه بسیار عالی برای محافظت از فلزات در برابر جو و سایش است. این رنگ ها دارای خواص بسیار منحصر به فردی هستند که می توانند به طور موثری فلزات را در برابر آب، هوا، خوردگی و سایش محافظت کنند. این پوشش ها به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و سایش، به عنوان جایگزینی مناسب برای پوشش های محافظتی معمولی استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید :  فروشنده رنگ اپوکسی فلزات

رنگ اپوکسی فلزات دارای ویژگی های فوق العاده ای است که باعث می شود بتواند به طور کامل فلز را در برابر آب و هوای سخت و آلودگی ها محافظت کند. این رنگ ها دارای خواص ضد خوردگی قوی هستند و می توانند فلزات را در برابر خوردگی و زنگ زدگی حفظ کنند. همچنین، این پوشش ها دارای خواص ضد سایش قوی هستند و می توانند فلزات را در برابر سایش و سایر آسیب های مکانیکی محافظت کنند.

از دیگر ویژگی های بارز رنگ اپوکسی فلزات می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت اشاره کرد. این رنگ ها می توانند در دماهای بالا نیز به خوبی عمل کنند و فلزات را در برابر حرارت و آتش محافظت کنند. همچنین، پوشش رنگ اپوکسی فلزات دارای خواص الکتریکی نیز است و می تواند فلزات را در برابر تماس با جریان الکتریکی محافظت کند.

در نتیجه، پوشش رنگ اپوکسی فلزات یک راه بسیار عالی برای محافظت از فلزات در برابر جو و سایش است. این رنگ ها با خواص خاص خود می توانند به طور کامل فلزات را در برابر آب، هوا، خوردگی، سایش و حرارت محافظت کنند. بنابراین، استفاده از رنگ اپوکسی فلزات به عنوان جایگزینی مناسب برای پوشش های محافظتی مقاوم در برابر جو و سایش، بسیار توصیه می شود.

صادرات کلی رنگ اپوکسی فلز

محصولات رنگی شرکت ترنج بر اساس نوع رنگ آمیزی و برای تجهیزات مختلف در گروه های مختلف دسته بندی می شود. برای نمونه، رنگ اپوکسی مخصوص سطوح فلزی با سطوح بتنی و سیمانی و کفپوش ها کاملاً متفاوت بوده و بازده عملکردی بالای این رنگ ها، بازارهای داخلی و خارجی را به سمت خود جذب نموده است.

عرضه رنگ اپوکسی مخصوص سطوح فلزی توسط این شرکت با قیمت ارائه عمده پایین صورت می گیرد که مشتریان گرامی با خرید عمده آن می توانند بعلاوه برخورداری از مزایای اقتصادی آن، اعتبار مغازه رنگ فروشی خود را بالا ببرند.

5

  1. من برای فروشگاهم این محصول رو به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضیم. مرسی از سایت خوبتون.

  2. کاربرد دیگر رنگ اپوکسی فلز که در این مطلب می‌خواهیم از آن یاد بکنیم این است که جنبه محافظت بسیار خوبی از فلش خواهد داشت چرا که همانطور که می دانیم فلزاتی مانند آهن دچار اکساید شدند…اینجا منظور از فلش همان فلز است ؟چرا زیبایی را مقدم بر قدرت محافظتی در رنگ اپوکسی اهن نام بردید در خیلی از پروژه ها خاصیت مقاومتی ارجحیت دارد بر زیبایی

    • بله منظور فلز است و در واقع در پروژه های صنعتی برای کارفرما قدرت محافظتی در برخی موارد از زیبایی اهمیت بیشتری هم دارد.

  3. من از رنگ اپوکسی فلز بسیار راضی بوده‌ام. این رنگ به من کمک فراوانی در تزئین و ضد زنگ کردن قطعات فلزیم کرده است.از ویژگی‌هایی که در رنگ اپوکسی فلز بسیار دوست داشتم، می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد. با استفاده از این رنگ، قطعات فلزیم در برابر عوامل آب و هوایی و تغییرات دمایی محافظت شده و به طول عمر آنها افزوده می‌شود.همچنین، رنگ اپوکسی فلز بسیار آسان در استفاده است. من بدون هیچ مشکلی توانستم آن را بر روی قطعات فلزیم اعمال کنم. همچنین، زمان خشک شدن این رنگ بسیار کوتاه است و من تنها کمی صبر کردم تا قطعات فلزیم کاملاً خشک شوند.قیمت رنگ اپوکسی فلز نیز بسیار مناسب بوده است. با توجه به کیفیت بالا و عمر طولانی که این رنگ به قطعات فلزیم اضافه می‌کند، قیمت منصفانه‌ای داشته است.من به شدت توصیه می‌کنم که از رنگ اپوکسی فلز استفاده کنید. این رنگ به شما کمک می‌کند تا قطعات فلزی خود را به شکلی زیبا و مقاوم ضد زنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما