فروش ویژه رنگ پلی اورتان مات

رنگ پلی اورتان مات امروزه توسط برند های معروف و شناخته شده ای تولید می شود که دارای جنس و کیفیت بسیار مرغوبی بوده و همچنین قیمت مناسبی را نیز دارا می باشد و قابل استفاده بر روی انواع و اقسام سطح های بتنی و فلزی نیز هست. فروش ویژه رنگ پلی اورتان مات بصورت عمده و کلی انجام می شود و بصورت آنلاین نیز به فروش می رسد که مشتریان و مصرف کنندگان می توانند بدون واسطه این محصول را سفارش بدهند.

فروش ویژه رنگ پلی اورتان مات

4 مشخصات رنگ پلی اورتان نانو باکیفیت

4 مشخصات رنگ پلی اورتان نانو باکیفیت رنگ پلی اورتان نانو  با کیفیت دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که باعث وجه تمایز آن نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار شده است.

یکی از ویژگی های این رنگ این است که قدرت و دوام بسیار بالایی نسبت به ساییدگی و ضربه و همچنین خوردگی دارد و به نوعی به رنگ ضد خش نیز معروف می باشد که می توان آن را روی سطوح بتنی نیز پاشید و مورد استفاده قرار داد و از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد.

رنگ نانو طی فرآیند و پروسه های پیچیده ای تولید می شود و همچنین نسبت به ساییدگی نیز مقاوم می باشد و به همین جهت برای انواع و اقسام لوله کشی های خطی از این نمونه رنگ ها به وفور استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ پلی اورتان فلز شامپاینی ممتاز

همچنین دارای چسبندگی فوق العاده ای می باشد و بیشتر به رنگ طوسی و سفید می باشد که برای لوله کشی گاز زیر کار از آن استفاده می شود و بعد از استفاده می توان نوار های مخصوص را به صورت منظم روی این رنگ ها چسباند.

مشخصه بعدی این نمونه رنگ ها که بسیار مورد استقبال مشتریان و مصرف کنندگان واقع شده است، این است که این نمونه رنگ ها دارای شفافیت و براقی خاصی هستند که نیاز به براق کننده های فرعی مانند کیلر و جلاسنج ندارد و به خودی خود براق می باشد و همچنین طول عمر بالایی دارد و چنانچه در معرض حرارت و نور خورشید نیز قرار بگیرد هیچگونه تغییر رنگی نداده و دوام خود را حفظ می کند.

رنگ پلی اورتان یکی از محصولات مصرفی در صنایع چوب سازی و مبلمان به شمار می آید. این محصول در ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود. به نوعی که کیفیت آن با محصولات مشابه جهانی رقابت می کند. گفتنی است که قیمت رنگ پلی اورتان مات از نوع ایرانی با قیمت کمتری نسبت به نوع خارجی آن عرضه می شود.

مزایای رنگ های پلی اورتان مات

همانطور که گفته شد، رنگ پلی اورتان مات از جایگاه ویژه ای در صنعت رنگ آمیزی چوب، مبلمان، درب، صندلی، میز و دیگر وسایل چوبی برخوردار است. دلیل این امر را می توان به ویژگی های خاص و ویژه ی آن نسبت داد. رنگ پلی اورتان مات نسبت به ضربه و خش، روغن ها، مواد شوینده و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع رنگ در برابر آب، رطوبت، نور خورشید و گچی شدن بسیار مقاوم خواهد بود. چسبندگی، انعطاف پذیری، دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی های رنگ پلی اورتان مات است. به طور کلی می توان گفت که رنگ های پلی اورتان مات به سبب شفافیت مطلوب و مقاومت مکانیکی بالا به منظور پوشش محافظتی وسایل چوبی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کیلویی براق

بررسی عوامل موثر بر قیمت رنگ پلی اورتان مات

قیمت رنگ پلی اورتان مات با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می شود. هر یک از این عوامل قیمت نهایی رنگ پلی اورتان مات را تحت تاثیر قرار می دهند. باید خاطر نشان کرد که رنگ پلی اورتان در انواع مات و براق تولید می شود که هر کدام از آن ها دارای فرمولاسیون خاصی می باشند. به همین دلیل می توان گفت که مواد تشکیل دهنده یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت رنگ پلی اورتان است. شرکت تولیدکننده نیز در تعیین قیمت نهایی رنگ پلی اورتان مات بسیار موثر است. برخی از شرکت ها برای تولید رنگ پلی اورتان مات از مواد بی کیفیت استفاده می کنند. این شرکت ها در نتیجه این شرکت ها برای محصولات خود قیمت کمتری را تعیین می کنند. البته قیمت پایین و کیفیت پایین مضراتی را در هنگام استفاده به دنبال خواهد داشت. میزان و حجم رنگ نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت رنگ پلی اورتان مات خواهد بود.

رنگ پلی اورتان خارجی نیز در بازار رنگ های صنعتی ایران طرفداران زیادی دارد ، به خصوص در حوزه رنگ آمیزی بدنه خودرو رنگ پلی اورتان خارجی در رنگ بندی مختلف مورد توجه صنعتگران و نقاشان اتومبیل قرار گرفته است.

چگونه رنگ پلی اورتان مات خوب بخریم ؟

چگونه رنگ پلی اورتان مات خوب بخریم ؟ در واقع این محصول به علت محبوبیت زیادی که دارد، دارای نمایندگی های مجازی در اقصا نقاط خاورمیانه می باشد که برای رفاه حال مشتریان این امکان بوجود امده است که بتوانند در کوتاهترین زمان این محصولات را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ پلی اورتان کیلویی

همچنین این محصولات به کشور های دیگر نیز صادر می شود و باعث جلب رضایت و استقبال فراوان مصرف کنندگان شده است.

همچنین برای خرید رنگ پلی اورتان مات خوب مشتریان باید توجه زیادی به شماره ثبت و نام برند سازنده داشته باشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما