قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کیلویی براق

فروش رنگ پلی اورتان کیلویی در تمامی بازارهای کشور انجام می شود. مراکز فروش برای جذب مشتری بیشتر فروش های خود را به صورت ویژه انجام می دهند به گونه ای که محصول های با کیفیت را با قیمت هایی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروش رنگ براق  گاه از طریق سایت های اینترنتی هم انجام می شود .

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان براق کدام است؟

رنگ پلی اورتان براق یکی از رنگ های پرکاربرد در صنایع گوناگون است که به منظور پوشش محافظتی به کار می رود. این نوع پوشش باعث محافظت طولانی مدت از سطوح گوناگون خواهد شد.
قیمت رنگ پلی اورتان براق یکی از مؤلفه های بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید آن مورد توجه قرار گیرد. قیمت رنگ پلی اورتان براق بسته به موارد گوناگونی متفاوت تعیین خواهد شد. قیمت این محصول در درجه اول به نوع آن بستگی دارد. نوع مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون یکی از مواردی است که در تعیین قیمت رنگ پلی اورتان براق بسیار تاثیرگذار است. میزان کیفیت مواد به کار رفته در رنگ نیز قیمت نهایی رنگ را تحت تاثیر قرار می دهد. بالطبع هر چه از مواد باکیفیت تر و مرغوب تر در تولید رنگ پلی اورتان براق استفاده شود، این محصول با قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید. شرکت و برند تولیدکننده نیز در تعیین قیمت نهایی رنگ بسیار موثر است. شما با توجه به نیاز و مصرف مورد نظر رنگ پلی اورتان براق را در رنگ دلخواه خود سفارش و خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  بهترین رنگ پروفیل شیری با کیفیت

 قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان کیلویی براق

ویژگی های رنگ پلی اورتان

مواد پلی اورتان یکی از مواد پلیمری است که به واسطه ویژگیهای بی نظیر رنگ پلی اورتان، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ پلی اورتان به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد، توانسته است جایگزینی مناسب برای مواد دیگر در تولید محصولات صنعتی باشد. یکی از ویژگیهای بارز رنگ پلی اورتان، مقاومت بالا در برابر ضربه است.

این ویژگی باعث می‌شود که محصولاتی که از این ماده تولید می‌شوند، در مقابل ضربه‌ها و ضربه‌های مکانیکی مقاومت بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، رنگ پلی اورتان دارای خاصیت انعطاف‌پذیری است که به محصولات توانایی انطباق با شکل‌ها و سطوح مختلف را می‌دهد. این ویژگی موجب می‌شود که محصولاتی که از این ماده ساخته می‌شوند، به راحتی در ساختارهای مختلف قرار بگیرند و به شکل دلخواه قابل تغییر شکل دهند.

رنگ پلی اورتان همچنین دارای خاصیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است.

این ویژگی باعث می‌شود که محصولاتی که از این ماده ساخته می‌شوند، در برابر عوامل محیطی نظیر نور خورشید، باران و رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشند. به علاوه، رنگ پلی اورتان دارای ویژگیهای ضد خوردگی و ضد زنگ است که موجب می‌شود که محصولاتی که از این ماده ساخته می‌شوند، در برابر اکسیداسیون و فرسایش کمتری دچار شوند. در نتیجه، رنگ پلی اورتان به دلیل ویژگیهای بی نظیر خود، به عنوان یک جایگزین مناسب برای مواد دیگر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد رنگ های پلی اورتان براق

رنگ های پلی اورتان براق در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است. همچنین این نوع رنگ از مقاومت بالایی در برابر اشعه های خورشید، مواد شیمیایی و مواد اسیدی برخوردار است. مقاومت در برابر آسیب های سایشی، ضربه، رطوبت و آب از دیگر مزایا و خواص رنگ پلی اورتان براق می باشد. همچنین باید افزود که این نوع رنگ بسیار سریع خشک می شود و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.
رنگ پلی اورتان براق به سبب چنین مزایا و ویژگی های منحصر به فردی کارایی و کاربردهای متنوعی داراست. رنگ های پلی اورتان براق در مواردی نظیر: پوشش دهی محیط های بهداشتی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، تجهیزات پزشکی، پل ها، کشتی ها، قطعات خودرو و دیگر سازه های فلزی به کار می رود. البته براق بودن آن در پرکاربرد بودن و پرمصرف بودن آن بسیار تاثیر گذار است که سبب شده است به منظور جلای اماکن و وسایل مذکور مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :  بهترین صادرکننده رزین رنگ پلی اورتان درجه یک

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان در مورد پلیولها ، مقدار هیدروکسیل آنها در براکت 50-300 قرار دارد. سه نوع محبوب هستند:

  • پلی اترها
  • پلی استرها
  • آکریلیک

پلیولهای اکریلیک و پلی استر تمایل به کتهای سخت تر و بالاتر از درجه متوسط بودن هوا دارند. عملکرد رنگ همچنین عملکرد سطح انشعاب و مقدار هیدروکسیل پلیول مورد استفاده است.

بدیهی است که یکی از ترکیبات مناسب آمین ها و حلال ها را نیز انتخاب می کند. آنها با واکنش اپوکسیدها با ترکیباتی که دارای اتم هیدروژن فعال هستند ساخته می شوند. واکنش پلیمرهای پلی اتر نسبت به ایزوسیانات ها توسط نوع آغازگر ، و مونومر اپوکسید که به پلیمریزاسیون حلقه باز می شود.

با توجه به ویسکوزیته کم و واکنش پذیری زیاد ، پلیولهای پلی اتیل پوششهای پلی اورتان را قادر ساخته اند تا بدیل سیستم 100٪ مبتنی بر اپوکسی جامد که در کاربردهای پوشش برای محافظت در برابر خوردگی استفاده می شود (DTM) شوند. 

فروش فوق العاده رنگ پلی اورتان

فروش فوق العاده رنگ پلی اورتان سحر شرکت های پخش پلی اورتان که در سراسر کشور فعالیت می کنند بهترین قطعه را با مرغوبیت بسیار بالا در بازار عرضه می کنند. اغلب این تجهیزات تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اکثر مصرف کنندگان به خوبی آن ها را می شناسند. نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی در این پخش نقش اساسی دارند.‌

پخش باید در تمام نقاط کشور انجام شود، چون بسیاری از استان های کشورمان دارای صنایع بزرگی می باشند که برای ذخیره انرژی  به این کالا نیاز دارند و به طور یکسره از آن استفاده می کنند. این عرضه به دست توزیع کنندگان پخش انجام می شود، چون آن ها دارای مراکز مختلفی هستند و هر کدام به صورت های گوناگونی در ارسال این وسیله فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید :  فروش خاص رنگ پلی اورتان براق

با توجه به بازار مصرف و استقبال زیاد مردم فروش در کشور رونق خوبی دارد. معتبر ترین نمایندگی های فروش نقش مهمی را در رفع نیاز بازار ها ایفا می کند و می تواند معاملاتی عمده و پر سود را ایجاد کند. فروش اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ها مقرون بصرفه و مناسب است.

می توانید با ما تماس بگیرید و سؤال خود را در مورد این محصول بپرسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما