فروش انواع رنگ پلی اورتان سفید درجه یک

رنگ پلی اورتان سفید در فروش انواع محصولات فلزی میتواند تاثیر بگذارد. هرچه تنوع رنگ پلی اورتان سفید و جنس آن درجه یک باشد از آن محصول فلزی بیشتر بفروش میرسد. همیشه تنوع رنگ در هر محصولی چشم مشتری را به خودش خیره میکند و باعث جذب مشتری و فروش بیشتر آن می‌شود.

مهمترین مشخصه رنگ پلی اورتان سفید

رنگ پلی اورتان سفید باید طیف های رنگی سفید را استفاده کرد که بیشتر محبوبیت دارد و بیشتر استفاده میشود. از همه طیف های رنگ های پلی اورتان سفید استفاده نمیشود و فقط چند رنگ است که بیشتر بفروش میرسد. برای همین باید رنگ پلی اورتان سفید یک مشخصه بارز داشته باشد و آن هم این است که فلز باید براقیت و یا مات بودن را به اقتضای کاربرد محصول فلزی مورد استفاده را داشته باشد. یعنی طیف رنگ اصلی سفید  که کمی کدری و یا براقیت داشته باشد و شفافیت را نیز در برخی موارد داشته باشد. البته در بین انواع رنگ پلی اورتان سفید فلز رنگ سفید براق پلی اورتان بیشتر از بقیه رنگ ها خواهان و مشتری دارد.

همیشه در بین رنگ فلز ها بهترین رنگ ها رنگ های خالص بوده است که در بین رنگ های تیره بهترین رنگ فلز رنگ مشکی و سرمه‌ای و در بین رنگ های روشن رنگ پلی اورتان فلز سفید و طوسی بوده است.

رنگ پلی اورتان سفید نباید طوری باشد که آن لطافت و نازکی بصری را بگیرد و  محصول فلزی را به فلزاتی بد منظر تبدیل کند. اکثرا این مشکل در فلز های رنگی یا طرح دار بوجود می آید که وقتی به آن رنگی میخواهند اضافه کنند خلوص آن فلز را میگیرند. البته این برای وقتی است که میزان رنگی که اضافه میکنید به فلز سفید زیاد باشد و بر اثر کم تجربگی تجربه بصری فلز را به خصوص در جاهایی مثل نمای ساختمان خراب کنید.

بیشتر بخوانید :  ارزانترین قیمت رنگ پلی اورتان خودرو

عرضه بدون واسطه انواع رنگ پلی اورتان سفید

اگر شرکت صنعتی و یا ساختمان ساز  بخواهد محصول فلزهای خود را به خصوص فلز های در معرض دید را که بیشتر دیده می شود و طالب دارد عرضه کند و بخواهد فلز هایش بدون واسطه و دلال به دست مصرف کننده نهایی برسد باید خود آن کارخانه دست به کار شود و به صورت مستقیم از کارخانه به طراح کالا هایش را عرضه کند. برای این کار باید آن کارخانه چند نفر را مامور تبلیغ کالاهایش کند به صورتی که آن‌هایی که مامور تبلیغ کالاهای یک کارخانه هستند باید به صورت مستقیم به طراح نما و یا طراح صنعتی رجوع کنند و کالاهای آن کارخانه را بهشان معرفی کنند.

مثلاً ورق فلزی فلاشینگ نما  که در بین طراحان نمای ساختمان  فروش آن رواج دارد افرادی که ماموریت تبلیغ این کالا از طرف یک کارخانه هستند میتوانند کاتالوگ انواع رنگ های پلی اورتان سفید فلز خودشان را و یک نمونه از آن فلاشینگ را برای طراح ببرند و رنگ پلی اورتان سفید اعمال شده روی فلاشینگ فلزی خودشان را به ایشان معرفی کنند.  این طوری دیگر محصول فلزی مستقیم از از کارخانه به طراح عرضه می‌شود ولی دیگر دست هیچ واسطه گری نمی‌افتد.

2

  1. اگر شرکت صنعتی و یا ساختمان ساز بخواهد محصول فلزهای خود را به خصوص فلز های در معرض دید را که بیشتر دیده می شود و طالب دارد عرضه ‌‌‌‌‌….
    این موضوع که گفتین واقعا با رنگ پلی اورتان سفید حل میشه ؟

    • بله انواع رنگ های پلی اورتان سفید مات و سفید براق بنا بر نظر طراح در بخش های مختلف اجرا می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.