فروش بهترین رنگ آستری طوسی درجه یک

از دنیای متنوع رنگ ها این بار می خواهیم به سراغ رنگ آستری طوسی برویم. رنگ های آستری به رنگی گفته می شود که زیر سطح اصلی زده می شود تا رنگ اصلی به طور یکدست روی سطح را بپوشاند. اما برای اینکه بدانید روی چه سطوحی باید از این رنگ استفاده کنید و چگونه یک رنگ آستر مناسب انتخاب کنید، ادامه مطالب را بخوانید.
فروش بهترین رنگ آستری طوسی درجه یک

چگونگی تولید انواع رنگ آستری

چگونگی تولید انواع رنگ آسترییکسری از سطوح به دلیل بافتی که دارند به طور مستقیم رنگ پذیر نیستند و رنگی که زده می شود به خوبی روی آن ها نمی نشیند. در این حالت فردی که با رنگ آستر و وظیفه ی آن آشنا نیست چندین بار سطح مورد نظرش را رنگ آمیزی می کند تا بلکه رنگ به طور یکدست به همه سطوح پخش شود که حتی اگر موفق هم شود در زمانی کوتاه شاهد پوسته شدن آن می شود.

مواد تشکیل دهنده رنگ آستری به گونه ای است که وقتی قبل از رنگ آن را روی سطح مورد نظر می زنید. واسطه ای بین سطح رنگ ناپذیر و رنگی که می خواهید بزنید می گردد. اما نکته مهم این است که یک رنگ آستر برای تمام سطوح مناسب نیست و این عامل باعث تنوع این محصول می شود.

در زیر به انواع رنگ آستری با توجه به سطح اشاره می کنیم:

  • رنگ آستر برای سطح چوب: سطوح چوبی را  به دلیل بافتی که دارد یکی از سطوح سخت برای رنگ پذیری هستند که رنگ آستر این بافت را می پوشاند و کمک می کند رنگ اصلی به خوبی روی سطح بچسبد.
  • رنگ آستری برای سطح گچ: گچ از موادی تشکیل شده است که در صورت برخورد با رنگ واکنش نشان می دهد و به مرور شاهد پوسته پوسته شدن و لک روی سطح دیوار می شوید.
  • رنگ آستر با خاصیت ضد لک: این آستر برای سطوحی که در برابر رطوبت قرار دارند مناسب می باشد و چون مانند محافظی از آن مراقبت می کند.
  • رنگ آستر مخصوص سطح لعابی: گاهی نیاز است سطوح سرامیکی یا لعابدار رنگ آمیزی شوند اما لیز بودن این سطوح مانع از رنگ پذیری می شود، اینجا هست که نیاز به رنگ آستر مخصوص پیدا می کنید.
  • رنگ آستری چندمنظوره: این رنگ آستر ها به دلیل آن که برای چند سطوح مناسب هستند یکی از به صرفه ترین و پر طرفدارترین نوع رنگ آستر می باشد.
بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ آستر پلاستیک با کیفیت

قیمت برای فروش رنگ آستری طوسی

قیمت برای فروش رنگ آستری طوسی

قیمتی که برای رنگ آستری می پردازید متناسب با نوع آن که در بالا معرفی شد متفاوت است. علاوه بر این، برند محصول، نحوه بسته بندی و مواد تشکیل دهنده آن بر قیمت آن اثر می گذارد.

به منظور آنکه بهترین رنگ آستری را بخرید نیاز است هنگام خرید به چند نکته مهم توجه کنید:

اول اینکه برای آن که رنگی که می زنید کامل سطح زیرین را بپوشاند سعی کنید از رنگ آستری که رنگ نزدیک به رنگ اصلی شما است استفاده کنید. رنگ آستر طوسی رنگی خنثی است که به زمینه تمام رنگ ها می خورد اینگونه نیازی نیست برای هر رنگ یک رنگ آستر جدا بخرید.

دوم آن که حتما متناسب با سطحی که قرار است رنگ کنید سطح آستر مخصوص آن را بخرید و به اطلاعات درج شده روی بسته توجه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما