فروش تضمینی رنگ صنعتی تجهیزات

رنگ ها نقش مهمی در دوام تجهیزات دارند و در برابر خوردگی و رطوبت پوشش و محافظ خوبی هستند و همچنین رنگ آمیزی بر زیبایی محیط نیز اهمیت دارد. رنگ ها به دو نوع تقسیم می شوند رنگ های ساختمانی که صرفا در ساختمان برای رنگ کردن در و دیوار و پنجره برای زیبایی محیط و محافظی در برابر نور خورشید رطوبت و سایش می باشد اما رنگ صنعتی تجهیزات پوششی مناسب برای تجهیزات فولادی آهنی و فلزی مانند لوله های گاز رسانی، لوله های فاضلاب و در پتروشیمی و تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی و صنعت ماشین سازی استفاده می شود برای تمام این موارد فروش تضمینی رنگ صنعتی تجهیزات در خدمت مشتریان گرامی خواهد بود که رنگ تجهیزات صنعتی را به صورت تضمینی به مشتریان خود عرضه می کنند. 

فروش تضمینی رنگ صنعتی تجهیزات

چگونگی تشخیص رنگ صنعتی اصل

چگونگی تشخیص رنگ صنعتی اصل استفاده از رنگ های صنعتی برای تجهیزات آنها را در برابر سرما، آتش سوزی، حلال های صنعتی و سایش زیاد در برابر شست و شو و رفت و آمد زیاد بالا می برد. از جمله مزایای این رنگ تنوع بالای رنگ ها است که بسیار متنوع هستند. 

انواع رنگ صنعتی کاربرد های مختلفی دارند و هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. رنگ صنعتی تجهیزات را می توان به چند گروه تقسیم بندی کرد

  • رنگ آپوکسی
  • رنگ پلی پورتال
  • رنگ ترموپلاست
  • رنگ کوره ای 
  • رنگ مقاوم حرارتی 
  • رنگ اکسیدی هوا خشک 
بیشتر بخوانید :  قیمت بهترین پرایمر پلی یورتان مایع

برای استفاده از هر کدام از این رنگ ها باید چگونگی تشخیص رنگ صنعتی اصل را بدانید چون در این صورت کاری بی کیفیت خواهید داشت با طول عمر کوتاه و متقبل شدن هزینه اضافی برای تعمیر دوباره کار که اصلا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. 

عرضه بی واسطه رنگ صنعتی تجهیزات

عرضه بی واسطه رنگ صنعتی تجهیزات رنگ آپوکسی که دارای ترکیب پلی آمید و پلی آمین است دارای چسبندگی بالااست رطوبت را جذب نمی کند کیفیت کار را بالا می برد. رنگ پلی پورتان بر پایه زرین اکریلیک است مقاومت شیمیایی بالایی دارد و در برابر شرایط بد جوی مقاومت بالایی از خود نشان داده است. 

رنگ های کوره ای مقاومت بالایی در برابر شوینده ها دارند و برای مصارف خانگی مانند رنگ کردن قوطی ها، کنسروها، رادیاتورها و لوله کشی گاز ساختمان استفاده می شود. رنگ ترموپلاست چسبندگی بالای آن مثال زدنی است و به سرعت خشک می شود و به همین علت سرعت کار را بالا میبرد. 

رنگ مقاوم حرارتی که در آن از مواد پودری مانند آلومنیوم، روی، اکسید آهن استفاده شده است مقاومت خوبی در برابر خوردگی و رطوبت به دست آورده است. اگر در شهر های شرجی زندگی می کنید پیشنهاد ما رنگ صنعتی اکسیدی هوا خشک است که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. برای اینکه مشتری با قیمت مناسب یک خرید خوب داشته باشد عرضه بی واسطه رنگ صنعتی تجهیزات را نمایندگی فروش به عهده گرفته است که مستقیم و بدون واسطه رنگ را به خریدار می فروشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.