فروش رنگ ترافیکی تک جزئی اصفهان

رنگ های استفاده شده برای مشخص کردن مسیرها و علائم ترافیکی را رنگ های ترافیکی گویند. دستورالعمل در مورد اینکه از چه رنگی در معابر و سطوح استفاده شود احتمالا توسط دولت تعیین می شود‌. رنگ های ترافیکی می تواند از نوع گرم یا سرد باشد و رنگ های مورد استفاده در طرح ترافیکی می تواند محلول در آب و یا محلول در حلال باشد. در رنگ های ترافیکی هنگام اجرا با افزودن مهره های صیقلی خاصیت شب تابی به آنها می دهد تا در شب قابل دیدن باشد. فروش رنگ ترافیکی تک جزئی و چند جزئی در سایت های معتبر انجام می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از خرید و فروش این محصولات بیشتر بدانیم.

این رنگ ها از بهترین مواد اولیه و تجربه چندین ساله دارد. و بهترین و مناسب ترین رنگ ترفیکی حال حاضر را دارد و انواع رنگ ترافیکی سرد و دوجزئی را عرضه می کند. و ما با افتخار مناسب ترین قیمت این رنگ ها را به مشتریان ارائه می دهیم.

فروش رنگ ترافیکی تک جزئی اصفهان

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی بسته بندی شده

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی بسته بندی شده قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی بسته بندی شده با توجه به چند جزئی بودن و وزن آن و شرکت سازنده آن می تواند متفاوت باشد و از سایت های فروش معتبر که قیمت ها را اعلام می کنند می توان جستجو کرد و قیمت آن ها را یافت.

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی اکریلیک ترموپلاست استاندارد به عواملی مانند کیفیت و‌مقدار رنگ بستگی دارد. 

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی سرد  ترموپلاست سفید با توجه به مرغوبیت رنگ و‌ مقدار بسته بندی متفاوت بوده و برای رنگ های ترافیکی یا خط کشی معامله می شود.

با توجه به این که رنگ های خط کشی و علامت گذاری کف انواع مختلفی دارند و رنگ دو جزئی نیز یکی از این هاست می توان گفت که این رنگ را باید در ضخامت بالاتر اجرا کرد و اصلا پیمانکار باید توجه کند که نمی تواند از خود به ضخامتی برای خود در نظر بگیرد و اجرا نماید و با توجه به این که رزین این رنگ در ضخامت بالای 1.5 میلی متر فرموله شده است نمی تواند به زاری هر متر مربع مثل رنگ ترافیکی سرد اجرا کرد.

فروش رنگ دو جزئی و تک جزئی ترافیکی در بازار اصفهان

فروش رنگ دو جزئی و تک جزئی ترافیکی در بازار اصفهان اجرای رنگ ترافیکی دوجزئی بیشتر در خط کشی های معابر؛ جلوی درب مدارس؛ سرعت گیرها و … انجام می گیرد.

این نوع رنگ ها ماندگاری هجده ماهه دارند که قیمت آن در سال های اخیر دستخوش تغییراتی شده است و در سال نود و هشت کمی قیمت آن پایین آمده است. رنگ دوجزئی جزو رنگ های پر مصرف در معابر و خط کشی ها است.

این رنگ بسیار مستحکم است و برای مکان های با تردد بالا مانند پیاده‌رو و یا خط عابر پیاده و همچنین مکان هایی که در معرض فرسایش قرار دارند، استفاده می‌گردد.

برای استفاده از این رنگ حتما باید سطحی که قرار است رنگ شود عاری از آلودگی، گرد و غبار و رطوبت باشد. همچنین دمای محیط نیز بسیار موُثر است. 

انواع رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز عبارتند از:

رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز

رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز 

رنگ ترافیکی زرد دو جزئی به غیر از کیفیت اجزاء تشکیل دهنده آن، به مقدار و نسبت مخلوط کردن آن ها و همچنین مدت زمان مخلوط کردن شان بستگی دارد. 

قیمت رنگ دو جزئی هم به قیمت هاردنر که به صورت پودر است و هم به قیمت رنگ به کار رفته بستگی دارد‌.

هرچه قیمت سخت کننده و یا رنگ پایه افزایش پیدا کند در نتیجه قیمت این رنگ نیز افزایش می‌یابد. 

کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده رنگ ترافیکی دو جزئی از جمله رزین مورد استفاده در آن ها بر قیمت تمام شده رنگ نهایی بسیار تاُثیر دارد و باعث تلورانس در قیمت رنگ می شود. 

بیشتر بخوانید :  آشنایی با روش ها و مزایای خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

مرکز فروش بهترین رنگ ترافیکی نمایندگی های زیادی با پخش برند های مختلف در حیطه رنگ در کشور وجود دارند که در بین آن ها مرکز فروش رنگ ترافیکی الوان در طی سال های اخیر جزء برترین مراکزی بوده که با ارائه محصولات با کیفیت، تجربه یک خرید خوب را برای متقاضیان خرید رنگ ترافیکی دو جزئی آسان کرده است. 

شرکت رنگ  (شرکت تعاونی رنگ و رزين) با فعالیت های مستمر خود در جهت تولید محصولات با کیفیت و همچنین نیروی انسانی متعهد توانسته اعتماد مشتریان را در سطح بالایی به خود جلب کند. 

مراکز فروش رنگ، خریدار  تا یکماه پس از فروش محصول تا در صورت نارضایتی می‌تواند جنس خریده شده را عودت دهد. 

خرید اینترنتی رنگ ترافیکی ارزان از نمایندگی های پخش

خرید اینترنتی رنگ ترافیکی ارزان از نمایندگی های پخش اجرای رنگ ترافیکی می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد؛ یکی از این موارد زمان اجرای آن است که شب می تواند بهتر باشد ولی باز هم مشکلاتی وجود دارد، یکی از این‌ مشکلات سیاه شدگی رنگ پس از مدت زمانی است، بحث ترافیک در هنگام اجرا هم یکی دیگر از مشکلات آن است.

یکی از مشکلات دیگر آن هم بحث گران تمام شدن این نوع رنگ برای کارفرما است.

با استفاده از نوع مناسب رنگ ترافیکی می توان بهترین  کارایی را از رنگ گرفت. همچنان که می توانید از مناسب ترین رنگ برای هر منطقه آب و هوایی بیشترین کارایی را از رنگ ترافیکی  بگیرید تا دوباره کاری نشود. هر چند استفاده از رنگ ترافیکی گرم برای دوام ان به شما توصیه می کنیم. 

انواع رنگ ترافیکی برای فروش

رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست

رنگ ترافیکی گرم ترموپلاست

رنگ ترافیکی دو جزئی و سه جزئی

رنگ خط کشی پیش ساخته یا پریفاف

رنگ های ترافیکی جدولی الکیدی مخصوص بلوک عابر پیاده و جداول بتنی

رنگ پلی اورتان مخصوص بیرون از ساختمان

رنگ اپوکسی رویه مناسب برای خط کشی و علامت گذاری روی سطوح سنگی و سیمانی

مناسب ترین رنگ ترافیکی برای سفارش اینترنتی کم حجم چیست ؟

هیچ کدام از این رنگ ها به غیر از رنگ روغنی های ی که برای جداول استفاده می شوند و رنگ های سرد ترافیکی مناسب برای کسانی که حرفه ای نقاشی می کنند نیست اگر نیاز دارید ارزان و راحت رنگ آمیزی کنید و زیاد برایتان سخت نباشد می توانید رنگ روغنی را برای جداول و رنگ سرد را برای کف پارکینگ ها سفارش دهید .بقیه رنگ ها نیاز به تجربه و تبحر خاصی دارد که بتوانید اجرا کنید . 

آشنایی با انواع رنگ ترافیکی

آشنایی با انواع رنگ ترافیکی انواع رنگ ترافیکی کلا” به دو دسته تقسیم می شود:

  1. رنگ ترافیکی سرد: منظور از رنگ ترافیکی سرد است که جهت اختلاط اجزای رنگ و اعمال آن بر روی زیرآیند نیاز  به دماهای بالا نیست رنگ ترافیک برپایه رزین آکریلیک ترموپلاست پایه حلالی و هم چنین پایه آب بوده و خواص فیزیکی – مکانیکی خوبی را بدست می دهد از این رنگ برای خط کشی جاده های داخل و خارج شهر و خطوط ممتد و منقطع استفاده می شود این رنگ ها بر پایه آلکیدی اصلاح شده با کلروکائوچو بوده خواص مطلوبی را دارد از این نوع رنگ برای خط کشی های ممتد و منقطع داخل و خارج شهر ها استفاده می گردد.
  2. رنگ ترافیک گرم: در رنگ ترافیکی گرم به شکل پودر هستند رنگ ترافیک گرم برای آزادراه ها و مسیرهای پرحجم مناسب می باشد زیرا سرعت خشک شدن این نوع از رنگها بالاست و از ویژگی های این رنگ چسبندگی زیاد و خواص مکانیکی- فیزیکی خوب است و می تواند در ضخامت های نسبتا” بالا ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میکرون اجرا شود‌.

رنگ ترافیکی در چه مواردی استفاده می شود؟

رنگ دستی یکی از روش های سنتی و مرسوم در اعمال رنگ های ترافیکی روش دستی است عموما” از غلظت یا کاردک برای اجرا به روش دستی در رنگ های آکریلیک چند جزئی استفاده می گردد.

رنگ اسپری یکی از پرکار بردترین روش ها در اعمال رنگ های ترافیکی اسپری است در این روش با استفاده از ماشین الات خاص رنگ را بر روی سطح اسپری می کنند و ضخامت رنگ اعمالی در این روش خیلی بالا نیست.

بیشتر بخوانید :  بهترین قیمت رنگ ترافیک اکریلیک با کیفیت

رنگ اسکرید به رنگ ها مخلوط مذاب بر روی سطح به طور یکنواخت اعمال می شود زمان خشک شدن در این روش کوتاه بوده و علاوه بر چسبندگی خوب به زیر آیند قابلیت اعمال با ضخامت های بالا را نیز دارد.

  رنگ اکستروژن جز رنگ ها مخلوط شده در پیش گرم کن هایی حرارت داده می شوند تا به دمای مذاب برسند سپس به وسیله ماشین های مخصوص بر روی زیر آیند پرایمرخورده برای خطوط منقطع حاشیه راه اعمال می گردد.

دلیل مرغوبیت رنگ ترافیکی چیست؟

دلیل مرغوبیت رنگ ترافیکی چیست؟ یکی از مهم ترین تجهیزات ترافیکی، رنگ ترافیکی است که در انواع مختلفی مانند: رنگ های سرد دو جزئی، رنگ های سرد تک جزئی، رنگ ترافیکی گرم و … تولید می شود. رنگ های ترافیکی برای مشخص کردن مسیر ها و ایمنی بیشتر، در جاده و خیابان ها استفاده می شوند. یکی از محصولاتی که از دیرباز تاکنون در ایجاد ترافیک‌های روان و همچنین حفظ جان رانندگان و افراد پیاده نقش مهمی ایفا کرده است، رنگ ترافیکی و محصولات مربوط به آن است. این رنگ به طور ویژه برای کارهای ترافیکی و سطوح جاده و اماکن عمومی طراحی شده است و ترکیب آن به صورتی در نظر گرفته شده که هم از لحاظ دیده شدن و هم از لحاظ استحکام مکانیکی، گزینه‌ای مناسب و قابل توجه باشد.به منظور افزایش دید راننده ها در طول شب و تسلط بیشتر بر جاده در شرایط بد آب و هوایی از دانه های شیشه ای بازتابنده ای در رنگ های ترافیکی کمک می گیرند. این روش یکی از موثرترین راه ها برای نشانه گذاری خطوط جاده ها محسوب می شود.

برای اینکه هنگام خرید رنگ ترافیکی از اطلاعات بیشتری برخوردار باشید، در این مطلب به معرفی انواع مختلف آن و ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی آنها خواهیم پرداخت.

رنگ ترافیکی یک نوع رنگ یا برچسب خاص است که برای استفاده در پروژه های راهنمایی و رانندگی، علامت گذاری سطح جاده‌ها و تونل‌ها، علامت گذاری پارکینگ‌های شخصی و عمومی، مشخص کردن محل پارک و محل عبور عابر پیاده و مشخص کردن حاشیه جاده در اماکن مختلف طراحی شده است. این رنگ ها دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که باعث می‌شود استفاده از آن ها در پروژه‌های ترافیکی توجیه پذیر بوده و نسبت به رنگ‌های معمولی از برتری بیشتری برخوردار باشند. انواع رنگ ترافیکی موجود در بازار، دارای برخی ویژگی های مشترک بوده که این ویژگی‌ها برای استفاده در شرایط محیطی مختلف و نامناسب ایده آل هستند.

همچنین سعی شده است که برخی ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد در هر کدام از این رنگ ها به وجود بیاید تا کاربرد خاص هر کدام از آن ها نیز حفظ شود. به همین دلیل می‌بینیم که در بین محصولات آن ها با واژه‌هایی مانند رنگ ترافیکی سرد ترموپلاست یا رنگ ترافیکی گرم ترموپلاست مواجه می‌شویم که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

 از ویژگی های استاندارد رنگ ترافیکی را می‌توانیم در قالب زیر معرفی کنیم:

چسبندگی بالا به سطوح مختلف

انواع رنگ های ترافیکی در جاده ها و مسیر های آسفالت و یا در بخش های بتنی استفاده می‌شوند و به همین دلیل نباید به راحتی کنده شوند.

مقاومت سایشی بالا

معمولاً شرایط استفاده از رنگ‌های ترافیکی به صورتی است که میزان عبور و مرور بر سطح آنها بسیار بالا بوده و لازم است که در برابر سایش از خود مقاومت نشان دهند.

مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف

ممکن است یک تیم از رنگ‌های ترافیکی در داخل تونل استفاده کند و گروه دیگر آنها را در مسیرهای بین شهری به کار ببرد، پس لازم است که این رنگ‌ها در برابر شرایط جوی نامناسب نیز مقاوم باشند.

خشک شدن سریع

این ویژگی به طور خاص برای رنگ هایی که در خیابان ها و در مسیر های بین شهری به کار برده می‌شوند اهمیت دارد، زیرا سرعت تردد در آن ها بالاست و نمی‌توان این تردد ها را برای مدت زمان طولانی متوقف کرد.

تولید رنگ ترافیکی از صفر تا صد

تولیدی رنگ در کارخانه به طریق فرمولاسیون صورت می پذیرد.

  1. در مرحله اول ساخت پایه یا خمیر رنگ در این مرحله براساس فرمولاسیون مورد نظر، مقدار مشخص از زرین ، رنگ دانه، مواد پر  کننده و حلال توسط همزن با قدرت و سرعت زیاد مخلوط می شوند پس از اختلاط و تهیه خمیر رنگ ، جهت نرمی مناسب مواد را وارد آسیاب می کنند نوع آسیا به  مواد رنگی دانه‌ای بستگی دارد معمولاً باید آسیا باید در نظر گرفت که ذرات رنگ دانه و پرکننده را به خوبی نرم کند در ادامه خمیر رنگ آسیا نمونه گیری کرده آزمایشگاه خاک کارخانه میزان نرمی آن ارزیابی می شود درجه نرمی باید با شرایط استاندارد مطابقت داشته باشد در غیر این صورت خمیر تهیه شده مجدداً آسیاب شود.
  2. مرحله ی تکمیل و اصلاح رنگ: این مرحله در یک مخزن انجام می شود و سایر مواد از قبیل باقیمانده رزین و حلال و نیز مواد افزودنی مورد نیاز در این مرحله اضافه می‌شود برای تنظیم رنگ از خمیر هایی که درصد رنگ دانه های بالایی دارد و ما در رنگ نامیده می شود به محصول اضافه می شود این کار آنقدر با ما در رنگهای مختلف انجام می شود تا فام دل خواه دست آید این عمل را رنگ آرایی  می گویند در این مرحله نیز آزمایش هایی در قسمت تولید و یا کنترل کیفیت صورت می گیرد که مهم ترین آنها عبارتند از: تعیین وزن مخصوص، غلظت، نرمی، براقیت، چسبندگی، سختی، خشک شدن، شره کردن و ضربه پذیری است.
  3. مرحله پر کردن و بسته بندی : رنگ تولید شده پس از تایید کیفیت در ظروف مورد نظر بسته بندی و توزیع شده پس از نصب اتیکت و برچسب مشخصات به انبار فرستاده می شود لازم به یاد آوری است تینر و هاردنر رنگ ها نیز باید اندازه ای کافی توسط تولید کننده در اختیار متقاضی قرار داده شود.
بیشتر بخوانید :  بهترین قیمت رنگ ترافیک اکریلیک با کیفیت

گزارشی از بازار رنگ ترافیکی

گزارشی از بازار رنگ ترافیکی در گزارش از بازار محققان یک شرکت دانش بنیان در  صنایع شیمیایی در حال تولید بازار رنگ ترافیکی به روش صنعتی و نانو رنگ های پلیمری گرافیکی به بازار عرضه می کنند که این محصول در ایمن سازی و خط کشی معابر شهری جاده ها و فرودگاه ها کاربرد بسیاری دارد که از دوام و طول عمری تا بیش از دو برابر رنگ های معمولی برخوردار است.

از آن جایی که علائم ترافیکی نیاز به تجدید رنگ مداوم دارند پایداری و دوام رنگ مورد استفاده در آن ها بسیار مهم است.

با توجه به صنایع شیمیایی با به کار بردن ذرات نانو در رنگ های ترافیکی موفق به بهبود کیفیت این رنگ ها شدند به کمک این نانو ذرات، مقاومت رنگ در برابر سایش و آسیب های ناشی از عوامل محیطی افزایش یافته است رنگ تولید شده  ترافیکی ، از ماندگاری و دوامی تا دو برابر در مقایسه با رنگ های عادی برخوردار است که به عنوان پایه در رنگ های ترافیکی نانو مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد اولیه جهت تولید رنگ ترافیکی

مواد اولیه برای تولید رنگ :

  • رزین : مایعی شبیه چسب که باعث چسبندگی می شود 
  • پودر زیتون
  • تیتانیوم :تیتانیوم ها فام رنگ را تعیین می کنند مثلا” TiO2 که فام سفید به رنگ می دهد و مهمترین رنگدانه سفید می باشد.
  • پرکننده ها : موادی که به رنگ اضافه می کنند و در خصلت رنگ هیچ تأثیری ندارد و فقط توجیه اقتصادی دارد یعنی فقط برای کاهش قیمت رنگ استفاده می شود که می توان از پر کننده ها : کربنات کلسیم ، اکسید روی و تالک را نام برد.
  • حلال ها : مثل تیتر ۴۰۲ ، تولوئن،  زایلن، بوتیل گلیکول ، روغن سویا و متانول که مانع از سفت شدن و حالت چوب شدن رنگ می شود.

از مواد بالا پرکننده ی کربنات کلسیم از کارخانه پودر سنگسر سمنان و حلال های زایلن و تولوئن و متانول از پتروشیمی اصفهان، تبریز ، شیراز و بقیه مواد از کشورهای چین ، ژاپن و بلژیک وارد می شود.

تجارت رنگ ترافیکی در بازار

تجارت رنگ ترافیکی در بازار شرکت پوشش اکسیرپارسه اولین و بزرگترین تجارت رنگ ترافیکی به صورت تولید کننده رنگ های صنعتی سرامیکی ساختمانی با تکنولوژی روز اروپا و همچنین در اختیار داشتن تکنولوژی تولید کشورهای خارجی ایران به فروش رنگ ترافیکی با تخفیفی استثنایی در انواع مختلفی همچون رنگ ترافیکی سرد دو جزئی ، رنگ ترافیکی سرد تک جزئی،  رنگ ترافیکی گرم دارای مقاومت بالا،سرعت خشک شدن بالا ، ماندگاری فوق العاده ، چسبندگی عالی به سطح آسفالت کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما