فروش عمده رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

معرفی رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

معرفی رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

رنگ اپوکسی در واقع ترکیب دو ماده به نام رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می باشد. رزین اپوکسی به کار رفته در ساخت این رنگ، دارای خواص مکانیکی فوق العاده و همچنین، مقاومت حرارتی و شیمیایی بالایی بوده و بنابراین، باعث افزایش دوام، پایداری و کیفیت این رنگ می شود.

معرفی رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی، جهت پوشش سیستم های فلزی یا محیط هایی که در معرض مواد شیمیایی قلیایی و اسیدی، رطوبت و حرارت بالا و یا اکسایش قرار می گیرند، به کار رفته و همانند یک عایق قدرتمند از تماس یا نفوذ مواد شیمیایی مخرب و رطوبت جلوگیری به عمل می آورد.
رنگ های اپوکسی از لحاظ عملکردی به دو نوع رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ اپوکسی پلی آمین تقسیم بندی می شوند، طوری که، نوع پلی آمید برای پوشش سیستم ها یا سازه های فلزی در برابر رطوبت و حرارت و نوع پلی آمین جهت عایق بندی سطوح فلزات در برابر مواد شیمیایی قلیایی یا اسیدی و اکسایش به کار می رود.

معرفی رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال
امروزه، با افزودن نانو مواد مناسب و سازنده با ترکیب رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال پلیمری، کیفیت و مقاومت این رنگ ها دو چندان شده و باعث عایق بندی فوق العاده و تشکیل لایه مستحکم ضد سایش، ضد خوردگی پارس پامچال و ضد خش روی سطوح فلزات مختلف می شود. در واقع، تزریق نانو مواد به ترکیب رنگ اپوکسی، باعث تشکیل نانو رنگی می شود که دارای ساختار فرا قوی، غیر قابل نفوذ و پایدار بوده و به عنوان پوشش وسیله های فلزی، همیشه طراوت و شفافی خود را در برابر عوامل مخرب حفظ می کند.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ اپوکسی فلز

کاربردهای رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

شماتیکی از تجهیزات و سازه های فلزی حاوی پوشش رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

۱٫ جلوگیری از خوردگی سازه ها و سیستم های فلزی در معرض رطوبت و تغییرات جوی
۲٫ به عنوان عایق با کیفیت برای دستگاه های فلزی که در معرض حرارت بالا قرار دارند
۳٫ جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی لوله های خطوط انتقال آب، گاز و نفت در پالایشگاه ها و نیروگاه ها
۴٫ به عنوان محافظ و رویه ای قوی برای سطوح سیستم های فلزی در محیط های حاوی مواد شیمیایی مختلف و افزایش پایداری و طول عمر آن ها

قیمت رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال

از نمونه کارهای خوب شرکت ترنج(TORANJ) تولید محصولات رنگی، از جمله رنگ اپوکسی ضد خوردگی پارس پامچال حاوی نانو مواد تقویت کننده است که نسبت به نوع ساده آن، دارای کیفیت و خواص عملکردی فوق العاده می باشد. در واقع، پایداری و حفظ تازگی جاودانه این نوع رنگ در سطوح وسیله های فلزی باعث افزایش طول عمر و همچنین، زیبایی نمای آن ها شده و قیمت آن در مقایسه با نوع خارجی آن بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.