فروش ویژه رنگ صنعتی اهواز درجه یک

رنگ صنعتی دسته ای از رنگ ها می باشند که از دو جز پایه و سخت کننده تشکیل شده اند. رنگ صنعتی اهواز تولیدکننده انواع رنگ صنعتی می باشد که با توجه به درخواست مشتریان، در کنار قیمت مناسب، با کیفیت بالایی رنگ ها را تولید و به بازار فروش عرضه می کند.

فروش ویژه رنگ صنعتی اهواز درجه یک

هر آنچه که باید در مورد رنگ صنعتی بدانیم

هر آنچه که باید در مورد رنگ صنعتی بدانیم رنگ های صنعتی از دو بخش پایه و سخت کننده تشکیل شده است. پایه رنگ های صنعتی از رزین، رنگدانه ها و مواد افزودنی تشکیل شده است. این رنگ ها در شرکت های تولیدی به صورت دو جزیی در دو ظرف جداگانه تولید می شوند و موقع اعمال رنگ، این دو جز با یکدیگر مخلوط شده و سپس بر روی سطوح مورد نظر اعمال می شوند.

به طور کلی انواع رنگ صنعتی به دو نوع می باشد:

  • رنگ های صنعتی بر پایه رزین اپوکسی
  • رنگ های صنعتی برپایه پلی یورتان

از ویژگی های این رنگ ها که باعث شده در صنعت مورد استفاده قرار بگیرند می توان به استحکام بالای آن ها اشاره کرد.

ویژگی های رنگ های صنعتی به شرح زیر می باشد:

  • استحکام بالا
  • چسبندگی قوی با سطح فلز
  • مقاومت بالا نسبت به رطوبت در مناطق نزدیک به دریا و عوامل خورنده
  • مقاومت در مقابل حلال ها 
  • قابلیت اعمال رنگ با ضخامت بالا
  • طول عمر بسیار طولانی

کاربرد رنگ صنعتی بسیار متنوع و وسیع است. به دلیل مقاومت و استحکام بالای رنگ های اپوکسی، اغلب برای جلوگیری از خوردگی فلزات مانند: لوله های فولادی انتقال سیالات در صنایع مختلف کاربرد دارد. هم چنین به عنوان رنگ آستری، جهت جلوگیری از خوردگی مخازن ذخیره سازی سیالات و محصولات پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرد.
از ویژگی بارز رنگ های پلی یورتان، مقاومت در مقابل سایش، اصطکاک و مقاومت در مقابل نور خورشید است که از آن برای رنگ آمیزی قطعات فلزی و فولادی و محافظت آنها در برابر اشعه های خورشید به کار می رود.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ پارچه گیپور با کیفیت

تولیدکنندگان انواع رنگ صنعتی اهواز

تولیدکنندگان انواع رنگ صنعتی اهواز تولیدکنندگان انواع رنگ صنعتی اهواز با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن اقدام به تولید رنگ صنعتی با کیفیت می کنند و رنگ را به بازار هدف با قیمت مناسب عرضه می کنند. نکته حائز اهمیت این است که استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک توسط تولیدکنندگان رنگ، باعث شده تا هزینه نیروی انسانی را کاهش دهند و سرعت تولید افزایش پیدا کند. این امر هم چنین باعث تولید رنگ صنعتی با کیفیت شده است.

پیمانکاران و شرکت های مصرف کننده رنگ های صنعتی می توانند جهت خریداری انواع رنگ صنعتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند و رنگ صنعتی موردنظر خود را در وزن دلخواه سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما