قیمت رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

معرفی رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

معرفی رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

از پرکاربردترین و پرمصرف ترین رنگ های صنعتی، رنگ های روغنی یا آلکیدی می باشد که برای رنگ آمیزی سازه ها یا تجهیزات چوبی، گچی، فلزی، از جمله رنگ آمیزی و نقاشی دکوراسیون و دیوار ساختمان ها، کابینت ها و کمدها، درب و پنجره بسیار مناسب می باشد. رنگ روغنی براق زرد پرتقالی، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی با کیفیت شرکت ترنج(TORANJ)، دارای مزایای بسیاری، از جمله ماندگاری و پایداری بالای سطوح چوبی، گچی و فلزی و در نتیجه، کاهش هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض ابزارها و وسیله های مختلف مسکونی، اداری می شود.

عمده کاربرد رنگ روغنی براق زرد پرتقالی در تزئینات ساختمان ها و دکوراسیون های داخل آن می باشد که زیبایی خاصی به فضای آن داده و باعث بالا رفتن کیفیت و لوکس دیده شدن آن می شود.

در واقع، قرارگیری دو مشخصه براقیت بالا و طراحی رنگ زیبا کنار هم، منجر به استفاده بسیار بالای آن در ابزارها و سازه های تزئینی شده است. همچنین، از مزایای این رنگ، می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با کیفیت و طول عمر بالای آن اشاره کرد که باعث محبوبیت بالای آن در بازار رنگ شده است.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

۱٫ دارای براقیت و درخشندگی بسیار بالا
۲٫ دارای چسبندگی قوی روی سطوح گچی، چوبی، کنافی و فلزی
۳٫ دارای طراحی رنگ بسیار زیبا و شیک
۴٫ دارای مقاومت بالا در برابر آب، اکسایش و رطوبت به عنوان لایه غیر قابل نفوذ
۵٫ دارای خاصیت چربی گونه به دلیل وجود اسیدهای چرب در رزین آلکیدی سازنده آن
۶٫ مقاوم و انعطاف پذیر در مقابل سایش، خراش و ضربه
۷٫ دارای مقاومت بالا در برابر امواج مضر فرابنفش به عنوان لایه نهایی
۸٫ دارای ماندگاری بالا به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بروز در ساختار آن
۹٫ ساخته شده مطابق با استاندارد بین المللی تولید رنگ و بکارگیری تجهیزات آزمایشگاهی و تولیدی پیشرفته برای طراحی آن به عنوان محصول شرکت ترنج
۱۰٫ دارای قیمت عمده بسیار مناسب با ثبات بالا
۱۱٫ بسیار مناسب برای پوشش سطوح ابزارها و سازه های تزئینی، از جمله سطوح دیوارها، سقف ها، کناف ها، دکورها و درب و پنجره

بیشتر بخوانید :  نمایندگی رنگ فراز پیشه

قیمت رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

قیمت رنگ روغنی براق زرد پرتقالی

با خرید عمده رنگ های آلکیدی از هر طیف رنگ که باشند می توان قیمت های پایین تر این محصول را بدست آورد که در نهایت مصرف کننده نهایی و یا نقاشان می توانند قیمت های بسیار ارزان تری را از فروشگاه های رنگ و ابزار دریافت نمایند.

با خرید رنگ روغنی براق زرد پرتقالی، به عنوان محصول رنگی با کیفیت شرکت ترنج و هم تراز با رنگ های روغنی برند معتبر شرکت های خارجی، می توان از بروز پوسیدگی و فرسودگی تجهیزات و سازه های مختلف گچی، چوبی و فلزی جلوگیری کرده و باعث افزایش ماندگاری بالای آن ها شد و از ایجاد هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض این وسیله ها جلوگیری به عمل آورد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.