قیمت رنگ روغنی هاویلوکس درب کارخانه

رنگ روغنی هاویلوکس

رنگ هاویلوکس
رنگ روغنی هاویلوکس دارای سه دسته رنگ آلکیدی بلند روغن، متوسط روغن و کوتاه روغن هستند

شرکت رنگ روغنی هاویلوکس تولید کننده انواع رنگ های ساختمانی روغنی آلکیدی است.

رنگ روغنی هاویلوکس در دو نوع مات و براق تولید می شود و به عنوان رنگ رویه در ساختمان به کار می رود. رنگ های روغنی آلکیدی در نتیجه واکنش بین روغن های گیاهی یا اسید های چرب، پلی الکل ها، مالئیک با انیدرید فتالیک تولید می شوند.

در واقع بهتر است بگوییم این دسته از رنگ روغنی هاویلوکس بر پایه رزین آلکیدی تولید می شوند.

رنگ روغنی هاویلوکس دارای سه دسته رنگ آلکیدی بلند روغن، متوسط روغن و کوتاه روغن هستند. در ادامه در خصوص هر یک از این روغن ها توضیح خواهیم داد:
1. رنگ آلکیدی بلند روغن: این رنگ ها به عنوان پوشش با غلظت متوسط شناخته شده اند و حاوی درصد بالایی از ماده روغن خشک شونده اند.
2. رنگ آلکیدی متوسط روغن: درصد روغن خشک شونده در این رنگ در مقایسه با انواع بلند روغن کمتر است و از سوی دیگر دارای زنجیره پلی استر با وزن مولکولی بالای بیشتری است. این رنگ با توجه به پوشش دهی مناسب با جلای خوب می تواند برای پرداخت چوب مورد استفاده قرار گیرد.
3. رنگ آلکیدی کوتاه روغن: در این دسته از رنگ ها درصد روغن خشک شونده نسبت به پلی استر یا زنجیره اصلی کمتر است. این رنگ های آلکیدی همراه با رزین های آمینی می توانند به عنوان لعاب پخت در صنایع فلزی مورد استفاده قرار گیرند.
اگر بخواهیم بین این سه دسته رنگ آلکیدی مقایسه ای از لحاظ خوردگی انجام دهیم، باید بگوییم که رنگ های آلکیدی متوسط روغن چون دارای پلی استر بیشتری در رزین خود هستند در برابر هوازدگی و خوردگی مقاوم تر هستند.

بیشتر بخوانید :  تولیدکنندگان عمده رنگ آلکیدی درجه یک

رنگ روغنی

به همین جهت رنگ های آلکیدی بلند روغن در رنگ آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و رنگ های آلکیدی متوسط روغن و کوتاه روغن در تولید رنگ کوره ای مورد استفاده قرار می گیرند.
از لحاظ براقیت رنگ های آلکیدی به دو دسته مات و براق تقسیم می شوند. رنگ روغن آلکیدی مات هاویلوکس بر پایه رزین های آلکیدی بهبود یافته تولید شده است و بیشتر کاربرد تزئینی و دکوراتیو دارد .

این رنگ بسیار مناسب سطوح بتنی، گچی، سیمانی و فلزی در محیط های نیمه صنعتی و شهری است. از دوام و پوشش دهی بسیار مناسبی برخوردار است. استفاده زا آن نیز بسیار آسان است و ظاهری مات دارد.
رنگ روغنی براق آلکیدی هاویلوکس بر پایه رزین آلکیدی بلند روغن تولید شده است و به عنوان رنگ دکوراتیو و ساختمانی روی سطوح مختلف (فلزی، بتنی، سیمانی و گچی) می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

لیست قیمت رنگ روغنی هاویلوکس درب کارخانه

قیمت رنگ روغنی هاویلوکس در جدول زیر ارائه شده است باید بگوییم که این قیمت در سال 99 با توجه به نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی افزایش خواهد داشت.

لیست قیمت رنگ روغنی هاویلوکس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.