قیمت رنگ های کاپارول در خرید عمده

شرکت رنگ کاپارول

رنگ نما اکریلیک فروش
شرکت اصلی تولید کننده رنگ کاپارول شرکتی آلمانی است که در زمینه تولید محصولاتی بدون آلودگی برای محیط زیست فعالیت دارد برای مثال رنگ اکریلیک نیم براق کاپارل یکی از محصولات بر پایه آب شرکت کاپارول است که از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این رنگ کاملا قابل شستشو است و در نمای داخلی به کار می رود. این محصول شرکت رنگ کاپارول هیچ نیازی به حلال هایی مانند تینر ندارد و بوی نامطبوعی را در زمان استفاده از آن استشمام نمی کنید.

از دیگر مزایای این رنگ این است که استفاده از آن بسیار آسان است و بعد از استفاده به سرعت خشک می شود. این رنگ برای کلیه سطوح گچی، سیمانی و صفحات کنفی قابلیت استفاده دارد.

استفاده از آن برای نمای خارجی ساختمان قابل توصیه نیست. این رنگ دارای گواهینامه سازگاری با محیط زیست از موسسه TUV آلمان است. دقت داشته باشید که در زمان رنگ آمیزی با استفاده از آن باید دمای محیط 35-10 درجه باشد.

بعد از خشک شدن رنگ ضخامت زیادی را روی سطح مورد رنگ آمیزی ایجاد می کند و از مقاومت و دوام خوبی در برابر شرایط مختلف محیطی برخوردار است.
نحوه استفاده از رنگ کاپارول مدل اکریلیک نیم براق به این شکل است که باید آن را با استفاده از آب رقیق کنید و با استفاده از قلمو یا غلطک روی سطوح مختلف استفاده کنید. در زمان رقیق کردن باید دقت کنید ریختن آب بیش از حد سبب ظهور بلورهای ریز در رنگ و پخش شدن آن می شود.

بیشتر بخوانید :  پخش ویژه رنگ اکریلیک ایرانی

قیمت رنگ کاپارول

قیمت رنگ پایه اب

قیمت رنگ کاپارول بسته به این که در فضای داخلی استفاده گردد و یا این که در نمای خارجی اعمال گردد تفاوت دارد.

به شکلی که شرکت کاپارول حتی برای نامگذاری رنگ های پایه اب فضای داخلی و رنگ های پایه اب فضای حارجی نامگذاری متفاوتی به کار برده است.
مثلا برای رنگ های کاپارول پایه اب فضای داخلی از نام هایی همانند مالریت استفاده شده است که بسته به مات یا نیمه مات و یا براق بودن آن قیمت های متفاوتی از کیلویی 30000 تومان تا 45000 تومان دارد.
همچنین برای رنگ های کاپارول پایه اب مخصوص نمای خارجی از نامگذاری مورسکو استفاده شده است که در انواع مختلف رنگ پایه اب مورسکو نمای خارجی از کیلویی 27 هزار تومان به بالا برای انواع مختلف این از رنگ نما لحاظ گردیده است .

قیمت رنگ کاپارول
لازم به ذکر است قیمت های اعلام شده قیمت های عمده فروشی بوده نسبت به تورم سالیانه اعلام شده از سوی بانک مرکزی افزایش سالنه داشته  و جهت خرید به صورت یک کیلو یا چند دبه قیمت ها افزایش خواهد داشت .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.