لیست قیمت رنگ اکریلیک سحر

امروزه رنگ اکریلیک پایه آب، نسل نوین  رنگ های ساختمانی محسوب می شود ؛که با توجه به این که دوستدار محیط زیست می باشد و در تولید و استفاده از آن رعایت مسائل مربوط به محیط زیست شده است محبوب می باشد . رنگ اکریلیک از حلال های آلی وسایر مواد زیان بار استفاده نمی کند، همه این ها باعث می شود کاربرد این رنگ روز به روز بیشتر شود .  مقاومت بالای این رنگ در برابر شستشو،پوشش دهی عالی ، فقدان بوی نامطبوع، سازگاری با محیط زیست و همچنین اجرای آسان بر روی سطوح مختلف ساختمانی از دیگر خصوصیات رنگ اکریلیک است.

رنگ اکریلی نما نیمه براق

تولید رنگ اکریلیک سحر

فروش رنگ اکریلیک سحر

در تولید رنگ آكريليك سحر از بهترین و مناسب ترین رزين هاي اكريليك پايه آب استفاده شده و جهت اعمال رنگ  با سرعت زیاد ، چشمگیر و با ماندگاری بر روی سطح های (گچی ، سیمانی، آجری، آردواز و چوبی ) دیوارهای دکوراسیون داخلی و دیوارهای نمای ساختمان ( فضاهای درمانی ، مهد كودك ها ، اتاق خواب منازل مسکونی و كليه اماكني كه از نظر بهداشتي از اهمیت بيشتري برخوردارند)  به کار می رود. قابليت شستشو، توان پوشش عالی، خشک شدن سریع  اعمال آسان و امکان رقیق شدن ساده  با آب، نداشتن بوي نامطبوع، عدم جذب گرد و غبار، مقاومت در برابر سايش، اشعه خورشيد و نور ماوراء بنفش و سازگاري با محیط زیست از مزایای این رنگ می باشد. اين محصول جهت كاربريهاي متفاوت در انواع مات ، نيمه مات و براق عرضه مي گردد.

بیشتر بخوانید :  با رنگ نمای خارجی ساختمان جوتن کیش کیفیت را تجربه کنید

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

نحوه اعمال رنگ اکریلیک بر روی سطح

فروش عمده رنگ سحر

. رنگ آكريليك سحر  را با مقدار مناسب آب به آرامی مخلوط کنید و بر روی سطح مور نظرتان اجرا کنید. مقدار مخلوط شدن آب به رنگ بستگی به دمای محیط، سطح زیر کار و نیز ابزار رنگ آمیزی دارد، ولی در شرایط عادی رنگ آمیزی، میزان اختلاط آب به رنگ بر حسب درصد وزنی، با قلم مو 20  %- 15  % ، با غلتک 15  %-10  % و با پیستوله25   %- 20  %  است . جهت پوشاندن بهتركنج ها، لبه ها، و جاهایی که دست راحت به آن ها نمی رسد  ؛  علاوه بر اسپري نمودن رنگ استفاده از برس يا غلتك توصيه مي شود.

برای زیاد شدن  ماندگاری  و دوام بیشتر رنگ اكريليك و نیز ایجاد سطحی با براقیت یا ماتی مورد نظر و جلوه ای جذاب تر ، اعمال دقیق و حرفه ای رنگ اکریلیک پیشنهاد می گردد.

لیست قیمت رنگ اکریلیک سحر

نحوه اعلام قیمت  رنگ اکریلیک رابطه مستقیمی با کیفیت مواد اولیه مصرفی و رزین های اکریلیک مربوطه به آن دارد. هر چه میزان رزین مصرفی در رنگ بیشتر باشد, مقاومت فیلم رنگ و قابلیت شستشو را  زیادتر خواهد کرد. و به تناسب آن قیمت پیشنهادی برای  رنگ اکریلیک  زیاد می شود.  رنگ اکریلیک سحر دارای محصولات اکریلیک برای دو بخش داخل و نمای ساختمان می باشد که بنا به نیاز مصرف کننده از نظر براقیت برای رنگهای داخلی در4 دسته مات, نیم مات, نیم براق و براق و برای رنگهای نما در 2 دسته مات و نیم براق تولید می شود. هر چه به رنگ براقیت بیشتری داده شود, قیمت, کیفیت و قابلیت شستشوی بیشتری  دارد.

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ ساختمانی جدید درجه یک

لیست قیمت عرضه ارزان رنگ سحر

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.