لیست قیمت رنگ سحر در سال 1402

شرکت رنگ سحر

لوگو رنگ سحر

رنگ سحر در زمینه تولید انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی فعالیت دارد و رنگ های تولید شده در این شرکت از کیفیت بالایی برخوردارند. از جمله استانداردهایی که رنگ سحر دریافت کرده است شامل کسب استاندارد iso 9001-2000 می باشد. این استاندارد تضمین کننده کیفیت رنگ های تولید شده در شرکت رنگ سحر می باشد. رنگ سحر این استاندارد را در سال 1376 دریافت کرده است و این استاندارد نشانی از مرغوبیت بالای این محصولات می باشد.

رنگ سحر دارای استاندارد iso 9001-2000 می باشد.
از مهمترین اهداف شرکت رنگ سحر کسب رضایت مشتری است. شرکت بین المللی DNV با ممیزی های دوره ای خود توانست مشتری مداری، بالا بردن و افزایش کیفیت محصولات رنگ سحر که از مهمترین اهداف این شرکت بوده است را اثبات کند.

تحقیقات و توسعه در شرکت رنگ سحر

رنگ سحر فروش

اکریلیک جهت ارتقا سطح دانش و فناوری در زمینه رنگ سازی، واحد تحقیق و توسعه رنگ سحر انجام طرح های تحقیقاتی را در راستای افزایش دانش و به تبع افزایش کیفیت محصولات را به عهده دارد. از جمله فعالیت های واحد تحقیق و توسعه این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 انجام تحقیقات لازم در جهت افزایش کیفیت محصولات
 سازماندهی پروژه های تحقیقاتی مبتنی بر فعالیت های استراتژیک شرکت
 تحقیق در خصوص روش های کاهش تولید ضایعات و در عین حال تولید محصولات سازگار با محیط زیست
 بررسی و تحقیق در خصوص سیستم های نوین در زمینه تولید رنگ
 ارائه مقالات و شرکت در همایش های تخصصی
 همکاری با موسسه های تحقیقات صنعتی و استاندارد

بیشتر بخوانید :  توزیع بی واسطه رنگ اکریلیک استخری

لیست قیمت رنگ سحر در سال 1402

قیمت محصولات این شرکت در سال 1402 متناسب با تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی افزایش خواهد داشت. بدیهی است کیفینت مناسب و برند شناخته شده کارخانه معتبر رنگ سحر باعث نشده است که قیمت های این شرکت به صورت غیر متناسبی افزایش یابد. افزایش قیمت نسبت به جدول زیر با توجه به تورم کلی از سال 1399 تا مقطع کنونی که در سال 1402 هستیم حدود دو تا دو نیم برابر می باشد یعنی عدد های جدول را باید در این ضریب اعلام شده ضرب نمایید تا قیمت سال 1402 بدست آید.

لیست قیمت رنگ سحر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما