لیست قیمت سنباده رول کلینگ اسپور

کلینگ اسپور تولید کننده سنباده رول کلینگ اسپور

در سال 1893 فردی به نام فریتز کلینگ اسپور در آلمان شرکت کلینگ اسپور را تاسیس کرد و در سال 1900 شرکت آلمانی تحت عنوان کلینگ اسپور با گرد هم آوردن کارکنان و متخصصان مجرب آلمانی کار خود را شروع کرد.

این شرکت با استفاده از فناوری های جدید روش های قدیمی و سنتی تولید محصول را کنار گذاشت و روشی نو در تولید محصولات جدید به کار گرفت.

در حال حاضر شرکت کلینگ اسپور به عنوان بزرگترین و مشهورترین شرکت تولید کننده سنباده رول کلینگ اسپور، سنگ برش و سنگ ساب می باشد. این شرکت علاوه بر تولید سنباده رول به تولید انواع سنباده برگی، چتری و دیسکی نیز می پردازد.

در حال حاضر این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سنباده می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هیکوری ایالت کارولینای جنوبی آمریکا و هایگر آلمان می باشد.

شعبه های مختلف این شرکت در کشورهایی چون ایران، ایالات متحده، کانادا، اوکراین، آرژانتین، آفریقای جنوبی، دانمارک، روسیه، هند، امارات متحده عربی و استرالیا است.

ویژگی های سنباده رول کلینگ اسپور

سنباده کلینگ اسپور

سنباده رول کلینگ اسپور از قیمت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا به رنگ قرمز در رول های 50 متری به بازار عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های این سنباده شامل موارد زیر می باشد:

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی کفپوش ورزش رزمی

1.      طول عمر بالا سنباده از مهمترین ویژگی های آن می باشد. اگر سنباده در ابتدا زبر است بعد از استفاده نرم می شود و می توان همچنان از آن به عنوان سنباده نرم استفاده کرد. سنباده از عملکرد سایش بسیار بالایی برخوردار است و بسیار مقاوم است.

2.      انعطاف پذیری و سازگاری با محیط هایی که از رطوبت بالا برخوردارند.

3.      مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی است. سنباده رول کلینگ اسپور در صنایع مختلف جواهر سازی، چوب، ساختمان سازی و خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

4.      رزین مورد استفاده در سطح زیر سنباده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

5.      چنانچه قبل از نقاشی لازم باشد سطح مورد نظر لایه برداری شود این سنباده به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد. این سنباده برای پرداخت و سنباده کاری انواع سطوح مختلف فلزی، چوبی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

6.       استفاده از فناوری RF در تولید سنباده رول کلینگ اسپور

مشخصات فنی سنباده رول کلینگ اسپور

1.      نوع پارچه مورد استفاده در این سنباده اکسید آلومینیوم CS355X، قرمز رنگ است.

2.      مناسب برای سایش سطوح مختلف

لیست قیمت سنباده رول کلینگ اسپور

لیست قیمت سنباده اسپور

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.