لیست قیمت کفپوش زمین فوتسال کمپارس

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید کفپوش زمین فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. کفپوش های سالن های ورزشی امروزه در انواع مختلفی در بازار سراسر کشور وجود دارد و از طریق مراکز معتبری می‌توان این محصولات را خریداری کرد. لیست قیمت کفپوش زمین فوتسال کمپارس بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است و بدون در نظر گرفتن این پارامترها و مشخصات نمی توان قیمت دقیقی از این محصولات را ارائه نمود. اولین و شاید مهمترین پارامتر در قیمت گذاری این محصولات؛ نوع کفپوش استفاده شده در سالن های فوتسال هستند که قیمت این کفپوش ها را تعیین می‌کنند. علاوه بر این کیفیت و جنس مواد اولیه استفاده شده در کفپوش های سالن های ورزشی؛ و … نیز در نرخ کفپوش کمپارس مناسب برای سالن های فوتسال اثر گذار هستند.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید کفپوش زمین فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. کفپوش های سالن های ورزشی امروزه در انواع مختلفی در بازار سراسر کشور وجود دارد و از طریق مراکز معتبری می‌توان این محصولات را خریداری کرد. لیست قیمت کفپوش زمین فوتسال کمپارس بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است و بدون در نظر گرفتن این پارامترها و مشخصات نمی توان قیمت دقیقی از این محصولات را ارائه نمود.

لیست قیمت کفپوش زمین فوتسال کمپارس

نمایندگی فروش کفپوش ورزشی فوتسال

نمایندگی فروش کفپوش ورزشی فوتسال از طریق اشخاص مطلع در این زمینه می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد مراکز معتبر عرضه انواع مختلف کفپوش های ورزشی بدست بیاورید.

تولید کننده کفپوش سالن فوتسال فوم دار این کالا را با کیفیتی بی نظیر به بازار ارائه می دهد. لیست قیمت این کالا را می توان از سایت های آنلاین دریافت نمود. کفپوش سالن فوتسال فوم دار در کیفیت های متنوع و برای مصارف مختلف تولید می شود. نصب و اجرای کفپوش سالن ورزشی فوتسال توسط افراد متخصص در این زمینه با دقت زیاد صورت می گیرد. برای تهیه لیست قیمت روز انواع کفپوش موجود در بازار می توان به فروشگاه ها و سایت های اینترنتی مراجعه کرد. کفپوش های مختلفی امروزه در بازار تولید می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسانند. در سایت ها قیمت های دقیق و به روز و نوع هر کفپوش وجود دارد تا مشتری بتواند به راحتی کالای مورد نیاز خود را خریداری کند. این لیست ها برای خریداران عمده بسیار مفید است زیرا ابتدا نوع و قیمت را دیده و سپس خرید می کنند.

نصب و هزینه کفپوش زمین ورزشی

نصب و هزینه کفپوش زمین ورزشی برای بدست آوردن اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ی نصب کفپوش های زمین ورزشی می‌توانید از متخصصین فعال در این زمینه کمک بگیرید و قیمت دقیق این محصولات را بدست بیاورید.

علاوه بر این امروزه سایت‌های اینترنتی مختلفی در زمینه عرضه قیمت دقیق این محصولات فعالیت می‌کنند. از طریق این پایگاه های اینترنتی نیز می‌توانید قیمت دقیق و آپدیت شده انواع مختلف کفپوش های سالن ورزشی عرضه شده در بازار سراسر کشور را بدست بیاورید. نوساناتی که امروزه در بازار کشور وجود دارد؛ باعث شده که قیمت‌ها فاقد ثبات باشد لذا نمی‌توان لیست قیمت انواع کفپوش ورزشی در بازار سراسر کشورمان ایران را ارائه نماییم؛ زیرا قیمت‌ها مدام در حال تغییر و تحول است.

لیست قیمت انواع کفپوش ورزشی در بازار ایران

لیست قیمت انواع کفپوش ورزشی در بازار ایران برای بدست آوردن اطلاعات دقیقی در مورد لیست قیمت انواع مختلف کفپوش های ورزشی در سراسر کشور می‌توانید از دفاتر رسمی معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف این محصولات کمک بگیرید و قیمت دقیق و به روز آن‌ها را بدست بیاورید.

علاوه بر این امروزه سایت‌های اینترنتی مختلفی در زمینه عرضه قیمت دقیق این محصولات فعالیت می‌کنند. از طریق این پایگاه های اینترنتی نیز می‌توانید قیمت دقیق و آپدیت شده انواع مختلف کفپوش های سالن ورزشی عرضه شده در بازار سراسر کشور را بدست بیاورید.

در گذشته برای نصب و راه اندازی سالنها و اماکن ورزشی نیاز به واردات بخش اعظمی از تجهیزات از خارج از کشور بود که این عمل هزینه های گزافی را بر روی دست اندرکاران صنعت ورزشی کشور تحمیل می کرد و عموما کالا های چندان با کیفیتی به بازار های ایران عرضه نمی شد اما امروزه کشورمان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی خصوصا در انواع کفپوش های ورزشی و سایر کفپوش ها به خود کفائی نسبی رسیده به طوری که واردات این محصول تقریبا به صفر رسیده و یک بازار رقابتی در بین تولیدکنندگان این محصول البته با کیفیت جهانی و با قیمتی بسیار مناسب تر از نمونه محصولات خارجی در بازارهای ورزشی کشورمان پدید آورد

بیشتر بخوانید :  خرید بهترین کفپوش سالن فوتسال فوم دار

آشنایی با انواع کفپوش های سالن ورزشی

آشنایی با انواع کفپوش های سالن ورزشی

انواع کفپوش  سالن ورزشی را میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی جایگزینی خوب و بسیار اقتصادی به جای چمن های طبیعی است و دارای مزایای زیادی هستند که مهمترین آن مقاومت بالای آنها در برابر باران و برف و هزینه نگهداری آنهاست. چمن های مصنوعی از نظر اقتصادی نسبت به چمن های طبیعی بسیار مقرون به صرفه هستند. از این کفپوش ها برای میزبانی رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال و هاکی استفاده می شود. البته نکته بسیار مهم این است که این کفپوش ها با کیفیت های بسیار متنوعی در دسترس هستند و قیمت پایین برخی انواع آن نباید شما را گول بزند. به یاد داشته باشید چمن مصنوعی بی کیفیت مشکلات تنفسی و مصدومیت های فیزیکی برای استفاده کنندگان به ارمغان خواهد آورد.

۲. کفپوش درجا ریز ورزشی

کفپوش درجا ریز ورزشی از دسته از کفپوش هایی از جنس پلاستیک فشرده شده هستند که درمحوطه ها و زمین های بازی کودکان در پارک ها و مهد کودک ها به صورت یک دست نصب می شوند. این نوع کفپوش ها بسیار مناسب محیط های عمومی با رفت و آمد بالا هستند که ورزشکاران با سطح محیط ارتباط فیزیکی مستقیم ندارند. این کفپوش ها برای محیطهایی که ورزشکار نیاز دارد با زمین تماس مستقیم داشته باشد چندان مناسب نیستند.

۳. PVC

کفپوش سالن ورزشی که به کفپوش PVC معروف است کاربرد بسیار زیادی در سالنهای ورزشی دارد. این کفپوش دارای پوششی از جنس لاستیک با عنوان پی وی سی است که در لایه زیرین آن از فوم سختی به نام EVA تشکیل شده است که ترکیب این دو مواد باعث سخت شدن این کفپوش ورزشی شده و آنرا مناسب برای استفاده در ورزش های سالنی مانند ، فوتسال، والیبال و بسکتبال  کرده است. البته این نکته را فراموش نکنید که هرکدام از این ورزش ها در سطوح بالا استانداردهای متفاوتی دارند و جنس کفپوش های آنها بسیار متفاوت است.

۴. تاتامی

تاتامی ساخته شده از فوم ای وی آ است که خود یک کفپوش ورزشی محسوب می شود که از ویژگی های بارز آن میتوان به نصب آسان، شستشوی راحت، قابلیت حمل و نصب آسان، ضربه گیری و قیمت ارزان این کفپوش اشاره کرد. تاتامی در ورزش های رزمی مانند کاراته، تکواندو، کونگ فو و بدنسازی کاربرد دارد و به عنوان کفپوش در اتاق کودک نیز قابل استفاده است.

۵. گرانول

این کفپوش ورزشی از ترکیب لاستیک و نوعی چسب مخصوص تشکیل شده که با نام کفپوش لاستیکی نیز شناخته می شود. این کفپوش ورزشی دارای مقاومت بسیار بالایی یوده و از آن برای پوشش سطح باشگاههای بدنسازی به جهت تحمل بالای آن در زیر دستگاههای بدنسازی و وزنه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش هم مناسب محیطهایی که ورزشکار با کف محیط ارتباط مستقیم فیزیکی دارد مناسب نیست. از گرانول در محیط های عمومی با رفت و آمد بالا مانند زمین بازی کودکان یا محوطه ورزشی پارک های عمومی هم استفاده می شود.

۶. تارتان

کفپوش تارتان کفپوشی مخصوص رشته های دو و میدانی است که بر پایه پلی یورتان ساخته شده است و یکی از مهمترین ویژگی های آن بهبود عملکرد ورزشکاران در شرایط مسابقه است. این کفپوش از دانه های ریز پلاستیک همراه با رنگ ها و چسب های گوناگون ساخته شده است و مواد مصرف شده در آنها با توجه به تولید کنندگان مختلف می تواند متفاوت باشد.

۷. خاک و ماسه

در بعضی رشته های ورزشی مانند تنیس و ورزش های ساحلی کفپوش محیط ورزشی از جنس خاک رس کوبیده شده و الک شده یا ماسه تسویه شده است. این نوع کفپوش ها در سطوح مختلف ورزشی استانداردهای کاملا متفاوتی دارند.

ویژگی هایی که کفپوش زمین فوتسال دارند

در ساخت مکان های ورزشی پیش از طراحی و ساخت فضای درونی و خط کشی ها ی داخل زمین بازی باید به مواردی چون موقعیت زمین انتخابی برای ساخت ورزشگاه،ویژگی های سطوح و کف پوش های سالن و دیگر ورزشها،روشنایی داخل و پیرامون اماکن ورزشی و دمای اماکن ورزشی نیز توجه کرد. این استاندارها به مرور زمان و با پیشرفت علم و فناوری به روز میشود تا برای انجام هر چه بهتر این مسابقات کمک کند. در واقع این استانداردها از طرف یک مرجع واحد ابلاغ نمیشود.علت این امر نیز به دلیل وجود شرایط جغرافیایی و فرهنگی و … باشد. البته استانداردهای از طرف فدراسون های جهانی ابلاغ میشود.متولیان استاندارد با توجه به شرایط گوناگون محیطی و جغرافیایی و … میتوانند ضوابط مربوط به هر رشته را تعیین کنند و فقط فدراسون های جهانی در تعیین استاندارد دخیل نیستند،بلکه سازمانهایی در هر کشور که در حیطه وظایفشون است میتوانند تعیین کننده باشد. هر ان چه در زیر مشاهده میکنید مربوط به استانداردهای ایران میباشد که ممکن است در مناطق دیگر متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید :  در مورد فروش عمده کفپوش سالن فوتسال رول چه میدانید؟

الف. انتخاب زمین

انتخاب اماکن ورزشی بر اساس موقعیت جغرافیایی درانتخاب زمین ورزشگاه به عوامل متعددی از جمله قابلیت زمین در جذب اب زمین و برف،امکان گسترش ورزشگاه در اینده،دسترسی پیاده و نقلیه عمومی به ورزشگاه،امکان دسترسی به تاسیسات زیر بنایی مثل فاضلاب،اب،برق،… باید مورد توجه قرار گیرد.

ب. جانمایی بنا

در تعین محل احداث بنا باید توجه شود که از یک طرف جانمایی زمین با عوارض زمین و ویژگی های ان هماهنگ باشد(عواملی مثل کوه،دریا،دریاچه،زمین نامناسب… مانع گسترش فضا میشود) و همچنین جانمایی باید با معابر و محل های دسترسی هماهنگ باشد تا ورود و خروج تماشاگران از ورزشگاه به راحتی امکان پذیر باشد.

ج. عوامل طبیعی

از عوامل طبیعی مؤثر در انتخاب زمین ورزشگاه میتوان خاک،توپوگرافی،جهتگیری و گونه های گیاهی را نام برد.

د. اب و هوا

آفتاب: در استان و شهرهایی مانند بوشهر و بندر عباس به طور شهر های نزدیک به استوا که اب و هوای گرم دارند و افتاب به صورت مستقیم میتابد، ساخت ورزشگاه سرپوشیده معقول تر به نظر میرسد.

باد: شهر هایی مانند منجیل که باد خیز هستند و در استان گیلان میباشد در اکثر فصول بادهای شدیدی میوزد اماکن ورزشی منطقی تر به نظر میرسد.

باران: در شهر های شمالی مانند رشت و انزلی که میانگین بارش باران در ان بالاست احداث اماکن ورزشی سرپوشیده به صرفه تر و منطقی تر به نظر میرسد.

ه. عوارض مصنوعی

از عوامل مصنوعی مؤثر در تعیین استقرار ورزشگاه میتوان از:

ملاحظه الگوهای فعالیتی و کاربردی زمین های اطراف ورزشگاه ها و پیشگیری از ناسازگاری احتمالی، رعایت ویژگی های تاریخی محل و بهره برداری مناس از ان، دقت در انتخاب در ورودی اصلی ورزشگاه بر اساس تسهیل رفت و امد و کنترل مراجعان،ملاحظه و پیش بینی توسعه و گسترش فضا در اینده نام برد.

سطوح و کفپوشهای ورزشی

انتخاب بهترین کف پوش نیازمند در نظر گرفتن عواملی مانند استفاده ی چند منظوره و ورزش هایی که در اولویت اند، میباشد.

خصوصیات و ویژگی های کفپوشهای ورزشی،موارد متعددی از قبیل شرایط،عکس العمل توپ در برخورد توپ با سطح،غلتش توپ ،عکس العمل توپ نسبت به لغزشو …را در بر میگیرد که در ادامه به توضیح داده میشود:

الف. شرایط

شرایط مطلوب برای یک کفپوش ورزشی یعنی شرایطی که انجام فعالیت ورزشی را مطابق مقررات و شرایط ویژه یک یا چند رشته ورزشی امکان پذیر سازد.

ب. عکس العمل توپ نسبت به زمین

در ورزش هایی که مستلزم جهش توپ هستند،ارتفاع باز جست توپ باید متانسب با استانداردهای ان ورزش باشد و برای ورزشی مانند تنیس که سرعت توپ و بازی از مشخصات این بازی هستند،کاهش سرعت توپ پس از برخورد با کفپوش باید مورد توجه قرار گیرد.

ج. غلتش توپ

برای ورزشهایی همانند بولینگ غلتش توپ دارای اهمیت زیادی میباشد.میزان کاهش سرعت توپ در هنگام غلتش،به درجه مقاومت غلتشی توپ بستگی دارد.

د. عکس العمل کفپوش نسبت به چرخ

مقاومت چرخشی برای ورزشهایی که در ان چرخ به کار میرود بسیار با اهمیت است. این ورزشها میتوانند شامل اسکیت و بسکتبال با ویلچر و … باشد.

ه. عکس العمل کفپوش نسبت به لغزش

برای اکثر ورزشها،میزان اصطکاک میان سطح کفپوش و کف کفش بازیکنان باید که از سر خوردن بازیکنان پیشگیری شود.البته اصطکاک نباید ان قدر زیاد باشد که حرکت پا را در هنگام لغزش و یا دویدن و … محدود کند.

و. برخورد

برخورد پویا بین کف سالن و بازیکنان در هنگام ئویدن،فرود امدن یا دویدن بسیار پیچیده است،این عمل با میزان سختی و ضربه گیری کف پوش،نیروی ناشی از برخورد بازیکن با کف و انرژی جذب شده یا برگشت داده شده به طرف بازیکن،مرتبط است.

بیشتر بخوانید :  کفپوش سالن فوتسال را به صورت عمده و ارزان خرید نمایید

ز) ایمنی

ایمنی کف دارای ابعاد گوناگون است که عبارتند از:

مقاومت کف پوش در برابر اتش سوزی،مسمومیت زدایی و احتمال اسیب های جسمی

ح) سایر موارد

علاوه بر ویژگی ها و خصوصیات یاد شده،کفپوش ها باید از انعکاس صدا و نور جلوگیری کنند،مسطح و یکنواخت باشند،موقعیت سکوها به خصوص لوزم زیمناستیک،پایه های بسکتبال و میله والیبال در نظر گرفته شود،در مقابل اب وهوا و نشست مقاوم باشد و …

انواع کف ها

به طور کلی کف اماکن ورزشی اعم از روباز و سرپوشیده به دو دسته زیر تقسیم میشود:

الف) کف های ارتجاعی

این کف ها، عمدتآ از جنس مواد نفتی هستند و حالت ارتجاعی دارند،مثل کف پوش سالن واللیبال و بسکتبال،این کف ها با توجه به مودی که در ساختارشان به کار رفته از دیگر کف ها گرانتر میباشند.

ب) کف های غیر ارتجاعی

این کف ها خاصیت ارتجاعی ندارد . مثل کف های بتنی،اسفالت،خاکی،چمن،چوبی و … از این نوع اند. این نوع کف ها از نظر اقتصادی و برای وارد کاربرد ان به صرفه تر میباشد.

انواع کفپوش زمین فوتسالل از لحاظ جنس

انواع کفپوش زمین فوتسالل از لحاظ جنس

اانتخاب کفپوش مناسب برای اماکن ورزشی از نظر جنس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یک کفپوش ورزشی باید دارای مقاومت و استحکام خوبی بوده و از طرفی دیگر استانداردهای لازم برای ورزش کردن راداشته باشد. کفپوش ورزش پلی یورتان یکی از بهترین محصولاتی است که می توان در کف سالن های ورزشی به کار برد. عوامل متعددی وجود دارد که سبب می شود این نوع محصولات طرفداران بسیاری را به خود جذب نمایند. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف نظیر قارچ ها و باکتری ها، مواد شیمیایی، حرارت و غیره از جمله مزایای این نوع کف پوش ها به شمار می آید. به همین خاطر است که ازانواع کفپوش  با طرح ها و ضخامت های گوناگون برای سالن های ورزشی استفاده می کنند. این نوع پوشش های کف سالهاست که مورد امتحان قرار گرفته و رضایت مشتریان خود را به همراه داشته‌اند.

عوامل موثر در قیمت گذاری کفپوش زمین فوتسال

سطح بهره‌مندی از فناوری پیشرفته و تعلق به نسلهای مختلف، عاملی بسیار مهم در تعیین قیمت  گذاری کفپوش زمین فوتسال است. همچنین شهرت و محبوبیت یک کشور در ذهن و نگاه مردم کشوری دیگر، تاثیر به سزایی بر قیمت محصولات و خدمات ارائه شده از سوی آن کشور دارد. کشورهای معتبر در عرصه صنعت و تولید دانش، طبیعتا به آسانی مورد اعتماد قرار گرفته و می توانند محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. مقدار وزن الیاف، کیفیت ترکیبات، فرمولاسیون متریال و پلیمرهای الیاف و ماندگاری آنها، کیفیت و مقاومت لایه نگهدارنده، کشور سازنده، کیفیت فرآیند بافت و تولید و … مواردی هستند که در قیمت‌گذاری این محصول تاثیرگذارند.

راهنمای جامع خرید کفپوش زمین فوتسال

راهنمای جامع خرید کفپوش زمین فوتسالراهنمای جامع خرید کفپوش زمین فوتسال

  1. نوع کفپوش با توجه به نوع ورزش تعیین می شود.
  2. بهترین انتخاب برای زمین های فوتسال کفپوش گرانولی است.
  3. کفپوش گرانولی تایلی برای محیط های کوچک و در ضخامت های بالا استفاده می شود.
  4. کفپوش لاستیکی رولی مختص محیط های بزرگ و در ضخامت های پایین است.
  5. در خرید کفپوش ورزشی سراغ کیفیت بالا را بگیرید، نه ارزانی محصول.
  6. کفپوشی که انتخاب می کنید باید حداقل 10 سال در محیط شما بدون ایجاد نقص عمر کند.
  7. شرایط نگهداری درصد مهمی از طول عمر کفپوش را تعیین می کنند.
  8. بعد از نصب کفپوش لاستیکی حداقل تا 72 ساعت از آن استفاده ای نداشته باشید.

ارزانترین قیمت کفپوش زمین فوتسال با بهترین کیفیت

قیمت کفپوش زمین فوتسال با بهترین کیفیت  براساس نوع و کاربردشان از قیمت های بسیار متنوعی برخوردار هستند. برای انتخاب هر کدام از آنها نیاز به نظر کارشناسان خبره لازم و بسیار ضروری است.  کارشناسان در این زمینه می توانند کفپوش زمین فوتسال با قیمت مقرون به صرفه راپیشنهاد نمایند.  وب سایتهای مختلف یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده کفپوش زمین فوتسال بوده که در آن قیاس قیمت ها را به خوبی مشاهده می کنید. مقایسه قیمت کفپوش زمین فوتسال باعث شده تا شما بهترین و مناسب ترین گزینه را برای کارهای پیش رو انتخاب نمایید. همچنین شما میتوانید در وب سایتهای مختلف اطلاعات مفیدی در مورد ویژگی کفپوش زمین فوتسال و همچنین کیفیت کفپوش زمین فوتسال پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما