مرجع توزیع رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان

نقاط قوت رنگ های پودری الکترواستاتیک

نقاط قوت رنگ های پودری الکترواستاتیک
رنگ الکترواستاتیک نوعی از انواع رنگ است و برخلاف تمام رنگ ها که در حالت مایع هستند به شکل پودر می باشد. این رنگ شامل بخش هایی مانند رزین، سخت کننده، رنگدانه و پر کننده می باشد. مواد اولیه به شکل جامد و با ذرات ریز پودری شکل تولید می‌گردد.
رنگ های پودری الکترواستاتیک در انواع مختلف ان سنباده ای، چکشی و چرمی و ساده براق و مات و یا به طور مثال مشکی سوپر مات که کاربرد فنی زیادی در صنایغ فلزی کشور دارد، توسط کارخانه های معتبری در کشور تولید می گردند که باعث رشد و رونق صنعت تولید رنگ و رزین پودری جامد در ایران شده است.

رنگ های پودری الکترواستاتیک بنفش، قرمز، زرد پرتقالی، سبز مغز پسته ای، سبز ساده و سفید چرمی و سفید براق و سفید ساده نیز در سطح گسترده ای در مراکز شهر ها و شهرک های صنعتی کشور برای عموم صنعتگران قابل دسترسی می باشد.

رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان دارای خاصیت مغناطیسی است و به سطوح به خوبی متصل می شود. در واقع رنگ و سطح را باردار می کنند تا بر اساس جاذبه ای که بین این دو بخش ایجاد می شود رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان به سطح بچسبد. قبل از خرید رنگ الکترواستاتیک ارزان باید به مزیت هایی که این رنگ نسبت به رنگ های دیگر دارد توجه داشته باشید مانند:
• رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان با غلظت بسیار زیادی روی سطح قرار می‌گیرد.
• نیاز به حلال ندارد و آسیبی به محیط زیست نمی زند.
• امکان خرابی ناشی از ضربه بسیار کم است.
• ظاهر زیبایی روی سطوح دارد.
• از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.
• حداقل ضایعات را دارد.

بیشتر بخوانید :  کاربرد اسلت مرغداری در دام و طیور

زمانی که این رنگ بر روی سطح قرار گرفت باید تحت حرارت کوره قرار بگیرد تا رنگ تثبیت گردد.

واردات عمده رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان

نقاط قوت رنگ های پودری الکترواستاتیک

برخی رنگ های پودری الکترواستاتیک ارزان که دارای بافت های خاص هستند هنوز در ایران هزینه تولیدشان به صرفه نیست و صنعتگران محترم عرصه رنگ آمیزی صنعتی اقدام به واردات عمده این رنگ ها و توزیع ارزان آن نموده اند . که با پیشرفت های بدست آمده حتما این رنگ های خاص نیز در داخل شهرک های صنعتی ایران تولید و صادرات عمده رنگ پودری الکترواستاتیک خاص نیز همانند موارد مشابه انجام خواهد شد.
توزیع رنگ پودری از طریق فروشگاه ها و مراکز فروش صنایع رنگ انجام می شود. بخشی از نیاز کشور از طریق واردات این رنگ انجام می شود که به صورت عمده است و در مراکز توزیع پخش می گردد.

واردات عمده رنگ پودری الکترواستاتیک ارزان
به همین دلیل با قیمت ارزان به دست خریداران می رسد. تهیه این رنگ بسیار ساده است کافی است به مراکز و یا نمایندگی های صنعت رنگ مراجعه نمایید و رنگ الکترواستاتیک را با قیمت ارزان خرید نمایید.
فروش عمده محصولات همراه با کاهش قیمت است زیرا حجم زیادی از آن محصول به فروش می رسد. قیمت ارزان و مزیت های این رنگ موجب شد تا در میان مصرف کنندگان در رتبه بسیار خوبی قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما