مهمترین صادرکننده رنگ آلکیدی براق اصل

رنگ آلکیدی براق نوعی رنگ روغنی می باشد که به سبب براقیت منحصر به فرد آن، زیبایی خاصی به سطوح می دهد. طول عمر بالا و ثبات رنگ بر روی سطح از ویژگی های خاص رنگ آلکیدی براق می باشد. از مهمترین صادرکننده رنگ آلکیدی براق در خاورمیانه می توان به کشور ایران اشاره کرد که به دلیل عرضه این رنگ با قیمت مناسب تر نسبت به رقیبان خود، فروش بالایی داشته باشد. 

مهمترین صادرکننده رنگ آلکیدی براق اصل

کاربرد انواع رنگ آلکیدی

کاربرد انواع رنگ آلکیدی رنگ آلکیدی براق نوعی از رنگ می باشد که بر پایه رزین آلکیدی تولید می شود. این نوع رنگ از دسته رنگ های روغنی به شمار می رود که در فرآیند سنتز و تولید آن از نوعی روغن و رنگدانه استفاده می شود. هم چنین رنگ آلکیدی برای اعمال بر روی سطوح سیمانی، گچی و فلزی نیز استفاده می شود و حتی می توان از آن در صنعت ساختمان سازی نیز به کار برد.

از رنگ آلکیدی در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت از این رنگ به عنوان محافظ خوبی جهت جلوگیری از بین رفتن قطعات در مقابل عوامل محیطی مثل رطوبت مورد استفاده است.

از کاربرد رنگ آلکیدی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ آمیزی و پوشش سطوح وسایل خانگی مانند: یخچال و ماشین لباسشویی.
  • رنگ آمیزی و پوشش سطوح فلزی در صنایع. مانند سازه های فلزی و قطعات فلزی ماشین آلات صنعتی
  • رنگ آمیزی و پوشش سطوح بیرونی مخازن ذخیره سازی سیالات در صنایع پتروشیمی
  • به دلیل براقیتی که به سطوح می دهد در رنگ آمیزی و پوشش اسباب بازی ها در کارخانه تولید اسباب بازی کاربرد دارد و باعث جذابیت دو چندان این وسایل برای کودکان می شود.
بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ آلکیدی کالباسی با کیفیت

توزیع رنگ آلکیدی براق مرغوب

توزیع رنگ آلکیدی براق مرغوب توزیع رنگ آلکیدی براق مرغوب در کشور توسط تولیدکنندگان انجام می گیرد. تولیدکنندگان با در اختیار داشتن تجهیزات رنگ سازی و مواد اولیه با کیفیت و هم چنین متخصصان رنگ و رزین، اقدام به تولید رنگ آلکیدی براق مرغوب می کنند. 

از مهمترین صادرکننده رنگ آلکیدی براق می توان به تولیدکنندگان داخلی اشاره نمود. با توجه به قیمت ارز و پایین بودن هزینه های تولید رنگ در ایران، قیمت تمام شده رنگ بسیار پایین بوده و این موضوع باعث می شود که در کنار کیفیت و مرغوبیت رنگ داخلی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و رنگ آلکیدی تولید داخل بتواند با سایر رقیبان کشورهای دیگر رقابت کند.

اگر خواهان رنگ آلکیدی براق با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و پس از سفارش، رنگ مورد نظر شما بسته بندی و برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما