نمایندگی رنگ ریف در اصفهان و تهران

شرکت تولید کننده رنگ ریف

شرکت رنگ ریف جز دسته شرکت های تولید کننده انواع رنگ های ساختمانی، صنعتی و ترافیکی می باشد که در کنار این محصولات انواع چسب، رزین آلکیدی، اکریلیک پلی استر و سایر افزودنی ها را در داخل کشور تولید می کند. یکی از مهمترین اهداف این شرکت تولید محصولات رنگی سازگار با محیط زیست و در عین حال با کیفیت می باشد. رنگ ریف محصولا خود را بر اساس استاندارد های بین المللی تولید و عرضه می کند. از جمله افتخارات کسب شده توسط رنگ ریف می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 محصول نمونه کشور در سال 1393
 مدیر کنترل کیفیت نمونه استاندارد در سطح استان در سال 1394
 واحد نمونه کیفی اداره استاندارد استان اصفهان در سال 1395

انواع محصولات رنگ ریف

نمایندگی رنگ ریف تهران

یکی از محصولات رنگ ریف تولید انواع رنگ های ترافیکی دو جزئی و سه جزئی است. این رنگ ها بر اساس شرایط اقلیمی کشور ایران تهیه شده است . دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد های بین المللی As،JIS، EN و BS می باشد. انواع رنگ های ترافیکی شامل رنگ ترافیکی سرد، رنگ ترافیکی گرم، رنگ ترافیکی ترموپلاست و رنگ ترافیکی اپوکسی در این شرکت تولید می شود.
رنگ ترافیکی اکریلیک دو جزئی ریف دارای دو جزء A و B می باشد که باید این دو جزء را با هم ترکیب کرد و بعد از دو دقیقه با هم مخلوط کرد و سپس رنگ آمیزی را انجام داد.
ضد زنگ اخرایی AP-520 بر پایه رزین آلکید تولید شده است و برای حفاظت از سطوح آهنی مانند در و پنجره در برابر خوردگی در شرایط نامناسب جوی مورد استفاده قرار می گیرد.
آستری اکریلیک پرایریف از بهترین مواد اولیه تهیه شده است و از مهمترین ویژگی های آن به پوشش و چسبندگی بسیار مناسب، سرعت بالای خشک شدن، سهولت اجرا و عدم وجود بوی نامطبوع می باشد که از آب به عنوان حلال آن می توان استفاده کرد.
یکی از محصولات رنگ ریف اکریلیک براق و نیمه براق صدفی لایه نهایی می باشد که این محصول بر پایه رزین اکریلیک امولشن تولید شده است و برای رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان در مکان های مختلفی چون مهد کودک، بیمارستان ها، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن بسیار راحت اس. سرعت خشک شدن آن بالاست و از پوشش دهی خوبی برخوردار است. از آب به عنوان حلال آن استفاده می شود.
بیس آلکیدی بر پایه رزین آلکید تولید شده است. برای رنگ آمیزی سطوح آستری شده فلزی، چوبی، سیمانی، آجری و … از بیس آلکیدی محصول رنگ ریف می توان استفاده کرد. این محصول در برابر زرد شدن و رنگ پریدگی مقاوم است و از دوام بسیار خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :  بهترین واردکننده رنگ جدول نانو درجه یک

نمایندگی رنگ ریف در ایران

فروش رنگ ریف ترافیکی

کارخانه تولید کننده رنگ ریف در کیلومتر 56 جاده اصفهان-شیراز در شهرک صنعتی رازی ، فرعی دوم واقع شده است. دفاتر نمایندگی رنگ ریف در تهران و اصفهان واقع شده است.
آدرس نمایندگی رنگ ریف در تهران و اصفهان از طریق سایت ها و نمایندگی های این این شرکت قابل دسترسی است که خدمات بسیار مناسبی را به خریداران و
و کارفرمایان و معاونت های حمل و نقل شهرداری ها ارائه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.