همه چیز درباره قیمت رنگ روغنی ریف

همه آنچه که قرار است درباره چگونگی تعیین قیمت رنگ روغنی ریف بدانید. امروزه افراد زیادی برای زینت بخشیدن به فضای داخلی و بیرونی ساختمان از رنگ های ساختمانی استفاده می کنند.

یکی از شرکت های موفق در این راستا ریف است که توانسته از تکنولوژی های برتر دنیا در پیشبرد اهداف خود استفاده کند. رنگ های روغنی ریف برای فضای داخلی و نمای بیرونی ساختمان در انواع مختلفی تولید می شوند. که در این بخش به تشریح به روزترین قیمت های آن می پردازیم.

آشنایی با نحوه تعیین قیمت رنگ روغنی ریف

خرید عمده رنگ روغنی ریف

قیمت رنگ روغنی ریف رابطه‌ مستقیمی با کیفیت مواد اولیه و مصرفی آن دارد. از دیگر معیارهای تعیین کننده قیمت رزین های مصرفی در رنگ می باشد؛ که اگر رزین بیشتر باشد مقاومت رنگ و قابلیت شستشوی آن بالا می رود و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. اگر مواد اولیه مصرفی وارداتی باشند به افزایش قیمت منجر می شود و نوسانات ارزی در قیمت گذاری آن نقش دارد.

قیمت انواع رنگ روغنی ریف

قیمت ارزان رنگ روغنی ریف

رنگ های ریف که برای نمای بیرونی ساختمان به کار برده می شوند، در دو دسته رنگ نمای ریف مات و رنگ نمای ریف نیم براق وجود دارند. قیمت رنگ روغنی ریف مات نسبت به نیم براق کمتر است. چون هرچه به رنگ براقی بیشتری داده شود، کیفت آن بالا می رود و در مقابل رطوبت و آب مقاومت بیشتری دارد در نتیجه قیمت بالاتری نیز دارد.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ ساختمانی قهوه ای

قیمت رنگ روغنی ریف با توجه به حجم مورد نیاز و سطح زمینه ای که رنگ بر روی آن انجام می شود متفاوت است. چون انواع نمونه های این رنگ قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح گچی، سیمانی، بتنی و چوبی را دارند و نمونه های جدید این محصول قابلیت اجرا بر روی فلز را نیز دارند. البته بعضی از سطوح قبل از اجرای رنگ نیاز به آستر پرایمر دارند تا ماندگاری و تثبیت رنگ بالا برود.

به جرات می توان گفت قیمت این دسته از مصالح ساختمانی با توجه به سهولت اجرا و امکان رقیق شدن با آب و سازگاری با محیط زیست و همچنین قدرت پوشانندگی بالا و عدم حساسیت، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.