واردکننده بهترین رنگ کنیتکس ساختمانی

رنگ کنیتکس به خاطر زیبایی و مدرن بودن تاثیر بسزایی بر جلوهٔ دیوار و محیط‌های اطراف می‌گذارد. وارد کنندگان رنگ کنیتکس ساختمانی انواع این رنگ‌ها را با در نظر گرفتن استاندارد‌های لازم و با بهترین کیفیت وارد و عرضه می‌کنند. شرکت رنگ ترنج در همین سایت بهترین رنگ‌های کنیتکس ساختمانی را در اختیار طرفداران این نوع رنگ می‌گذارد و با توجه به اهمیتی که برای مشتریان خود دارد اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین نموده تا بتوانید با کمترین رفت و آمد انواع رنگ مورد نیاز خود را تهیه نمایید. واردکننده بهترین رنگ کنیتکس ساختمانی

مقایسه رنگ کنیتکس و پلاستیک ساختمانی

مقایسه رنگ کنیتکس و پلاستیک ساختمانی رنگ‌های کنیتکس در دو نوع روغنی و اکریلیک تولید می‌شوند. نوع روغنی آن نیازمند حلال روغنی می‌باشد که بر پایه نفت است ولی نوع اکرلیک آن بر پایه رزین‌های بدون حلال می‌باشد و برای رقیق نمودن آن از آب به عنوان حلال استفاده می‌شود. از مهم‌ترین تفاوت‌های رنگ کنیتکس با رنگ پلاستیک قابلیت شستشوی رنگ‌های کنیتکس می‌باشد. رنگ‌های کنیتکس در هر دو نوع خود قابلیت شستشوی صد درصدی دارند. رنگ‌های کنیتکس که از در دانه بندی‌های ریز، متوسط و درشت دانه تولید می‌شوند. این رنگ‌ها هیچ نیازی به زیر سازی ندارند و حتی بر روی سطوحی که گچ کاری نشده‌‌اند قابلیت اجرا دارند چرا که از پیستوله جهت اجرای آنها استفاده می‌شود، در نتیجه از سرعت بالایی هم برای اجرا برخوردارند. همین مزایای رنگ‌های کنیتکس قابلیت اجرای آن را در نمای ساختمان بالا می‌برد، از مزیت‌های اجرای رنگ کنیتکس بر نمای ساختمان سبک شدن نمای ساختمان است چرا که از ایجاد بار اضافی بر روی آن جلوگیری می‌شود. استفاده از رنگ کنیتکس در سازه‌های قدیمی به علت پوشش دهی بالایی که دارد بسیار مناسب است و به علت عدم نیاز به زیر سازی از هزینه‌ها نیز کاسته می‌شود. یک مزیت بسیار پر اهمیت رنگ کنیتکس به نسبت رنگ پلاستیک خاصیت ضد باکتریایی رنگ کنیتکس می‌باشد. البته لازم است در صورت نیاز به این مزیت حتما از نوع ضد باکتری آن تهیه شود.

بیشتر بخوانید :  مرکز واردات رنگ مولتی کالر رشت اصل

عرضه بهترین رنگ کنیتکس ساختمانی

عرضه بهترین رنگ کنیتکس ساختمانی همانطور که گفته شد رنگ کنیتکس به صورت آنتی باکتری هم تولید و عرضه می‌شود که از بهترین رنگ کنیتکس می‌باشد، و در برابر رشد باکتری و حتی خزه‌ها مقاوم است. رنگ‌های کنیتکس در کنار اجرای سریع به سرعت نیز خشک می‌شوند، به علت مات بودن برگش نور ندارند و به عنوان یک لایه آکوستیک نیز عمل می‌کنند و کاملا با محیط زیست سازگار هستند.
این رنگ‌ها را می‌توانید به راحتی از همین فروشگاه آنلاین که عرضه رنگ ساختمانی را انجام می‌دهد خریداری نمایید، اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید حتما بخش‌های مختلف درباره انواع رنگ‌ها را نیز مطالعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.