واردکننده کفپوش اپوکسی خارجی

شرکت وارد کننده کفپوش اپوکسی خارجی یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه واردات کفپوش های اپوکسی که بین تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول با نام کفپوش رزین نیز شناخته شده است مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت بهترین و با کیفیت ترین نمونه های کفپوش  های خارجی اپوکسی را به کشور وارد کرده و از این طریق امکان دسترسی آسان و سریع متقاضیان را به این کفپوش ها فراهم نموده است. 

واردکننده کفپوش اپوکسی خارجی

پوشش ضد لغزندگی کفپوش اپوکسی

پوشش ضد لغزندگی کفپوش اپوکسی

مهم ترین مشخصه ای که برای این نوع کفپوش عنوان می نمایند این است که کفپوش هایی از جنس رزین اپوکسی  که پس از پهن شدن و نصب و الصاق بر روی سطح کف و پیش از اینکه رزین سخت گردد روی آن را با لایه ای از سیلیس و یا پر کننده های مناسب دیگری که با اپوکسی این کفپوش ها سازگاری کامل داشته باشد پوشیده می شود. 

پس از اینکه لایه سیلیس خشک شده و کاملا سخت گردید، شاهد یک لایه کفپوش اپوکسی کاملاً شیک، زیبا، با دوام و مقاوم با خاصیت چسبندگی بسیار عالی خواهیم بود که به خوبی به سطح کف چسبیده و هیچگونه لغزندگی  خواهد داشت.

کفپوش های اپوکسی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه های مکانيکي ناشی از راه رفتن یا دویدن یا کشیده شدن پایه های میز، صندلی و حتی تخت بوده و به صورت یکپارچه و بدون کوچک ترین روزنه یا درز قابل نصب بوده و از این طریق از راه نفوذ حشرات و تجمع انواع آلودگي‌ در محیط جلوگيري به عمل می آورد. 

بیشتر بخوانید :  بازرگانی بهترین کفپوش اپوکسی ارومیه

نکته قابل توجهی که در رابطه با پوشش ضدلغزندگی کفپوش باید ذکر شود این است که این کفپوش ها در مکان های بسیار لغزنده ای که به میزان بالایی از اصطکاک در سطح  نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه مستقیم کفپوش اپوکسی خارجی

عرضه مستقیم کفپوش اپوکسی خارجی

شرکت وارد کننده کفپوش های خارجی اپوکسی که در زمینه عرضه کفپوش اپوکسی به طور مستقیم، عمده و جزئی مشغول به فعالیت می باشد جهت رعایت حال متقاضیانی که مایل به خرید و استفاده از این نوع کفپوش ها هستند اقدام به راه اندازی نمایندگی های انحصاری ویژه فروش این نوع کفپوش نموده است. 

متقاضیان می توانند با مراجعه مستقیم به این نمایندگی ها و بررسی ویژگی های کیفی محصولات ارائه شده از نزدیک، بررسی شرایط فروش مستقیم، نحوه پرداخت وجه اعم از اینکه به صورت نقدی خریداری شده باشند یا به صورت اقساط و همچنین بررسی سایر ویژگی ها و شرایطی که متقاضیان را در خریدی مطمئن و رضایت بخش یاری می رساند نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود و خرید آن اقدام به عمل آورند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما