پخش رنگ اپوکسی نمای ساختمان

رنگ از جمله پوششی است برای عایق کردن و زیباسازی سطوح مختلف به کار می رود. انواع رنگ هایی که به عنوان پوشش به کار می رود شامل رنگ روغنی، پلاستیکی، اپوکسی و …  از برای رنگ آمیزی بر روی هر سطوحی باید از رنگ مخصوص آن استفاده نمود. رنگ اپوکسی نمای ساختمان برای پوشش نما جهت جلوگیری از خوردگی و رنگ زدگی قبل از نصب آجر یا سنگ استفاده می شود.

 

ویژگی رنگ اپوکسی نمای ساختمان

ضد آب بودن، وزن سبک و انعطاف پذیری از ویژگی رنگ اپوکسی محسوب می شود. این رنگ علاوه بر نمای ساختمان و قسمت های بیرونی، در داخل ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات این نوع رنگ از کربنات کلسیم، روان کننده ها، رزین آکریلیک و دیگر افزودنی ها تشکیل و ساخته می شود. این نوع رنگ با توجه به اینکه در مقابل خوردگی مقاوم است در پایه های تیر برق، پل عابر پیاده، تابلو های تبلیغاتی به عنوان پوشش مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی رنگ اپوکسی نمای ساختمان

مزایای استفاده از رنگ اپوکسی این است در مقابل ضربه و کشیده شدن اجسام بر روی آن دچار آسیب نمی شود به همین علت در گاراژ ها، انبار ها و فروشگاه ها از آن استفاده می شود. از دیگر مزایای آن می توان به مقاومت در برابر لغزش، آتش و آب نام برد.

قیمت پایین، رنگ های متنوع و ویژگی های دیگری که قبلاً ذکر شد باعث شده تا در بازار مورد استقبال خریداران قرار گیرد. برای استفاده از این رنگ باید سطوح عاری از هر گونه آلودگی، گرد و غبار و حتی رطوبت باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت استثنایی رنگ اپوکسی قرمز ممتاز

قیمت نهایی رنگ اپوکسی نمای ساختمان

مجموعه ها و تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید انواع رنگ به خصوص رنگ اپوکسی مشغول فعالیت هستند. این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های پیشرفته، به کارگیری نیروی متخصص و بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز بهترین رنگ را تولید می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، این محصولات را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند. کیفیت بالا و استاندارد های بین المللی در این محصول، آن را به عنوان یک برند ایرانی معتبر و قابل اعتماد تبدیل کرده و فروش خوبی در بازار های خارجی داشته است. همین امر موجب ارز آوری خوبی به کشور گشته و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم نموده است و رونق اقتصادی را در پی داشته است.

شماتیکی از کاربرد رنگ اپوکسی نمای ساختمان

این مجموعه با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی علاوه بر عرضه محصولات خودر به صورت اینترنتی زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است تا علاوه بر صرفه در زمان، خریدار با اطمینان خاطر محصولات با کیفیت و استاندارد را تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.