کاربردهای متنوع رنگ سفید آکریلیک اطلس در ساختمان سازی

امروزه پرکاربردترین رنگ های ساختمانی، رنگ سفید آکریلیک اطلس می باشد. رنگ سفید زیبایی خاصی به نمای داخلی و خارجی ساختمان می بخشد و جزو رنگ هایی است که همیشه در صدر فروش قرار دارد.

رنگ آکریلیک از مرغوبترین رزین های آکریلیک پایه آب تولید شده است.

رنگ های آکریلیک را می توان در انواع سطوح گچی، سیمانی، آجری، آدوارز و چوبی در داخل و خارج ساختمان  استفاده کرد. در سال های اخیر این محصول توانسته است جایگزین مناسبی برای رنگ های پلاستیکی و روغنی باشد.

تنوع این رنگ ها و قابل اجرا بودن آن ها بر روی نمای داخلی و بیرونی ساختمان یکی از مزیت های بارز این محصول می باشد.

اطلاعات کلی درباره رنگ سفید آکریلیک اطلس

اطلاعات کلی درباره رنگ سفید آکریلیک اطلس

رنگ سفید آکریلیک اطلس در مقایسه با رنگ های دیگر در ترکیبات آن هیچ گونه حلال آلی و مواد مضری استفاده نشده است و بر پایه پلیمر آکریلیک امولشن می باشد. به همین دلیل اجرای آن بر روی سطوح مختلف به آسانی انجام می شود.

مزایای رنگ آکریلیک اطلس

از مزایای این محصول افزایش سرعت کار، پوشش دهی بالا، سازگار با محیط زیست، خشک شوندگی سریع، قابلیت رنگ پذیری زیاد و نداشتن بوی نامطبوع می باشد.

این رنگ بر پایه سفید در بازار عرضه می شود و با استفاده از خمیر رنگ اطلس یا مادر رنگ های آکریلیک می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را درست کنید.

بیشتر بخوانید :  رنگ اکریلیک نیمه براق؛ انتخاب زیبایی

این محصول در انواع مختلفی که شامل رنگ نیمه براق و براق و مات می باشد که نمونه های تمام پلاستیک و براق قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند.

مزایای رنگ آکریلیک اطلس

برای اجرایی کردن رنگ سفید آکریلیک اطلس بهتر است سطح مورد نظر از آلودگی و چربی پاک شود؛ تا رنگ مورد نظر صاف و یک دست شود.

این محصول غلظت بالایی دارد و دارای خواص ضد باکتری و کپک است و در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی دارد. تمامی این خصوصیات سبب شده است که در بازارهای داخلی و خارجی این محصول بی رقیب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما