کاربرد اسلت مرغداری در دام و طیور

کاربرد اسلت مرغداری در دام و طیور

اسلت مرغداری یکی از وسایل و تجهیزات پرکاربرد در بحث دام و طیور است که می تواند نقش موثری در جذب رطوبت و فضولات جوجه ها داشته باشد.

ایجاد یک بستر آلوده و پر از رطوبت می تواند به موجودات آسیب وارد کند، از این رو خرید اسلت مرغداری در کنار تهویه هوای مناسب می تواند رطوبت حاصل از فضولات را نیز متعادل کند و از افزایش گاز آمونیاک هم جلوگیری کند.

موضوع دیگری که بسیاری از صاحبان دام و طیور را مجاب به خریدن اسلت مرغداری می کند، جلوگیری از وارد شدن ضربه به پای جوجه ها می باشد.
به خصوص اینکه در روزها اول که جوجه ها تمایل زیادی برای فعالیت بیشتر دارند پس باید فضایی را برای آن ها فراهم کرد تا آسیبی به اندام آن ها وارد نشود.

ایجاد عایق حرارتی برای جلوگیری از سرد شدن و یا برخورد پای جوجه ها به یک محیط نا معتدل نیز با خرید اسلت مرغداری کاملا رفع می شود. در ادامه به مشخصات یک اسلت مرغداری استاندارد اشاره خواهیم کرد.

مشخصات فنی استاندارد اسلت مرغداری

اسلت مرغداری

همانطور که گفته شد این وسیله می تواند کمک ویژه ای به جوجه ها و دیگر طیور بکند تا بتوانند به بهترین نحو پرورش یافته و رشد کنند. واضح است که یک اسلت مرغداری دارای پایه ای است از جنس پی وی سی و نقش آن محافظت از اسلت می باشد. ارتفاع این پایه ها از ۳۰۰ الی ۸۰۰ میلی متر متغیر است. همچنین پهنا و ابعاد نیز می تواند از سوی کارفرما تغییر کند.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم رنگ پلی اورتان قرمز آجری با کیفیت

یعنی در هنگام خرید اسلت مرغداری می توانید ابعاد مورد نیاز خود را سفارش داده و سپس از فروشنده به همان ابعاد اعلامی تحویل بگیرید.
ابعاد استاندارد که در تولیدی این شرکت صورت می گیرد ۱۲۰×۵۰ و ۵۰ ×۵۰ است که به دلیل کیفیت بالای آن در ساخت محصولات دیگری به غیر از سالن های مرغداری مورد استفاده قرار گرفته است.

به طور مثال می توان از این محصول در ساخت میزهای گلخانه ای با عرض ۶۰ سانتی متر استفاده نمود که جایگزین مناسبی برای انواع فلزات در ساخت میز گلخانه ای می تواند باشد چرا که توان بالای مکانیکی آن باعث گردیده تا بتواند ۴۰۰ کیلوگرم وزن را در مترمربع تحمل نماید؛

همچنین استفاده از مواد دارای یو وی که در مقابل اشعه آفتاب توان مقاومت زیادی دارند و به راحتی تغییر فام نمی دهند جهت ساخت میزهای گلخانه ای محبوبیت زیادی پیدا نموده است.
رنگ های اصلی این محصول قرمز سبز و مشکی می باشد که عموما قیمت رنگ های مشکی این محصول از رنگ های دیگر کمتر می باشد..

خرید ارزان اسلت یا تایل کفپوش مرغداری

خرید ارزان اسلت یا تایل کفپوش مرغداری

به جهت آسانی و سهولت کارفرمایان محترم تولیدی این کفپوش ها و اسلت های مرغداری این شرکت در انبار تهران دپو گردیده و آمادگی ارسال در سریع ترین زمان ممکن به نقاط مختلف استان تهران و استان البرز و همچنین سایر شهر با استفاده از باربری ها را دارد.

جهت خرید ارزان این محصول حتما با واحد فروش شرکت تماس بگیرید چرا که با قیمت معادل یک چهارم نمونه خارجی ان و قیمت نصف معادل داخلی آن عرضه می گردد.

مورد بعدی ویژگی های موثر و کاربردی است که یک اسلت طیور می تواند آن را ایجاد کند و به طبع مهم ترین آن نیز سهولت دادن و ایجاد یک شرایط استاندارد برای جوجه ها است. به صورت خلاصه می توان به مهم ترین آن ها اشاره کرد:
• ایجاد یک سطح بهداشتی به دور از عفونت
• جلوگیری از فرسایش موجودات
• قابل شستشو و نصب آسان
• سهولت بخشیدن به راه رفتن طیور و همچنین عبور کارگران

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ مولتی کالر اتاق کودک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.