آشنایی با رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی

آشنایی با رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی

آشنایی با رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی
رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی دارای پایه آب است. سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. می توان از رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی بر روی سطوح مختلف استفاده کرد. این رنگ بوی بسیار کمی دارد.

دلیل آن هم استفاده از آب به عنوان حلال در این رنگ است. در مقایسه با سایر رنگ ها، سرعت خشک شدن رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی بسیار بالا است.

در نتیجه شما با استفاده از این رنگ می توانید د مدت زمان بسیار کم، فضای بیشتری را رنگ بزنید. باید بدانید که قابلیت پوشش دهی این رنگ بسیار زیاد است.

به همین دلیل با استفاده از این رنگ شما می توانید به آسانی هزینه نقاشی ساختمان خود را کاهش دهید. این موارد بخشی از نکاتی است که برای آشنایی با رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی می تواند به شما کمک کند.

رنگ آکریلیک یاسی کارن

در ادامه باید عنوان کنیم که رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی قابلیت شستشو دارد.
شما به آسانی می توانید از این رنگ در محیط های نیازمند به شستشوی زیاد مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده کنید.

نکته دیگری که در نقاشی ساختمان بسیار مهم است این است که شما بتوانید بر روی یک رنگ از پوشش رنگی دیگری استفاده کنید.
یا اینکه بتوانید این رنگ را اصلاح کنید.

باید بگویم که با استفاده از رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی این قابلیت برای شما وجود دارد.
و شما می توانید از این رنگ در مکان هایی که قبلا رنگ آمیزی شده استفاده کنید. و حتی می توانید از این رنگ به عنوان اصلاح کننده استفاده کنید.

این رنگ اکریلیک دارای مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و اشعه های فرابنفش ان است. به همین دلیل می توانید از این رنگ برای رنگ آمیزی نمای های بیرونی ساختمان ها نیز استفاده کنید.

شرایط نگه داری رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی

شرایط نگه داری رنگ آکریلیک یاسی صدفی کارن ۲۸۰ گرمی

برای نگهداری از این رنگ باید حتما دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. مکان نگهداری این رنگ باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. دقت کنید که این رنگ نباید در دمای بسیار سرد نگهداری شود. از انجماد و یخ زدن این رنگ جلوگیری نمایید. دقت کنید که پس از مصرف، حتما درب ظرف رنگ را محکم ببندید. مناسب ترین زمان برای استفاده از این رنگ، با رعایت تمام نکات مهم در انباری داری این محصول، حدود ۳۰ ماه پس از تاریخ تولید آن است. اگر این رنگ توسط کودکان خورده شد یا اینکه تماس مستقیم با چشم یا دهان افراد داشت، حتما باید به پزشک مراجعه شود. اما قبل از مراجعه به پزشک حتما با آب سرد دهان و چشم را کاملا بشویید.

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکنندگان رنگ ساختمانی فیلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما