آشنایی با رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

معرفی رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

کاربرد رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

رنگ های سوله ای به عنوان یکی از مقاوم ترین و پرکاربردترین رنگ های صنعتی، در رنگ آمیزی اولیه یا مجدد سازه ها و سیستم های فلزی صنف های مختلف صنعتی، تجاری و مسکونی به کار می روند. این رنگ به دو صورت روغنی، بر پایه ماده اصلی رزین آلکیدی و اپوکسی، بر اساس رزین اپوکسی و کاتالیزور پلی آمید/ آمین به بازار عرضه می شود. در واقع، عمده کاربرد رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر، به عنوان یکی از محصولات رنگی با کیفیت شرکت ترنج، در پوشش سطوح سازه های سوله، کانتینرها، ورق های فلزی، شیروانی ها، وسیله ها و تجهیزات صنعتی می باشد. این رنگ، در محیط های مرطوب، اسیدی و پر از مواد شیمیایی مختلف و همچنین، در برابر اشعه های مخرب نور خورشید و بارش های مکرر، بسیار مقاوم عمل کرده و به عنوان لایه ای غیر قابل نفوذ، مانع خوردگی و زنگ زدگی تجهیزات و سازه های فلزی، از جمله سقف شیروانی، سازه های سوله، کانتینرها و غیره می شود.

رنگ سوله آبی نیسانی یکی از رنگ‌های پرطرفدار و مورد توجه در طراحی و رنگ آمیزی اسکلت فلزی ساختمان‌های صنعتی و تجاری است. این رنگ به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، مزیت‌های فراوانی را برای ساختمان‌ها به ارمغان می‌آورد. یکی از مزیت‌های اصلی رنگ سوله آبی نیسانی، مقاومت بالا در برابر عوامل آب و هوایی است. این رنگ توانایی دارد تا در برابر نور خورشید، باران، برف و رطوبت مقاومت کند و از خرابی و آسیب دیدگی اسکلت فلزی ساختمان جلوگیری نماید. همچنین، رنگ سوله آبی نیسانی به دلیل رنگ زیبا و جذاب خود، به مراحل ساخت ساختمان‌ها زیبایی و جذابیت می‌بخشد و آنها را از سایر ساختمان‌ها متمایز می‌سازد. این رنگ می‌تواند به عنوان یک عامل تبلیغاتی برای ساختمان‌های در حال ساخت نیز عمل کند و توجه عموم را به خود جلب نماید. همچنین، رنگ سوله آبی نیسانی به دلیل خاصیت بازتابندگی بالا، می‌تواند در کاهش هزینه‌های  مرتبط با مات کنندگی و براقیت ساختمان نقش مهمی ایفا کند. این رنگ قدرت بازتاب نور را دارد و می‌تواند از جذب حرارت خورشید جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید :  فروش ضد زنگ (پرایمر آلکیدی) مشکات درجه ۱

رنگ سوله آبی نیسانی به دلیل مزیت‌های فراوانی که دارد، به عنوان یک گزینه مناسب برای رنگ آمیزی ساختمان‌های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به بهبود و بهینه سازی عملکرد و ظاهر این ساختمان‌ها کمک کند.

شماتیکی از نمای بیرونی سوله حاوی پوشش رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

همچنین، در ساخت رنگ های سوله ای از پیگمنت های زینک فسفات روی و زینک کرومات روی، جهت مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی استفاده شده و با رنگ آمیزی، به مرور زمان باعث افزایش استحکام ساختاری سازه ها یا ورقه های فلزی می شود. قابلیت بکارگیری رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر، در نمای بیرونی ساختمان های چوبی، فلزی یا پلاستیکی، جهت پوشش کامل درزها و منفذهای آن ها و در کل، عایق بندی فوق العاده قوی سازه های آن ها می باشد. در طراحی این رنگ، از نانو مواد مناسب، برای افزایش استحکام و ماندگاری بالای آن، به عنوان لایه محافظ و عایق قوی روی سطوح، استفاده می شود.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ سوله آبی نیسانی بوشهر

۱٫ دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل جوی و مواد شیمیایی مخرب
۲٫ دارای انعطاف پذیری بالا در برابر ورقه ورقه شدن، ترک خوردگی و خمش
۳٫ بسیار مناسب برای محیط های مرطوب و با بارندگی های زیاد
۴٫ بسیار مقاوم در مقابل رشد جلبک یا پوسیدگی
۵٫ حفظ عالی رنگ و ماندگاری بالای آن
۶٫ بسیار مناسب برای پوشش سازه ها و نمای بیرونی ساختمان ها، ستون ها، گالوانیزه ها، شیروانی ها، سیلوها، آلونک ها و انبارها و آسیاب های بادی
۷٫ قابل استفاده در پوشش سطوح تجهیزات صنعتی، وسیله های هوایی از جمله هواپیماها، پلاستیک ها و اتومبیل ها و قوطی های بسته بندی
۸٫ دارای قیمت مناسب به صورت عمده با ثبات بالا، به عنوان محصولی از شرکت ترنج
۹٫ دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح فلزی و چوبی
۱۰٫ حاوی مواد زینک فسفات و زینک کرومات، جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی
۱۱٫ دارای قابلیت استفاده مجدد روی رنگ های قبلی و عایق بندی کامل سطوح

بیشتر بخوانید :  رنگ روغنی کرومات قیمت درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما